Sunday, June 17, 2012

အေကာင္းၾကံ၊ အမွန္လုပ္၊ အဟုတ္ေျပာ

ပစၥဳပၸန္သည္ ဘာမဆို လိုသလို ရေသာ အခိ်န္ေကာင္း

ပစၥဳပၸန္သည္ တိုက္႐ိုက္ထိ ဘ၀ကို ဆိုေခ်ရာ ယခုလက္ရိွိ မ်က္ျမင္ဘ၀သည္လည္း ပစၥဳပၸန္အမည္ရ၏။ လက္ရိွဘ၀၏ ေရာက္ဆဲအခိ်န္ အရြယ္အခိုက္ဟူေသာ ကာလ၀ယ္ ခဏမ်ားသည္လည္း ပစၥဳပၸန္ပင္ အမည္ရ၏။ တကယ္တိုက္႐ိုက္ ထိကား ဤေရာက္ဆဲအခိုက္ပင္တည္း။

ပစၥဳပၸန္သည္ တိုက္႐ိုက္ထိ ဘ၀ကို ဆိုေခ်ရာ ယခုလက္ရိွိ မ်က္ျမင္ဘ၀သည္လည္း ပစၥဳပၸန္အမည္ရ၏။ လက္ရိွဘ၀၏ ေရာက္ဆဲအခိ်န္ အရြယ္အခိုက္ဟူေသာ ကာလ၀ယ္ ခဏမ်ားသည္လည္း ပစၥဳပၸန္ပင္ အမည္ရ၏။ တကယ္တိုက္႐ိုက္ ထိကား ဤေရာက္ဆဲအခိုက္ပင္တည္း။

မ်က္စိအားျဖင့္ တစ္မိွတ္မွ်ေသာ ထိုအခိုက္…

စကၠန္႔အားျဖင့္ တစ္ခ်က္မွ်ေသာ ထိုအခိုက္…

ထိုမွ် တိုေတာင္းလွေသာ အခိုက္ကေလးမ်ားသည္…

ငါးျပားေစ႔သည္ သူ႔ခ်ည္းထား သူ႔တန္ဖိုးထား နားမလည္ေသာ္လည္း တစ္ေစ႔ႏွင့္တစ္ေစ႔ ထပ္၍ထပ္၍ ငါးေစ႔၊ ဆယ္ေစ႔၊ အေစ႔ နွစ္ဆယ္မွသည္ နွစ္ရာ၊ နွစ္ေထာင္၊ နွစ္ေသာင္း၊ နွစ္သိန္းမွ သိန္းနွစ္ဆယ္အထိ ထိုငါးျပားေစ႔ တန္းစီတန္းစီ၊ စုမိသြားပါေသာ္ကား မတ္မွက်ပ္၊ က်ပ္မွဆယ္၊ ဆယ္မွရာ၊ ရာမွေထာင္၊ ေထာင္မွေသာင္း၊ ေနာက္ဆံုး သိန္းေပါင္းႀကီး ျဖစ္သြားေတာ့ကာ တန္ဖိုး တက္တက္လာသည့္ပမာ . . .

ဤအခိုက္ကေလးမ်ားသည္လည္း တစ္ခုလွ်င္တစ္ခု ထိစက္၊ အခိုက္ကေလးမ်ား တဲြလ်က္တဲြလ်က္ တိုးတက္လာၾက ပါမူကား ႀကီးမားေသာ ေကာင္းကံ အေဆာက္အဦႀကီးမ်ားလည္း ျဖစ္လာႏိုင္၏။

က်င္းျပည့္၊ ကံျပည့္၊ ပင္လယ္ျပည့္မိုး မရိွ။ စက္တန္းက်မွ ျပည့္ေစျခင္းပင္ မဟုတ္ေလာ။ ထိုမွ် တန္ဖိုးႀကီးလွေသာ အခိုက္ကေလးမ်ားအတြင္း သင္သည္လည္းေကာင္း၊ ငါသည္လည္းေကာင္း၊ အမ်ားသည္လည္းေကာင္း၊အေကာင္းၾကံ၊ အမွန္လုပ္၊ အဟုတ္ေျပာ သံုးခ်က္ ဇယ္ဆက္ဘိသို႔ စက္တန္းက် ခ်ေပးႏိုင္ၾကမူကား . . .

ထိုကံမ်ားကပင္ အတိတ္ကံေကာင္းမ်ားကိုလည္း ေျပာင္းေပးထားၿပီး ျဖစ္ေခ်သည္။

ထိုကံမ်ားကပင္ လက္ငင္းကံေကာင္းက်ိဳး ကန္သင္းခ်ိဳး၍ တိုးယူၿပီး ျဖစ္ေနမည္။

ထိုကံမ်ားကပင္ လက္ငင္း၀ယ္ အလွည့္မရ၊ ေနာင္မွ ေနာင္ကာလျဖင့္ ေစာင့္ဆိုင္းေနၾကမည္။ ကံသြင္းေစတနာသည္ အဆိပ္တို႔၏ အဆိပ္ထက္ အဆမ်ားစြာ ထိပ္တက္ေနတတ္ေခ်ရာ…

ကံေကာင္းေစတနာ တစ္ခ်က္ထိကလည္း ကာလသုံးစုံ အကုန္ ျပည့္၀ေစႏိုင္သည္။ ဘုရားရွင္၏ ဘုန္းေတာ္ကံေတာ္အနႏၱ ထိုေစတနာ၏ ထိခ်က္မွ ထသည္ခ်ည္းသာ။

ကံဆိုးေစတနာ တစ္ခ်က္ထိကလည္း ကာလသံုးစံု အကုန္လွ်င္ ဆုတ္ယုတ္ေစနိုင္သည္။ ဘုရားရွင္၏ ၀ိပါက္ေတာ္မ်ား ထိုေစတနာ၏ ထိခ်က္မ်ား အခ်ခံရျခင္းသာ။

ကန္သည္ ငါးေမြးသူတို႔အတြက္ မရိွမျဖစ္ေသာ အရာတည္း။ (မဟာေဗာဓိၿမိဳင္ဆရာေတာ္)

Shared from အရွင္ သီရိဓမၼ

No comments:

Post a Comment