Sunday, October 12, 2014

သတိျပဳဖြယ္ ေျမြအႏ ၱရာယ္


တစ္ေန႔သ၌ မိမိတို႔အလုပ္,လုပ္ေနႀကစဥ္တြင္ အလုပ္ထဲသို႔ အသက္အားျဖင့္ (၂၅ - ၂၇ ) ဝန္းက်င္ရွိေသာ လူရြယ္တစ္ဦးႏွင့္ မိန္းကေလးတစ္ဦးတို႔ ေရာက္ရွိလာခဲ႔ပါသည္ ။ အစမွာေတာ့ ကိုယ့္လုပ္ေနတဲ႔အလုပ္ကိုပဲ အာရံုစိုက္ေနတာမို႔ သတိမျပဳမိေသာ္လည္း မိမိႏွင့္မလွမ္းမကမ္းေနရာတြင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လာျပီး မတ္တပ္ရပ္စကားေျပာေနႀကေတာ့ အမွတ္တမွတ္ဆိုသလို ႀကည့္လိုက္မိပါ၏ ။

ႀကည့္မိေတာ့ ေယာက်္ားေလးကလည္း ေခတ္စကားနဲ႔ေျပာရင္ ဝတ္စားထားပံုက အေတာ္လန္းပါ၏ ။ မိန္းကေလးကလည္း ထို႔အတူပဲ လန္းရံုမက လြန္၍ပင္ sexy ျဖစ္ေနသလို ရုပ္ကေလးကလည္း အေတာ္လွတယ္ဆိုရမွာပါေပ ။

အရင္တုန္းကလည္း ဒီထက္ပိုျပီး sexy ျဖစ္တဲ႔ မိန္းကေလးေတြကို မႀကာခဏဆိုသလို ေတြ႔ေနက်ျဖစ္ပါ၏ ။ ဒီေန႔က်မွ ခုနမိန္းကေလးကို ျမင္လိုက္တာနဲ႔ စိတ္ထဲမွာ ရာဂစိတ္ေတြျဖစ္လိုက္မိသည္ ။ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္းပဲ သတိနဲ႔ဘရိတ္အုပ္လိုက္တဲ႔အခါက်ေတာ့ အဲဒီစိတ္ေတြ ကြယ္ေပ်ာက္သြားေတာ့၏ ။ အကယ္၍သာ သတိနဲ႔စိတ္ကို ေလ့က်င့္မထားခဲ႔ဘူးဆိုရင္ အကုသိုလ္စိတ္ေတြနဲ႔ ပူလို႔မဆံုး တနံဳးနံဳးျဖစ္ေနေတာ့မွာ ေသခ်ာပါသည္ ။

ဒါ့ေႀကာင့္လဲ မဃေဒဝလကၤာမွာ ေယာက်္ားတို႔ရဲ႔စိတ္ကို...
“ ပုရိသတို႔ ၊ မိန္းမအာရံု ၊ ေတြ႔ႀကိဳက္ႀကံဳေသာ္ ၊ ရာဂုမၼတက ၊ သတိပ၍ ၊ သူျမတ္ေဗာဓိ ၊ ေလာင္းဇာတိလ်က္ ၊ ဟရိတစ ၊ ရွင္ေလာမတို႔ ၊ ေလာဘအဟုန္ ၊ က်ဆင္မုန္သို႔ ၊ ကာမဂုဏ္ညစ္ ၊ ရာဂယစ္၍ ၊ အျပစ္မထင္ ၊ မိန္းမသြင္ကို ၊ ျမင္လွ်င္ျမင္ခ်င္း ၊ သတိယြင္းလ်က္ ၊ ဥာဏ္ကင္းလြတ္လက္ ၊ စ်ာန္ႀကိဳးျပတ္၏”။ ဟုဆိုထားသကဲ႔သို႔..

