ဒီခႏၶာကုိယ္ၾကီးရဲ ့ရုပ္ပိုင္းျဖစ္တဲ့ ဓာတ္ၾကီးေလးပါးကို
သိဖို ့ၾကိဳးစားတဲ့ ေနရာေတာင္မွ အမွန္ကို
အမွန္အတိုင္းသိမွပဲ ရတယ္။ အထင္နဲ ့မရဘူး။
အဲသလိုပဲ ေ၀ဒနာႏုပႆနာ၊ စိတၱာႏုပႆနာ၊
ဓမၼာႏုပႆနာပိုင္းကို ေရာက္သြားရင္ ၾကာေလ
ပိုျပီးေတာ့ နက္နဲေလ ျဖစ္သြားျပီးေတာ့
ကုိယ့္စိတ္ထဲမွာ ျဖစ္ေနတဲ့ သေဘာအမွန္ကို
ေသေသခ်ာခ်ာျမင္ရတာပဲ။
အမွန္ကို သိတဲ့ အသိဥာဏ္ ျဖစ္လာတယ္။
စိတ္ထဲမွာ ေလာဘျဖစ္တယ္ဆိုပါေတာ့၊ အဲဒီ ေလာဘကို
ဖိဖို ့ဖံုးထားဖို ့ မၾကိဳးစားပဲနဲ ့ အဲဒီေလာဘရဲ ့ သဘာ၀ကို
ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္တာပဲ။ ေသေသခ်ာခ်ာ
ၾကည့္ပါမ်ားရင္ အေၾကာင္းရွိမွ ျဖစ္တယ္၊
ေလာဘျဖစ္စရာ အာရုံတစ္ခုနဲ ့စိတ္နဲ ့တိုက္ဆိုင္မႈ
ရွိတဲ့အခါ ေလာဘျဖစ္တယ္ ဆိုတာကို
ကုိယ္တိုင္ ျမင္ရတယ္၊ ကိုယ္တိုင္ သိရတယ္ေနာ္။
အဲသလို ၾကာၾကာ ၾကည့္တဲ့အခါမွာ ၊ အသိအျမင္
ရွင္းလာတဲ့အခါမွာ ျဖစ္လာတဲ့ စိတ္ေတာင္မွ သူ ့အေၾကာင္းနဲ ့သူ ့အက်ိဳး၊ သူ ့သေဘာကို
သူေဆာင္ျပီးေတာ့ ျဖစ္လာတဲ့ စိတ္ကေလးဆိုတာ
ျမင္လာတယ္။ ငါ့စိတ္ မဟုတ္ေတာ့ဘူး၊
အင္မတန္ရွင္းတယ္။
အဲဒါ သိပ္အံ့ၾသဖို ့ေကာင္းတယ္။
အဲသလို ၾကည့္တဲ့အခါမွာ အဲဒီေလာဘျဖစ္တဲ့ စိတ္ကိုပဲ
စိတ္၀င္စားစရာ၊ အံ့ၾသစရာတစ္ခုအေနနဲ ့ ျမင္ရတယ္။
ငါ့စိတ္လည္း မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ စိတ္နဲ ့အာရုံတစ္ခုနဲ ့တိုက္ဆိုင္တဲ့
အခါမွာ ဖ်တ္ခနဲ ေပၚလာတဲ့ စိတ္ကေလး တစ္ခုပဲ။
ေတာ္ေတာ္ အံံ့ၾသဖို ့ေကာင္းတယ္။
ငါ့စိတ္မဟုတ္ေတာ့ဘူး ဆိုရင္ကိုပဲ အနတၱသေဘာျဖစ္သြားျပီေနာ္။
အနတၱဥာဏ္နဲ ့ျမင္ႏိုင္မွသာ ဘုရားသာသနာေတာ္မွာ အျမင္မွန္
တစ္ခုကို ရျပီလို ့ ေျပာလို ့ရတယ္။ အေရးၾကီးဆံုး အျမင္မွန္
တစ္ခုကို ရသြားျပီ။
ဆရာေတာ္ ဦးေဇာတိက
(ကုိယ္ႏြမ္းေသာ္လည္း စိတ္မပန္းပါ-
သူ ့ကိုျပင္ခ်င္ရင္ ကို္ယ့္ကိုယ္ကို အရင္ျပင္ မွ)
ေမတၱာျဖင့္ စုစည္းေ၀မွ်သူ
အႏိႈင္းမဲ့ အရိပ္ (www.infinitydhamma.com)
No comments:
Post a Comment