ဗုဒၶ၊ ခရစ္ယာန္၊ အစၥလာမ္၊ ဟိႏၵဴ၊ ဂ်ဴး ဘာသာႀကီးငါးခုကို
လက္လွမ္းမမီတဲ့ လူေတြက ေတာေတြ ႐ွိခိုး၊ ေတာင္ေတြ ႐ွိခိုး
အမ်ိဳးကို စံုေနတယ္။
ဗမာေတြကေတာ့ သံုးဆယ္ခုႏွစ္မင္း ႐ွိခိုးၾကတယ္။ နည္းေသးတယ္
ထင္ရင္ အိႏၵိယျပည္ သြားေတာင္းၾက။ ဟိုမွာ သံုးေထာင့္ခုႏွစ္ရာ
မကဘူး။ ေမွာင္ခိုလမ္းေၾကာင္းကေန ေရာက္လာတယ္ ဆိုၾကပါစို႔၊
မင္းတို႔ဘုရားစင္ေပၚမွာ သူရႆတီဆိုတဲ့ အ႐ုပ္ကေလး ႐ွိတယ္။
ပိဋကတ္သံုးပံု သူက ေစာင့္တယ္တဲ့။ တိပိဋကဆရာေတာ္ေတြ
အလကားျဖစ္သြားေရာ။ ေၾသာ္- ဒုကၡ--
သူရႆတီ ဘယ္က လာသလဲ သိလား။ ဗမာျပည္မွာ ေမြးတဲ့
နတ္သမီး မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ရဲ႕ ေမြးရပ္ေျမက ပန္ဂ်ပ္မွာ ေမြးတာ။
ပန္ဂ်ပ္ဆိုတာ သိလား။ အိႏၵိယျပည္ အေနာက္ပိုင္း ပါကစၥတန္အေ႐ွ႕ပိုင္း ႏွစ္နယ္ စပ္ ဟိုဘက္တစ္ျခမ္း ဒီဘက္တစ္ျခမ္း။ အဲဒီမွာ ပၪၥရယ္ အာပရယ္ ေပါင္းစပ္ထားတာ။ အဲဒါကို ပန္စာပလို႔ တြဲဖတ္တယ္။ ကုလားသံနဲ႔ ဖတ္ေတာ့ ပန္ဂ်ာပလို႔ ျဖစ္တယ္။ ပၪၥ က ငါးခု၊ အာပ က ျမစ္၊ ျမစ္ငါးစင္း႐ွိတဲ့ အရပ္ကို ပန္ဂ်ာပလို႔ ေခၚတာ။
အဲဒီျမစ္ငါးစင္းထဲမွာ ဆရဆြတၱီဆိုတဲ့ ျမစ္႐ွိတယ္။ ဗမာလို ဖတ္ေတာ့
သူရႆတီ ေပါ့။ အဲဒီျမစ္က နတ္သမီးပဲကြ။ အိႏၵိယျပည္မွာ အာရီယန္ဆိုတဲ့ လူေတြ အေျခခ်ၿပီး အေစာဆံုးေနတာ။ အဲဒီ ပန္ဂ်ပ္မွာေနတာ အာရီယန္ေတြ ဘယ္က စတာလဲ သိလား။
အာရီယန္ေတြ ေကာ့ေကး႐ွပ္ ေတာင္တန္ႀကီးက ဆင္းလာခဲ့တဲ့
အေကာင္ေတြ၊ ေကာ့ေကး႐ွပ္ ေတာင္တန္ႀကီးက ဘယ္နား႐ွိလဲ။
ပဲခူး႐ုိးမမွာ မ႐ွိဘူး။ shan mountain ႐ွမ္းေတာင္တန္းမွာလည္း မ႐ွိဘူး။ ကက္စပီယန္ပင္လယ္နဲ႔ ပင္လယ္နက္ အၾကား ေျမာက္ဖက္နား ေဂ်ာ္ဂ်ီယာျပည္နယ္ထဲမွာ ႐ွိတယ္။ ႐ု႐ွားျပည္ရဲ႕ ေတာင္ဘက္စြန္းေပါ့။ အဲဒီက လူေတြကို အာရီယန္လို႔ ေခၚတာ။
သူတို႔ေတြ ဆင္းဆင္းလာၾကတာ ေတာင္တန္းက တစ္ႏွစ္လံုး ေရခဲ၊