“ ဤေလာက၌ ၊ ရာဂမကင္း ၊ ကိုယ္တြင္းမဆိတ္ ၊ ေယာက်္ားစိတ္ကို ၊ မပိတ္ဆို႔နိုင္ ၊ ယစ္မူးမိႈင္လ်က္ ၊ ယိမ္းယိုင္ကိုယ္လံုး ၊ က်ံဳး၍ပစ္သို႔ ၊ ျပစ္ျပစ္ကုန္စင္ ၊ ေမြမျမင္ေအာင္ ၊ ဆင္ျခင္ဥာဏ္ကင္း ၊ ေတြ႔ရာျခင္းျဖင့္ ၊ မႀကြင္းေစေႀကာင္း ၊ အကုန္ေျပာင္း၍ ၊ စိတ္ေကာင္းဟူသမွ် ၊ ျပဳန္းျပဳန္းက်၏ ” တဲ႔ ။

ေႀသာ္..မ်က္လံုးေပါက္က ‘ မီး’ ဝင္ေလာင္ပါေပါ့လားလို႔ ေတြးေနတုန္းရွိေသးတယ္ အဲဒီမိန္းကေလးက အနားေရာက္လာျပီး မိမိနဲ႔တစ္ေပကြာေလာက္မွာ လာထိုင္တယ္ဆိုရင္ပဲ မိမိမွာအလိုလိုေနရင္းက ဖိန္းတိန္း ၊ ရွိန္းတိန္းျဖစ္လာရ၏ ။ အဲဒီလို ဘာေႀကာင့္ျဖစ္လာရတာလဲလို႔ စိတ္ထဲမွာ အေႀကာင္းရွာႀကည့္လိုက္တဲ႔အခါ ၊ ေႀသာ္...လက္စသတ္ေတာ့ ဣတၳိယဆိုတဲ႔ အျမင္ႀကီး ၊ ကိုယ္နဲ႔အသြင္မတူ ဣတၳိဘာဝလို႔ဆိုတဲ႔ ဒါဟာမိန္းမပဲရယ္လို႔ ထင္မွတ္ထားတဲ႔ ပံုသ႑ာန္ပညတ္အယူမွား အစြဲမွားႀကီးေႀကာင့္ပဲလို႔ အေျဖထြက္လာပါေတာ့၏ ။

ထို႔ေႀကာင့္ပင္လွ်င္ မိမိစိတ္၌လ်ွပ္တျပက္ျဖစ္ေပၚ၍လာေသာ စိတ္၏ခံစားမႈတို႔ကို အေျချပဳ၍ ထိုခဏ၌ပင္ ေအာက္ပါအတိုင္း လကၤာတစ္ပုိုဒ္ကို စပ္ဆိုမိခဲ႔၏ ။

ထိုထိုမိန္းမ ၊ ဣတၳိယ၏ ၊ အဆင္း၊အသံ ၊ ကိုယ္သင္းရနံ႔ ၊ ရသာဖက္၍ ၊ ထိခ်က္တဖံု ၊ ငါးအာရံုကား ၊ ဟူဟူသမွ် ၊ ပုရိသတို႔ ၊ မွတ္တံုျမင္မွား ၊ အသိမွားေႀကာင့္ ၊ ရာဂဘီလူး ၊ ဝင္ကာပူးသို႔ ၊ သည္းအူလိႈက္ဖို ၊ စက္စက္ယိုလွ်င္ ၊ ဖိန္းရွိန္းကိုယ္တြင္း ၊ စိတ္မိုက္သြင္း၏ ။ ။

မိမိကို ရင္းႏွီးတဲ႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ တခ်ိဳ႔ေသာအေႀကာင္းသိသူ မိတ္ေဆြမ်ားက “ မိန္းမေတြနဲ႔ အေတာ္ကင္းကင္း ရွင္းရွင္းေနနိုင္တဲ႔သူ” လို႔ေျပာတတ္ႀကပါ၏ ။ မိမိကိုယ္တိုင္ကလည္း မိန္းမေတြနဲ႔ အတတ္နိုင္ဆံုးကင္းေအာင္ ေနခဲ႔တာပါပဲ ။ သို႔ေသာ္ "ကြ်န္ေတာ္လည္းေလ ထိုအာရံု၌ အမႈထားခဲ႔ေသာ္ ေလာကီလူသားတစ္ဦးေပမို႔ အူယားတတ္ပါေသး၏ ။ ((ဟာသေဖာက္ႀကည့္တာပါေနာ္))

မိမိအေနနဲ႔က သူတို႔ထင္သလို မိန္းမမ်ားနဲ႔ ကင္းရွင္းေအာင္ေန, ေနတာထက္ ထိုမိန္းမမ်ားေႀကာင့္ ေလာင္ျမိဳက္လာမဲ႔ အျပင္းဆံုးေသာ ၊ အပူဆံုးေသာ ‘မီး’ ေလာင္ခံရျခင္းေဘးနဲ႔ အထူးသျဖင့္ ကင္းေဝးေအာင္ ေနျခင္းလည္းျဖစ္ပါ၏ ။

