Monday, February 16, 2015

အေဖာ္မြန္ အစစ္ (or ) သံေယာဇဥ္မဲ႔သူမ်ားသို့


အလြန္အံ႔ႀသဖို့ေကာင္းတဲ႔အျဖစ္အပ်က္တခုက်မဒီေန့ေတြခဲ႔႐ပါတယ္။
ဒီေန့ ေန့ခင္းေ႐ြွဘုန္းပြင့္ဘု႐ားေ႐ွ႔ကျဖတ္အသြားလူတေယာက္ငွက္
ေတြလြတ္ေပးေနတာေတြ႔႐တယ္။

အဲ႔ဒီမွာငွက္လြတ္တဲ႔သူကေၿပာလိုက္တာက.'ဒီငွက္ျပန္လဲေပးပါသူက
ဒီနားပဲၿပန္လာေနတယ္လို့ေျပာသံၾကားလိုက္တယ္'။
က်မလည္းသိခ်င္တာနဲ႔႐ပ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ငွက္ကေလး ကေကာင္းေကာင္မပ်ံ္နိုင္တာေတြ႐တယ္။

ဒါနဲ႔က်မလည္း ေစ်းသယ္အစ္မႀကီးကိုေမးၾကည့္ေတာ့ သူ့အေဖာ္အထဲ
မွာ႐ိွေနလို့ မသြားထင္တယ္လို့ မွတ္ခ်က္ေပးတယ္။
ဒါမ်ိဳးေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္လို့ က်မကိုျပန္ေျပာလိုက္ေသးတယ္။
အဲ႔ဒါနဲ႔က်မလည္း သတင္းသမားပီပီ အဲ႔ဒီငွက္ကိုယူျပီး ခပ္ေဝးေဝးသြား လြွတ္ၾကည့္ေတာ့လည္းျပန္လာတာပဲ။ က်မလည္းငွက္ကေလးၾကည့္ၿပီး
စိတ္မေကာင္းတာနဲ႔တစ္ေကာင္ၿပီးတစ္ေကာင္လြတ္ၾကည့္တယ။္

စာကေလးအေကာင္နွစ္ဆယ္သာ ကုန္သြားတယ္သူအေဖာ္ပါမလာဘူး ။
ဒါနဲ႔ပဲ ေစ်းသယ္ကို အကုန္လြတ္မယ္ဆို ဘယ္ေလာက္လဲလို့ေမးၾကည့္ေတာ့ေျခာက္ေသာင္းေလာက္က်မယ္တဲ႔ ေလွာင္အိမ္ထဲမွာ အေကာင္200ေလာက္ က်န္ေသးတာကိုး ။ဒါလည္းမျဖစ္ေခ်ဘူးေပါ့ ။

ေနာက္ က်မလည္းအႀကံတစ္ခု႐လာတယ္ အျပင္က ငွက္ကေလးကိုေျခေထာက္မွာ အမွတ္အသားတခုလုပ္ၿပီး ေလွာင္အိမ္ထဲၿပန္ထည့္လိုက္တယ္။

ခဏေစာင့္ၾကည့္ၿပီး သူေဘးနားကပ္လာတဲ့ အေဖာ္စာကေလး
တစ္ေကာင္ကိုပါ အတူဖမ္းၿပီး လြတ္ႀကည့္လိုက္တယ္။
အဲ႔ဒီေတာ့မွပဲငွက္ကေလးကသူ့အေဖာ္နဲ႔အတူအေဝးက္ိုျပန္သြားေတာ့တယ္။

ဒါပါပဲ တိ႐စၦာန္ျဖစ္ေပမယ့္ ကိုယ္အက်ဥ္းအက်ပ္ထဲကလြတ္သြားေပမ့ဲ ျပန္ဖမ္း႐င္လည္းဖမ္းပါေစဆိုၿပီး ေသအတူ႐ွင္မကြာေနမယ္ဆိုၿပီး စိတ္ပိုင္းျဖတ္ထားပံု႐ပါတယ္။

က်မေတြးမိတာက က်မတို့လူ့အဖြဲ႔အစည္းမွာမိသားစုျဖစ္ေစ။
လင္မယားျဖစ္ေစ။ မိတ္ေဆြၿဖစ္ေစ။ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေစ။လုပ္ေဖာ္ကိုင္
ဖက္ျဖစ္ေစ. တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ဟာ ဒီငွက္ကေလးေတြထားတဲ႔ သံေယာဇဥ္မ်ိဳးထားနိုင္ဖို့ေတာ္ေတာ္ႀကိဳးစားယူူၾက႐မယ္ထင္ပါတယ္။

ဘာျဖစ္လို့လဲဆိုေတာ့က်မတို႔အသက္ႀကီးလာေလပိုၿပီးအတၱေတြႀကီး
လာၾကလို့ပါပဲ။

Credit to လွလွဝင္း
K.K(ကေနာင္)

No comments:

Post a Comment