စားစရာက မ႐ွိ၊ အဲဒါနဲ႔ အေ႐ွ႕ ဆင္းတဲ့ေကာင္က ဆင္း၊ အေနာက္
ဆင္းတဲ့ ေကာင္က ဆင္း၊ အေ႐ွ႕ဘက္ႏွင့္ ေတာင္ဘက္ဆင္းတဲ့ ေကာင္က မ်ားတယ္။ အုပ္လိုက္အုပ္လိုက္ ကြၽဲအုပ္ေတြ၊ ႏြားအုပ္ေတြ၊ သိုးအုပ္ေတြ၊ ဆိတ္အုပ္ေတြနဲ႔ ဆင္းသြားၾကတာ။ အဲလို ကြၽဲ၊ ႏြား၊ ဆိတ္၊ သိုးနဲ႔ သြားတဲ့ ဒီလူအုပ္ေတြကို ကာေရဗီယန္ ေခၚတာ။ ကာေရဗီယန္ဆိုတာ ေမာ္ေတာ္ကားနာမည္ ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ အဲဒီ အုပ္လိုက္ႀကီး ဆင္းလာၿပီးေတာ့ ေျမထဲပင္လယ္ ကမ္းနားတစ္ဝိုက္ သဲကႏၲာရေတြထူတဲ့ အရပ္ေတြမွာ အေျခခ်ေနခဲ့ၾကတယ္။ ဒီကေန႔ မင္းတို႔သိတဲ့ အီရန္၊ အီရတ္ဆိုတဲ့ တိုင္းျပည္ေတြကို အဲဒီလူေတြ ထူေထာင္ခဲ့ၾကတာ။
အဲဒီဆိတ္အုပ္ေတြ သိုးအုပ္ေတြနဲ႔ အေ႐ွ႕ကို ဆက္လက္ ခ်ီတက္ေတာ့
အာဖဂန္နစၥတန္ျဖတ္ၿပီး ပါကစၥတန္ျဖတ္ၿပီး အေ႐ွ႕ဘက္ ခ်ီတက္ၾကတယ္။ အာဖဂန္တို႔ ပါကစၥတန္တို႔ဆိုတဲ့ တိုင္းျပည္ေတြ ေပၚတာ သိပ္မၾကာေသးဘူး။ ႏွစ္တစ္ေထာင္ကို မ႐ွိေသးဘူး။
အဲဒီေတာ့ တိုတိုေျပာစို႔... ျမစ္ငါးစင္း႐ွိတဲ့ အရပ္ကို ေရာက္တာ
အေနာက္ဘက္ကေန သူတို႔ ျဖတ္လာခဲ့သမွ် လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးဟာ
သဲေတြခ်ည္းပဲဆိုေတာ့ ျမစ္ငါးဆင္း႐ွိတဲ့ အရပ္လည္း ေရာက္ေရာ
ဧရာဝတီလို ျဖစ္ေနတာ၊ နယ္ေျမတစ္ခုလံုးက စိမ္းစိုညိဳေနတဲ့ အရပ္ဆိုေတာ့ လူတို႔ Settle အေျခခ်ေနၾကတာ။
``ဒီေလာက္ စိမ္းစိုလွပစရာျဖစ္တဲ့ ဒီေျမႀကီးကို ဘယ္သူမ်ား
ဖန္ဆင္းခဲ့သလဲလို႔´´ေတြးၿပီး ဖန္ဆင္း႐ွင္႐ွာေတာ့ ျဗဟၼာ သြားေတြ႕ေရာ။ တကယ္ေတာ့ ျဗဟၼာကို ဘယ္သူမွ ျမင္တာ မဟုတ္ဘူး။ စိတ္ကူးနဲ႔ သူတို႔ ေဖာ္ထုတ္တာဆိုေတာ့-- Brama created this word ျဖစ္ေတာ့တာ။
ေဟာ... ေတာ္ေတာ္ၾကာက်ေတာ့ ဟာ ဒီေလာက္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာ
ၾကာေနတဲ့ ဒီကမၻာ Who preserved?,who maintained?