*ကမၻာေက်ာ္ဂရိပညာရွိႀကီး ဆိုကေရးတီး၏ ရုပ္ရည္သြင္ျပင္သည္ အလြန္လွ်င္ ဆႏၵရာဂအားျဖင့္ ထႀကြေသာင္းက်န္းမည့္ လကၡဏာသြင္ျပင္ရွိေသာ္လည္း ထိုစိတ္တို႔ႏွင့္ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ ကဝိသူေတာ္ေကာင္းႀကီးတစ္ဦး ျဖစ္ရသည္မွာ ၄င္း၏စိတ္ကို သီလ ၊ သမာဓိ ၊ ပညာတရားတို႔ျဖင့္ ႏွိပ္ကြပ္ထားနိုင္ေသာေႀကာင့္သာ ျဖစ္သည္ဟု ၄င္းပညာရွိႀကီးကိုယ္တိုင္ ဝန္ခံဖူးေႀကာင္း ကြ်န္ုပ္ဖတ္ဖူး ၊ ႀကားဖူးပါ၏ ။

“ ဤေလာက၌ မိန္းမတကာ ၊ ထိုမ်ားစြာတို႔ ၊ ရူပါရမၼဏ ၊ စသည့္လံုးစံု ၊ အာရံုငါးပါး ၊ လက္နက္အားျဖင့္ ၊ ေယာက်္ားတို႔ကို ၊ အလိုယုတ္မာ ၊ ေတြ႔ရာကိုက္သတ္ ၊ ႏွိပ္စက္္တတ္၏” ။  (မဃေဒဝ)

ေဟာ..ခုပဲႀကည့္ေလ.သတိျဖင့္ေနေလ့ရွိသူျဖစ္ပါလ်က္နဲ႔ အနုသယအေနနဲ႔ ကိန္းဝပ္ေနတဲ႔တဏွာက သြင္မတူကြဲျပား ဣတၳိဘာဝလို႔ေခၚတဲ႔ မိန္းမရုပ္ကို ျမင္လိုက္ရ ၊ အနီးကပ္ထိုင္လိုက္ရရံုနဲ႔ သူကတစ္စခန္းထပါေတာ့၏ ။ သတိနဲ႔မထိန္းကြပ္ဘဲနဲ႔ ဒီရာဂစိတ္ကိုပင္ အထပ္ထပ္ပြါးကာ အထပ္ထပ္မွားေနရင္ျဖင့္ ေရွ႔ဆက္မေတြးရဲစရာ ။

ႀကက္သီးေမြးညွင္းထေလာက္ေအာင္ပင္ အလြန္ပင္ ေႀကာက္စရာေကာင္းလွပါေပ၏ ။ ဒါေႀကာင့္ ပုရိသ (ေယာက်္ား)တို႔အေနနဲ႔ ဣတၳိယ(မိန္းမ)မ်ားကို အနီးကလည္း ေရွာင္သင့္သလို ၊ အေဝးကလည္း ေရွာင္သင့္ပါ၏ ။ ေရွာင္သင့္တယ္ဆိုရာမွာ စိတ္ကိုသာေျပာလိုရင္းျဖစ္ပါသည္ ။

သတၱေလာကႀကီးထဲမွာ အထီးနဲ႔အမ ၊ ေယာက်္ားနဲ႔မိန္းမ ဒါပဲအဓိကရွိတာ ။ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္းပဲ အေမ ၊ အေဒၚ ၊ အစ္မ ၊ ညီမေတြအျပင္ တျခားမိန္းမေတြနဲ႔လည္း ေတြ႔ရ ၊ ႀကံဳရ ၊ ဆက္ဆံေျပာဆိုေနရတာပါပဲ ။ ေရွာင္လြဲလို႔ေတာ့ မရနိုင္ဘူးေပါ့ ။ သို႔ေသာ္ အေမ ၊ အေဒၚ ၊ အစ္မ ၊ ညီမေတြအျပင္ တျခားေသာမိန္းမမ်ားကိုေတာ့ တတ္နိုင္သေလာက္ ကင္းရွင္းေအာင္ေနႀက ၊ ေရွာင္ႀကေစခ်င္ပါသည္ ။

