Sunday, March 1, 2015

က်မသာ နတ္သမီးတစ္ပါးျဖစ္ခဲ ့မယ္ဆုိရင္...


က်မသာ နတ္သမီးတစ္ပါးျဖစ္ခဲ ့မယ္ဆုိရင္...
က်မကိုခ်စ္ၿပီးး
က်မကိုၾကင္နာတဲ့ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ အျဖစ္
ေမာင့္ကို အသက္သြင္းမယ္ ။

က်မသာ စိတ္ညွိဳ ့ရွင္ျဖစ္ခဲ့ မယ္ဆုိရင္...
က်မအနားကေန
ေမာင္ဘယ္ေတာ့မွထြက္မသြားႏိုင္ေအာင္
ေမာင့္ကို ညွိဳ ့ထားမယ္ ။

က်မသာ စုန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ ့မယ္ဆိုရင္...
ေမာင့္ကိုတျခားမိန္းကေလးေတြမခ်စ္ေအာင္
ျပဳစားထားမယ္ ။

နတ္သမီးတစ္ပါး မဟုတ္ခဲ ့တဲ ့က်မ
ေမာင့္အၾကင္နာေတြနဲ့ ေ၀းကြာခဲ ့တာ
အဆန္းတၾကယ္ေတာ့ မဟုတ္ခဲ ့ပါဘူးးေလ

စိတ္ညွိဳ ့ရွင္လိုမစြမး္ေတာ့လဲ..
ေမာင္ထားခဲ ့တဲ ့ေနရာမွာ က်န္ေနခဲ ့ရျပန္တယ္ ။

စုန္းအတတ္ မတတ္ေလျပန္ေတာ့
ေမာင့္ကိုခ်စ္တဲ ့မိန္းမေတြကို မခ်စ္ပါနဲ ့လို ့မတားနိုင္သလို
ေမာင္ခ်စ္တဲ ့တျခားတျခားေသာမိန္းကေလးေတြ
ထပ္မရွိလာေအာင္လဲ မစြမး္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ ့ျပန္ဘူးး ။

က်မဟာ က်မသာျဖစ္ေနတဲ ့အတြက္
ေမာင့္ကို ခ်စ္ျပီးး
ေမာင့္ကိုလြမ္းးရင္းး
ေမာင္မရွိတဲ ့ေန ့ရက္ေတြကို ေက်ာ္ျဖတ္ဖို ့ပဲ
ႀကိဳးး စားေနရေတာ့တယ္
.
.
ေမာင့္ကိုလြမ္းးလိုက္တာ.........squint emoticon
.
.
.
#ယုန္မဒီ
Credit to ေမ့ေပ်ာက္မသြားခ်င္ေသာ ခံစားခ်က္စာစုမ်ား

Admin
စူပါေကာက္ေတး

No comments:

Post a Comment