ဘယ္သူ ထိန္းထားလဲဆိုၿပီး maintainer (ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေ႐ွာက္သူ) ကို သူတို႔ ႐ွာၾကျပန္တယ္။ ဒီေတာ့ သြားေတြ႕တယ္။ Vishnu is the maintainer. ေနာက္က်ေတာ့ မုန္တိုင္းေတြ တိုက္လို႔ ေသၾကျပန္ေရာ။ ေရလွ်ံလို႔ ေသၾကျပန္ေရာ။ ေတာမီးေတြ ေလာင္လို႔ ေသၾကျပန္ေရာ။
ဟာ... Who destory this world? destroyer (အဖ်က္သမား) ဘယ္သူလဲ။ Shiva- ႐ွီဝ ေပါ့။ Shiva destroy this world.
အဲဒီ Brama ရယ္၊ Vishnu ရယ္။ Shiva ရယ္ကို ရတနာသံုပါးတဲ့။
သူတို႔ေတြ သတ္မွတ္လိုက္ၾကတာ။ မင္းတို႔ငါတို႔မွာလည္း ရတနာသံုးပါး႐ွိတယ္ဆိုေတာ့ Similar ျဖစ္ေနတယ္။
အဲေလာက္လွတဲ့ ကမၻာႀကီးကို ဖန္ဆင္းတဲ့ Brama (ျဗဟၼာ)ရယ္...
ေစာင့္ေ႐ွာက္တဲ့ Vishnu (ဗိႆႏိုး)ရယ္....ဖ်က္ဆီးတဲ့ Shiva
(႐ွီဝ)ရယ္... ဒီဘုရားႀကီး သံုးဆူကို ပူေဇာ္ဖို႔ ပူေဇာ္တဲ့ နည္းစနစ္ေတြကို
ေရးတယ္။ အဲလို ပူေဇာ္တဲ့ က်မ္းေတြဟာ `ယဇုေဗဒ´ဆိုၿပီး
ျဖစ္လာတယ္။ ပူေဇာ္တဲ့ေနရာမွာ ဂါထာမႏၲရားေတြ ရြတ္နည္းဖတ္နည္းေတြကို ေရးသားတဲ့က်မ္းက `ေသာမေဗဒ´ကုလားလို (႐ွာမေဗဒ)လို႔ ျဖစ္လာတယ္။ ဒီေတာ့ ေဗဒသံုးခုလို႔ လာတယ္။ ဒို႔ ပိဋိကတ္သံုးပံုနဲ႔ လာဆင္တူေနျပန္တယ္။
အဲဒီေတာ့.. . သူရႆတီဆိုတဲ့ျမစ္က ေတာင္ႀကိဳေခ်ာက္ၾကား
ေက်ာက္ေဆာင္ေက်ာက္စြယ္ေတြကိုျဖတ္ၿပီး ေရစီးေတာ့ နိမ့္တစ္လွည့္
ျမင့္တစ္လွည့္နဲ႔ ေရစီးတယ္။ ေလ ေလးလည္းအတိုက္မွာ အဲဒီ ေရစီးက
ထြက္လာတဲ့ အသံဟာ ဂီတသံနဲ႔ တူတယ္။ ဂီတာသံေလးလိုလို သီးခ်င္းဆိုေနတဲ့ အသံေလးလိုလိုေပါ့။ ဒီေတာ့ အသံ႐ွိတဲ့ ဒီျမစ္ကို `သရဝတီ´ ကေန အသံေျပာင္းေတာ့ `သူရႆတီ´ျဖစ္သြားေတာ့တာပဲ။
မႏၲာန္ေတြ ဂါထာေတြ ေရးသားသီကံုးၿပီးေတာ့ စာအုပ္ကေလးျပဳစုေတာ့