မျဖစ္ေသးတဲ႔ ေဘးရန္ကို ျဖစ္လာမွ ရင္ဆိုင္ ေျဖရွင္းရတာထက္ မျဖစ္ခင္က ႀကိဳတင္ဆင္ျခင္ျပီး ကာကြယ္ထားသင့္ပါ၏ ။ မျဖစ္လို႔ ေတြ႔ရ ၊ ႀကံဳရ ၊ ဆက္ဆံေျပာဆိုရတဲ႔အခါေတြမွာလဲ ကိုယ့္အေမ ၊ ကိုယ့္အေဒၚ ၊ ကိုယ့္အစ္မ ၊ ကိုယ့္ညီမေတြလို သေဘာထားျပီး ဆက္ဆံေျပာဆိုႀကေစလိုပါသည္ ။

အမ်ိဳးသမီးမ်ားအေနနဲ႔ကလည္း အဝတ္အစားကို လိုသည္ထက္ပို၍ မေဖာ္မိေစရန္ လိုအပ္ပါသည္ ။

မိမိ၏မိန္းမမ်ားႏွင့္ပတ္သတ္၍ ႀကံစည္စိတ္ကူးမိခဲ႔သလိုပင္ ေရ႔ွအဖို႔၌တြင္လည္း ျမန္မာျပည္ႀကီး၏ က်မ္းျပဳအေက်ာ္ “ဒုတိယဗုဒၶေဃာသ” ဟုပင္တင္စားဂုဏ္ျပဳျခင္းခံခဲ႔ရေသာ မဟာဂႏၶာရံုအရွင္ဇနကာဘိဝံသ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးသည္လည္း မိန္းမမ်ားႏွင့္ပတ္သတ္၍ ဤကဲ႔သို႔ ႀကံစည္ဖူးခဲ႔ပါသတဲ႔ ။

တစ္ေန႔ဆရာေတာ္ဟာ ေက်ာင္းေရွ႔ေျမကြက္ရွိ ထိုင္ခံုတခုမွာထိုင္ျပီး စာဖတ္ေနစဥ္ အမ်ိဳးသမီးတစ္စုသည္ ဆရာေတာ္စာဖတ္ေနရာ အနီးကိုေရာက္လာပါ၏ ။ ဆရာေတာ္က ထိုအမ်ိဳးသမီးေတြကို လွည့္လို႔ပင္မႀကည့္ပါ ။ သို႔ေသာ္ ဆရာေတာ္၏စိတ္ထဲမွာ “ ငါဟာ သူတို႔ကိုလည္း မႀကည့္ ၊ သူတို႔နဲ႔ပတ္သတ္ျပီးေတာ့လည္း ဘာမွ်မစဥ္းစား ၊ အမ်ိဳးသမီးမွန္း သိရံုေလာက္နဲ႔ ႀကက္သီးထရတယ္ဆိုေတာ့ ဒီအမ်ဳိးသမီးေတြရဲ႔ (အရွိန္) အဆိပ္ဟာ အေတာ္ျပင္းထန္ပါလားလို႔ေတြးမိျပီး အဲဒီအမ်ိဳးသမီးေတြကို သဠာယတနသံယုတ္ ၊ အာသီသဝဂ္ ၊ အာသီဝိေသာပမသုတ္လာ ေျမြ(၄)မ်ိဳးနဲ႔ ႏႈိင္းယွဥ္ႀကည့္ပါသတဲ႔ ။

အဲဒီေျမြ(၄) မ်ိဳးကေတာ့...
(၁) စူးစိုက္အႀကည့္ခံရရံုနဲ႔ အဆိပ္တတ္ေသေစနိုင္တဲ႔ ဒိ႒ဝီသေျမြ ။
(၂) အထိခံရရံုနဲ႔ အဆိပ္မ်ားတကိုယ္လံုးပ်႕ံႏွ႕ံ၍ေသေစနိုင္ေသာ ဖု႒ဝီသေျမြ ။
(၃) ႏွာေခါင္းေလျဖင့္အမႈတ္ခံရလွ်င္ ျပာက်၍ေသေစတတ္ေသာ ဝီတဝီသေျမြ ။
(၄) အကယ္၍ အကိုက္ခံရလွ်င္ ထိုေနရာ၌ပင္လဲ၍ ေသေစနိုင္ေသာ ဒ႒ဝီသေျမြ တို႔ျဖစ္ႀကပါတယ္ ။

