ေလာဘႀကီးေတာ့ လိုခ်င္တာေတြ မ်ားေနေတာ့ အမွားေတြ ပါတတ္တယ္။
ေဒါသေတြႀကီးျပန္ေတာ့ အမွားအမွန္ မဆံုးျဖတ္ႏိုင္ပဲ ထင္ရာေတြ လုပ္တတ္တယ္။
ဒီ ေလာဘ ေဒါသ စိတ္ေတြ ျခယ္လွယ္ထားတဲ့ အိေႁႏၵေတြ ဟန္ေတြဟာလည္း တည္ၿငိမ္မႈ မရိွပဲ လူကဲ့ရဲ႕စရာ အထင္အျမင္ေသးစရာေတြ ျဖစ္တတ္တယ္။
တရားနဲ႔ေနသူကေတာ့ ေနတဲ့အခ်ိန္တိုင္းမွာ ေလာဘ ေဒါသနဲ႔ ကင္းကြာခြင့္ရလို႔ စိတ္မွာလည္း ေအးခ်မ္းရတယ္။ အိေႁႏၵမွာလည္း တည္ၿငိမ္တယ္။ ေအးခ်မ္းတယ္။
ဒါေၾကာင့္ မိမိကိုယ္တိုင္လည္း ေအးခ်မ္းမႈကို ခံစားရတယ္။
ျမင္ရၾကားရသူကိုလည္း အိေႁႏၵကေန ေအးခ်မ္းမႈကို ေပးစြမ္းႏိုင္တယ္။
ဒါေၾကာင့္ အနည္းဆံုး ဝင္ေလ ထြက္ေလ ေလးကို မွတ္ေနတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္.. ေဖာင္းပိန္ေလးကို မွတ္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္ မိမိလက္တေလာ ဘာလုပ္ေနသလဲ လုပ္ေနတဲ့အတိုင္းေလး လွမ္းတယ္ ယူတယ္ ခ်တယ္ စသျဖင့္ မွတ္ေပးသိေပးေနရင္ ဒါဟာ တရားလုပ္ေနတာပဲ။
ဒီလို သိေပးေနေတာ့ အာ႐ံုမွာ ေယာက်္ား မိန္းမ ေပၚလား၊ တိုက္တာေရႊေငြေပၚလား။
မေပၚပါဘူး။ တပ္မက္စရာ ဆံုး႐ံႈးစရာ စတဲ့ ေလာဘ ေဒါသ စိတ္ျဖစ္စရာ အာ႐ံုေတြ မေပၚတဲ့အတြက္ ဒီအာ႐ံုနဲ႔ ယွဥ္တဲ့စိတ္ေတြ ေပၚခြင့္မရဘူး။
စိတ္ဟာ ေလာဘ ေဒါသ ရိွမွသာ ပူေလာင္တာ။
ေလာဘ ေဒါသ မရိွရင္ ေအးေနေတာ့တာေပါ့။
တရားလုပ္တယ္ဆိုတာ ဒီလို ျဖစ္ေအာင္ေနတာ။
တရားေလး လုပ္ရင္း မွတ္ရင္း ကိေလသာရဲ႕သေဘာနဲ႔ ကိေလသာေတြ မရိွရင္ စိတ္ေရာ ႐ုပ္ေရာရဲ႕ ေကာင္းက်ဳိးေလးေတြကိုလည္း ၾကည့္ေပးတတ္ရတယ္။
ဒါဟာ တရားနဲ႔ေနရင္း တရားအရသာ ခံစားတယ္ လို႔ ဒီလို ဆိုပါတယ္။
ဒီလို ေနေတာ့ မေကာင္းမႈေတြက ကင္းေနတဲ့ သီလ၊ အာ႐ံုမွာ တည္ေနတဲ့ သမာဓိ၊ ျဖစ္ပ်က္ကို ျမင္ေနတဲ့ ပညာ သိကၡာသံုးပါးစလံုး ျဖည့္က်င့္ရာလည္း ေရာက္ပါတယ္တဲ့။
Shared from သုညတ (FB)
No comments:
Post a Comment