အဲဒီစာအုပ္က သာမေဗဒ ျဖစ္လာတယ္။ ဒီေတာ့.. . အဲဒီျမစ္ငါးစင္း႐ွိတဲ့ လူေတြကို ဗမာေခၚ ေခၚရင္ `ပန္ခ်ာပီ´ ျဖစ္လာတာေပါ့။
ဒီအသံေကာင္းတဲ့ ဒီျမစ္ကို ေစာင့္ေ႐ွာက္တာ နတ္သားလား၊
နတ္သမီးလား.... ဟုတ္ၿပီ နတ္သမီးျဖစ္ရမယ္။ ျမစ္ကေလးကလည္းလွ၊ အသံေလးကလည္း သာတယ္ေပါ့။ အဲဒီနဲ႔ နတ္သမီးပံုေလးကို စိတ္ကူးနဲ႔ ေရးကာ ျမစ္ထဲဆိုေတာ့ ဘဲေလးေတြ သြားေနတာကို ဘဲေလးေပၚမွာ နတ္သမီးေလး တင္ၿပီး စိတ္ကူးနဲ႔ ေရးလိုက္ၾကေရာ ဆိုေတာ့....
`သူရႆတီ´နတ္သမီးဆိုၿပီး အဲဒီမွာ ေမြးတာ။ သရဝတီျမစ္၊ ပန္ဂ်ပ္မွာ
ေမြးတာ။ ဟိႏၵဴကုလားေတြ စိတ္ကူးနဲ႔ ေမြးထုတ္တာေနာ္။ တကယ္
ေမြးတာေတာ့ ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မွာေပါ့။
သူရႆတီ ဘယ္သူျမင္ဖူးသလဲ။ ဘယ္သူမွ မျမင္ဖူးဘူး စိတ္ကူးတာ။
ျဗဟၼာ ဖန္တီးသတဲ့။ ဘယ္သူေျပာလဲ... ဘယ္သူ ျမင္ဖူးသလဲ။
ဘယ္သူမွ မျမင္ဖူးဘူး။ Nobody see but they are imagine.
ဗိႆႏိုး ေစာင့္ေ႐ွာက္တယ္တဲ့။ ဘယ္သူေတြမ်ား ဗိႆႏိုးနဲ႔ ျဗဟၼာကို ေတြ႕ဖူးလိုက္သလဲ။ မေတြ႕ဖူးၾကဘူး။ အဲဒီလို စိတ္ကူးနဲ႔ ေဖာ္ထုတ္တဲ့ ဘာသာေရးမ်ိဳးကို Imaginary religion လို႔ ေခၚတာ။ မင္းတို႔ စိတ္ကူးယဥ္ဝါဒမ်ိဳးကို ႀကိဳက္သလား။ လက္ေတြ႕ဝါဒမ်ိဳးကို
ႀကိဳက္သလားေမးရင္ မင္းတို႔ အေျဖ ႐ွင္း႐ွင္းထုတ္ႏိုင္မွာေပါ့ ဟုတ္လား။
အဲဒါေၾကာင့္ လက္ေတြ႕က်က် မ်က္ေတြ႕က်က် လူနဲ႔ထိေတြ႕ၿပီးေတာ့
စနစ္က်တဲ့ ဘာသာတရားကို ယံုၾကည္လက္ခံခြင့္ရတဲ့ ဒီဘဝဟာ
ဘဝေကာင္းတစ္ခုပဲလို႔ အားလံုး နားလည္ၾကေစခ်င္ပါတယ္။
အင္း... ဟုတ္ၿပီဆိုေတာ့ သူရႆတီ အေၾကာင္းဆက္ရေအာင္။