ထိုေျမြ(၄)မ်ိဳးကဲ႔သို႔ပင္ ...
(၁) အႀကည့္ခံရရံုျဖင့္ အဆိပ္တတ္၍ ရင္ထဲ၌ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖံု ျဖစ္ေစနိုင္ေသာမိန္းမ ။
(၂) အထိခံရရံုျဖင့္ အဆိပ္မ်ားတစ္ကိုယ္လံုးပ်ံ႕ႏွံ႕သကဲ႔သို႔ ရွိန္းဖိန္းသြားေစနိုင္ေသာမိန္းမ ။
(၃) ႏွာေခါင္းေလျဖင့္အမႈတ္ခံရလွ်င္ ျပာက်သြားေစနိုင္သကဲ႔သို႔ သဲတုန္ ၊ အူတုန္ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖုံ မေနတတ္ ၊ မထိုင္တတ္ျဖစ္ေစနိုင္ေသာမိန္းမ ။
(၄) ကာမဂုဏ္ေမထုန္ အကိုက္ခံရလွ်င္ အဆိပ္ေတြ တစ္ကိုယ္လံုးတတ္၍ မူးေမ့သြားေစနိုင္ေသာမိန္းမ ။
ဟူ၍ မိန္းမ(၄)မ်ိဳးကို ေျမြ(၄)မ်ဳိးတို႔ႏွင့္ ဥပမာယွဥ္ကာ စိတ္ကူးႀကံဆခဲ႔ဖူးေလျပီ ။

ဤပို႔စ္ကို ေရးသားေဖာ္ျပရျခင္း၏ အဓိကအေႀကာင္းအရင္းကေတာ့ သာသနာေတာ္ကို ခ်စ္ျမတ္နိုးႀက၍ သာသနတာဝန္ကို ပခံုးေျပာင္း ထမ္းေဆာင္လိုႀကကုန္ေသာ သာသနဝန္ထမ္း ရွင္ငယ္ ၊ ရဟန္းငယ္တို႔ႏွင့္တကြ သာသနအႏြယ္ဝင္သီလရွင္မ်ား ၊ အရိယာစခန္းသို႔ မတက္လွမ္းနိုင္ႀကေသးကုန္ေသာ ပုထုဇဥ္ရဟန္း၊ သာမေဏအေပါင္းတို႔အားလည္းေကာင္း ၊ အိမ္ယာတည္ေထာင္ လူတို႔ေဘာင္၌ ကာမပိုင္ဇနီး ၊ ခင္ပြန္းရွိျပီးသူမ်ားအားလည္းေကာင္း ၊ ထို႔ျပင္တဝ လူပ်ိဳ ၊ အပ်ိဳမ်ားပင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း မ်က္စိျဖင့္ တဒဂၤျမင္ရေသာအဆင္းရူပါရံုကို အစြဲျပဳ၍ မေတြးသင့္ ၊ မေတြးအပ္ေသာ ၊ မျပဳသင့္မျပဳထိုက္ေသာ အကုသိုလ္ကံမ်ားကို မိမိစိတ္အစဥ္ဝယ္ အထပ္ထပ္ပံုမပြားပဲ အမွားနည္းႀကေစရန္လည္းေကာင္း ရည္ရြယ္ရင္း ျဖစ္ပါ၏ ။

အဘယ့္ေႀကာင့္ဆိုေသာ္ လူ႔ေလာကတြင္ ေယာက်္ားတို႔၏ စိတ္ႏွလံုးကို သိမ္းက်ံဳးယူငင္ ရႈခ်င္သဖြယ္ အလိုခ်င္ဆံုးျဖစ္ေသာ အဆင္းသည္ကား ဣတၳိယ(မိန္းမ)တို႔၏ အဆင္းသာျဖစ္ေပ၏ ။ ထို႔ျပင္ ဣတၳိယ (မိန္းမ)တို႔၏ စိတ္ႏွလံုးကို သိမ္းက်ံဳးယူငင္ ရႈခ်င္သဖြယ္ အလိုခ်င္ဆံုးျဖစ္ေသာ အဆင္းသည္လည္း ပုရိသ(ေယာက်္ား)တို႔၏ အဆင္းပင္ျဖစ္၏ဆိုေသာ္ မွားနိုင္အံ႔မထင္ ။

