Thursday, September 8, 2011

ကၽြန္ေတာ္မသိေသာ မနက္ျဖန္...

ခ်စ္ခင္တန္ဖုိးထားရပါေသာေနာင္ေတာ္၊ညီေတာ္မ်ား၊အမေတာ္၊ႏွမေတာ္မ်ား.....

လူေတြ ခဏခဏ ေျပာၾကတဲ့ စကားတစ္ခြန္းကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နားေတြ နားပူတုိက္တဲ့အထိ
ၾကားဖူးခဲ့ၾကတယ္...။
ဘ၀ဆုိတာ အရမ္းတုိေတာင္းတယ္တဲ့..။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ ဘီယာဖုိးေတြ
ရွာၾကတယ္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ခ်စ္သူေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ပါးဖုိ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔
ရွာေဖြၾကတယ္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မိသားစုအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔
ႀကိဳးစားၾကတယ္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အိပ္မက္ေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မနားတမ္း
ထုဆစ္ၾကတယ္။
အဓိပါယ္ေတြ ျဖဴ၊နီ၊ျပာ၊၀ါေရာင္စံုကဲြေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕
အဆံုးသတ္လမ္းေၾကာင္းကုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အတၱေတြနဲ႔လံုးေထြးၿပီး
ေမ့ေလွ်ာ့ေနခဲ့ၾကတယ္...။
တခ်ိန္ခ်ိန္က်ရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလံုးဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရင္ဘက္ထဲက
ပုိင္ဆုိင္မႈအားလံုး၊ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လက္ထဲက ပိုင္ဆုိင္မႈအားလံုးကုိ ခ၀ါခ်ၿပီး
လက္ျပႏႈတ္ဆက္သြားၾကရမွာပါ...။
ရွင္သန္ရတဲ့အခုိက္အတန္႔ကေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နဲ႔ပတ္သတ္ခဲ့တဲ့လူအားလံုးကုိ
ေမတၱာထားတာ၊သူတုိ႔ရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳးကုိ ေရွးရႈ႕တာ
ဘ၀မွာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖတ္သန္းနည္းအစစ္ပါပဲ။
လက္ရွိ ရွင္သန္ေနတဲ့ ဘ၀အခုိက္အတန္႕ကေလးမွာ အနာဂတ္အတြက္ ပစၥဳပန္ကုိ
မ်ိဳးေစ့ခ်ေနတာဟာ အနာဂတ္မွာေရာ၊ပစၥဳပန္မွာေရာ ေနထုိင္တဲ့ နည္းလမ္းပါပဲ။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အေပၚ မေကာင္းတဲ့သူအေပါင္းကုိလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေမတၱာထားပါ။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အေပၚေကာင္းခဲ့တဲ့သူအားလံုးကုိလည္း ေက်းဇူးမေမ့ပါနဲ႔...။
တခ်ိန္ခ်ိန္က်ရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလံုးဟာ လမ္းဆံုမွာ ျပန္ဆံုႏုိင္ဖုိ႔
အခြင့္အေရး ရွိလာအုန္းမွာပါ...။
အဲဒီ့အခ်ိန္က်ရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သူတုိ႔ကို ဘာျပန္ေပးရမလဲဆုိတာပဲ စဥ္းစားတာ
ေကာင္းပါလိမ့္မယ္။
ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆုိေတာ့..ေမတၱာတရားရဲ႕ အႏွစ္သာရဟာ အင္မတန္မွ
ေအးခ်မ္းေအးျမလွပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ေပးရင္လည္း ေပးတဲ့သူအေပၚ
ေအးျမတဲ့ခံစားမႈရသလုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အေပၚလည္း ျပန္ၿပီး ေအးျမမႈ
ျပန္ခံစားရပါတယ္... ....။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေခါင္းအေပၚ နင္းေျခသြားတဲ့လူေတြကုိလည္း အာဃာတ မထားပါနဲ႔....။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ရင္ဘက္ကုိ ေဒါက္ဖိနပ္နဲ႔ နင္းေျခသြားခဲ့တဲ့သူေတြကိုလည္း
မုန္းမာန္မၿငိဳးလုိက္ပါနဲ႔..။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရင္ခြင္လြင္တီးေခါင္ကုိ ထီးက်န္ေအာင္လုပ္သြားတဲ့သူေတြကုိလည္း
တမ္းတမေမွ်ာ္လင့္ေနပါနဲ႔...။
တခ်ိန္ခ်ိန္က်ရင္ အရာရာအားလံုးဟာ ၿပီးဆံုးသြားမွာပါ...။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အဆံုးသတ္ဟာ ေအးျမမႈနဲ႔ပဲ နိတိၱတံပါေစ...။