သူ ဘယ္မွာ ေမြးလဲ၊ ပန္ဂ်ပ္က သူရဝတီဆိုတဲ့ ျမစ္ထဲ ေမြးတဲ့ နတ္သမီး။ သူ ဗမာျပည္ ေရာက္လာတာ ဘယ္လမ္းေၾကာင္းက ေရာက္လာသလဲ။ အဲဒီေကာင္မေလး ဗီဇာ မပါဘူးကြေနာ္ Without visa နဲ႔ ေရာက္လာတာ။
ဗမာေတြရဲ႕ ႏွလံုးသားထဲကို ဒီေကာင္မေလး ဝင္ေအာင္ ဘယ္သူက
စထည့္သြားမွန္း မသိပါဘူး။ ပိဋကတ္သံုးပံုေစာင့္နတ္သမီး ဆိုၿပီးေတာ့
လုပ္လိုက္ၾကတာဟာ ဘုရားစင္ေပၚ သူ တက္ထိုင္တယ္။
ဒါတင္မကဘူး၊ တင္ပလႅင္ခ်ိတ္ၿပီး ဒူးႀကီးေဖာ္ထိုင္ေနတဲ့ လူႀကီးလည္း
ဘုရားစင္ေပၚ ေရာက္လာတယ္။
ဟာ... ဘုရားရဲ႕ ေဘးမွာ ေရာက္ေရာက္လာ တက္တက္လာ ၾကတာ။
ဟာ... ဒီဘက္က သူရႆတီဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးတက္ လာၿပီ။
ဟာ... ဒီဘက္က ဦး႐ွင္ႀကီးႂကြလာၿပီေပါ့။ ဟာ... ဟိုဘက္က ကြမ္ရင္လည္း ေရာက္လာေပါ့။ (ဗမာလည္း တ႐ုတ္နဲ႔ ေပါင္းစပ္ကာ ေတာ္ေတာ္ ၾကာသြားၿပီေလ) ေနာက္လည္း ဆက္ေပါင္းၾကဦးမွာပဲ ဆိုေတာ့ ကြမ္ရင္ကိုလည္း ေနရာေပးရမယ္။ သူလည္း ဘုရားစင္ေပၚ တက္။ ၾကည့္လိုက္ေတာ့.. . ျမတ္စြာဘုရား ေျပာသာ မေျပာတာ၊ သူၾကည့္ေနတာ `တက္လာကုန္ၿပီ ငါ့ေဘးနားမွာ ဟိုေကာင္ ဒီေကာင္ေတြ တက္လာၾကတာ ေတာ္ေတာ္မ်ားေနၿပီ။ ငါ ဘယ္ေန႔ ဆင္းေပးရမလဲ´လို႔ ေတာ္ေတာ္စိုးရိမ္ေနၿပီ။
ေျပာခ်င္တာက သတိထားၾကဖို႔။ တကယ့္ ဗုဒၶဘာသာ အႏွစ္သာရ
မေပ်ာက္ဖို႔ရန္အတြက္ အဲဒီစိတ္ကူးယဥ္ဘာသာေရးေတြ မလႊမ္းမိုးဖို႔ရန္
အေရးႀကီးတယ္။
Realistic Teaching နဲ႔ Imaginary Teaching ကို
ဂဃနဏ သေဘာေပါက္ နားလည္ၾကပါ။
=======================
သီတဂူ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
ေဒါက္တာ အ႐ွင္ဉာဏိႆရ
(CHARACTER IS POWER 2 တရားေတာ္မွ)
လိႈင္ တိုး
ေလးစားလ််က္
ျပန္လည္မ််ေ၀ေပးပါတယ္။
20.9.2014
No comments:
Post a Comment