ထိုေႀကာင့္ မိမိ၌ေက်းဇူးမကင္းရာျဖစ္ေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ား ၊ အေပါင္းအသင္းမ်ား ၊ ညီအစ္ကို ၊ ေမာင္ႏွမမ်ားကို မလြဲသာလို႔ မိန္းမမ်ား(ေယာက်္ားမ်ား)ႏွင့္ပတ္သတ္ ၊ ဆက္ဆံ ၊ ေျပာဆိုခဲ႔ရပါလွ်င္ ဤမိန္းမ(ေယာက်္ား)သည္ကား မည့္သည့္ မိန္းမ(ေယာက်္ား) အမ်ဳိးအစားတြင္ ပါသည္ျဖစ္၍ ၊ မည္ကဲ႔သို႔ေသာေျမြ အမ်ဳိးအစားထဲ၌ ပါဝင္သည္ကို သတိျပဳမိႀကျပီးလွ်င္ ထိုထိုေသာ ဣတၳိဘာဝရုပ္ (ပုရိသဘာဝရုပ္)တည္းဟူေသာ ေျမြအႏၱရာယ္တို႔မွ ေရွာင္ရွားနိုင္ႀကသျဖင့္ ကိေလသာရာဂတည္းဟူေသာ အဆိပ္တို႔မွ ကင္းေဝးေသာ သူေတာ္ေကာင္းမ်ား ျဖစ္နိုင္ႀကေစရန္ ရည္သန္၍ ေရးသားလိုက္ရေပေတာ့သတည္း ။ ။

ျမင္နိုင္ခဲစြ ၊ သိမ္ေမြ႔လွ၍ ၊ သူက်လိုရာ ၊ က်တတ္ပါသည့္ ၊ ပမာေမ်ာက္ႏႈိင္း ၊ စိတ္ဆင္ရိုင္းကို ၊ ခ်င့္ႏႈိင္းဥာဏ္ယွဥ္ ၊ သမၸဇဥ္ႏွင့္ ၊ အစဥ္ခြ်န္းအုပ္ ၊ မလႈပ္မယိုင္ ၊ ေကာင္းစြာနိုင္ေသာ္ ၊ ဖြံ႕ခိုင္ျဖိဳးျဖိဳး ၊ ခ်မ္းသာတိုးသည္ ၊ ေကာင္းက်ိဳးႀကြယ္လိမ့္မည္သာကို ။ ။
ျမင္နိုင္ခဲစြ ၊ သိမ္ေမြ႔လွ၍ ၊ သူက်လိုရာ ၊ က်တတ္ပါသည့္ ၊ ပမာေမ်ာက္ႏႈိင္း ၊ စိတ္ဆင္ရိုင္းကို ၊ ထူးသိုင္းေျဖခြ်တ္ ၊ ထင္တိုင္းလြတ္၍ ၊ မကြပ္မထိန္း ၊ ညြတ္တိုင္းယိမ္းက ၊ ျငိမ္းေအးခ်မ္းသာ ၊ မရပါပဲ ၊ ပူဗ်ာဆင့္ကဲ ၊ လြန္ဆင္းရဲသည္ ၊ မိုက္မဲသူတို႔ ၊ လမ္းစဥ္တည္း ။ ။(ခ်မ္းေျမ့ဆရာေတာ္)

စကားခ်ပ္ ။ ။ ဤေဆာင္းပါးသည္ ေလာကသဘာဝအရ လင္ယူ မယားယူစေသာ အမႈကိစၥတို႔ကို တားျမစ္ေရးသားျခင္း မဟုတ္ပါ ။ ျမင္ရာအာရံုေနာက္ကိုလိုက္၍ စိတ္၌အကုသိုလ္ ကိေလသာတို႔ မတိုးပြားႀကေစရန္အတြက္သာ ေရးသားျခင္းျဖစ္ပါသည္ ။

စာဖတ္သူအားလံုးကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ခ်မ္းသာႀကပါေစ

ေဇာ္မ်ိဳး - 6/5/2013 တြင္ေရးသည္။

No comments:

Post a Comment