ရွင္သန္ေနရတဲ့ဘ၀မွာ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ဓာတ္ဟာ Strong ျဖစ္ဖုိ႔ EVER SMILE
ျဖစ္လုိ႔ လုိအပ္တယ္...။
စိတ္ဓာတ္ဟာ Strong ျဖစ္မွ ေလာကဓံကုိ တုိက္ႏုိင္မယ္..စိတ္ဓာတ္ဟာ Active ျဖစ္ၿပီး
amuse ျဖစ္ေနမွ တီထြင္ဖန္တီးညဏ္ေတြ ရႊင္မယ္.....။
စိတ္ဓာတ္ဟာ တည္တံ့ခုိင္က်ည္ၿပီး တီထြင္ဖန္တီးညဏ္ရွိမွ အေျပာင္းအလဲေကာင္းကုိ
ဖန္တီးႏုိင္မယ္။ဒါမွ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိခ်င္တဲ့ ပတ္၀န္းက်င္အေနအထားကုိ
တည္ေဆာက္ႏုိင္မယ္။
ဘ၀ကုိ ေသြးတစ္စက္က်န္တဲ့အထိ အရံႈးမေပးပါနဲ႔...။

ဘ၀မွာ ပစၥဳပန္ကုိပဲ အာရံုစုိက္ဖုိ႔ အင္မတန္ အေရးႀကီးတယ္.....
အနာဂတ္မွာ ဘာေတြ ဘယ္လုိျဖစ္ရမယ္လုိ႔ ဘယ္လုိပဲ အာရံုစုိက္စုိက္
မက်ိန္းေသ..မေရရာဘူး......။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဘ၀ဟာ ဘာမွ မေသခ်ာမေရရာဘူး........။ဘာကိုမွ
တမ္းတေမွ်ာ္လင့္ရည္ရြယ္ထားလို႔ မရဘူး။
အခ်ိန္မေရြး ျပတ္လြင့္ေၾကြခသြားႏုိင္တယ္။

အရာရာကို အစဲြအလန္းမထားနဲ႔.....။
အစြဲအလန္းႀကီးတဲ့သူဟာ ဘ၀မွာ အျဖစ္သည္းစရာတစ္ခုခုႀကံဳလာရင္ ပုိၿပီး
ခံစားရတတ္တယ္။တုန္လႈပ္မႈ ပုိမ်ားတယ္...။

ေနာက္ဆံုးေျပာခ်င္တာကေတာ့ လူမေသခင္ ဘ၀မေသေစနဲ႔.စိတ္ဓာတ္မေသေစနဲ႔......။


ဘ၀ဆုိတာ အရမ္းတုိေတာင္းၿပီး အရမ္းကုိ မေရရာမေသခ်ာလွပါတယ္။
မနက္ျဖန္ဆုိတာ မသိကိန္းနဲ႔ပဲစတတ္တဲ့ ေလာကႀကီးမွာ
အားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္စကား မဆုိလုိက္ရ မရွိေလေအာင္

ရွင္သန္ခြင့္ရတဲ့အခုိက္အတန္႕ကေလးမွာ အရာအားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္လ်က္.......။

၀ုိင္းေတာ္သားအားလံုးကုိလည္း ခင္မင္ခြင့္ရတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္လ်က္...။

ကၽြန္ေတာ္မသိေသာ မနက္ျဖန္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္စုိးေၾကာက္မိပါသည္။
.........



Posted by စိုင္းလံု

No comments:

Post a Comment