Thursday, September 29, 2011

“ေမာင့္ရဲ႕ ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ကေလး”


“ေမာင့္ရဲ႕ ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ကေလး”
 ခ်စ္တဲ့ေမာင္ ...
ဆံုဆည္းကာစ.. ကာလကတည္းက...
သိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့… က်မ ….
႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေလး… ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ…
ေမာင္ အသိဆံုးပါေမာင္…
ခ်စ္တဲ့ေမာင္ရဲ႕… ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ က်မ…
ေမာင္ ႀကိဳးဆြဲသလို.. ကခဲ့ပါတယ္...
ေမာင္ထားရာမွာ… ေနခဲ့တယ္...
ေမာင္ေစရာကို… သြားခဲ့တယ္...
ေမာင္ ေပ်ာ္ေစခ်င္… ၿပံဳးခဲ့တယ္...
ေမာင္ မဲ့ေစခ်င္… ငိုခဲ့ပါတယ္......။
 ခ်စ္တဲ့ေမာင္…
သိပ္ခ်စ္ေနတုန္းက.. ၿပံဳးေစခ်င္ခဲ့တာ…
ခုေတာ့… ေမ့သြားၿပီလား ေမာင္…
ဟုိစဥ္တုန္းက.. အရိပ္လို လိုက္ပါ…
ခုေတာ့.. ဘယ္ဆီမွာလဲ…. ေမာင္…
ေမာင့္ကို သိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့ အျပစ္...
႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေလး.. က်မမွာ.. ျဖစ္ခဲ့ၿပီလားေမာင္…..။
 အတိတ္တုန္းက.. အရိပ္ကေလးလိုေမာင္…
ခုေတာ့ ဘယ္မွာ ႐ွာရမွာလဲ….
သိပ္ခ်စ္လြန္းလို႔.. ရင္ကြဲေက်ပါေစ…
က်မ ေနတတ္ရမွာပါေမာင္…
ကေမၻကမၻာအေ၀း… ေမာင္ ေျပးလို႔လဲ…
လိုက္႐ွာႏိုင္တဲ့ အေျခ … က်မမွာ… ႐ွိမေနခဲ့ပါလားေမာင္ရယ္.....။
 က်မက.. ခ်စ္တဲ့ ေမာင္ရဲ႕… ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ကေလးေလ…
ေမာင္ ေ႐ြ႕ေစခ်င္မွ.. က်မ လႈပ္ရမွာ…
ေမာင္ ေပ်ာ္ေစခ်င္မွ .. က်မ ၿပံဳးရမွာ...
ေမာင္ မုန္းေစခ်င္မွေတာ့.. က်မ ေမ့ရေတာ့မွာေလ…..
ေမာင္ေရ…..
ေနာက္ဘ၀ဆိုတာ.. ႐ွိခဲ့မယ္ ဆိုရင္ေတာ့...
က်မ ေတာင့္တခ်င္မိပါတယ္....
႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေလး က်မ .. မျဖစ္ခ်င္ေတာ့ပါ ေမာင္...
ေမာင္ ထာ၀ရ.. တမ္းတ ျမတ္ႏုိးမဲ့.. ယမင္း႐ုပ္ေလး ဘ၀မ်ိဳးသာ…
က်မ… ရလိုပါေတာ့သည္ေမာင္…….။ ။
“ထာ၀ရ ေဆာင္းသစၥာ”


              

No comments:

Post a Comment