Sunday, November 13, 2011

ႏွလံုးသား ႀကိမ္စာ

ဟူူးးးးး

အခ်ိန္ကို ၾကည္႔လိုက္ေတာ႕ ည1နာရီထိုးေနၿပီ............ ။ ေရးၿပီးသြားတဲ႔ ဘေလာ႔ေလးကို ေနာက္တစ္ေခါက္ေသခ်ာဖတ္လိုက္မိသည္။

ေက်နပ္ၿပီဆိုမွ ဘေလာ႔ေလးကို တင္လိုက္ပါတယ္။ အခ်ိန္လဲ ေတာ္ေတာ္ကို ေနာက္က်ေနပါၿပီ။ ကြန္ျပဴတာေလးကို shutdown ခ်

အိပ္ယာေပၚ ေက်ာ္ဆန္႔လိုက္မွဘဲ ေညာင္းရမွန္းသိပါေတာ႔တယ္ရွင္။ စာေရးေနတဲ႔ အခ်ိန္ေလးမွာေတာ႕ ေညာင္းရမွန္းေလးမသိပါဘူး။

အေတြးေတြ မဆံုးခင္မွာ မ်က္လံုေလး ဆႏၵျပစြာ အိပ္ေပ်ာ္သြားပါသည္။

ျပတင္းတံခါးမွန္ကို ေဖာက္ထြင္းၾကလာတဲ႔ မနက္ခင္းေနျခည္ႏုႏုက ကၽြန္မမ်က္ႏွာေပၚဖ်ာက်လာတယ္ဆိုရင္ဘဲ ကၽြန္မ မ်က္လံုးေတြက

ခ်က္ခ်င္းပြင္႔လာပါသည္။ ပထမဆံုး အာရံုထဲကို ၀င္လာတာက နာရီကို ၾကည္႔ဖို႔ပါ။

*အာ.....9.30ေနပါေကာလား*

ခ်က္ခ်င္း လူးလဲထ မ်က္ႏွာသစ္ေရခ်ိဳးလိုက္ပါသည္။ ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ထြက္တာနဲ႔ ကၽြန္မလက္ေတြက ကြန္ျပဴကို ဖြင္႔မိေနညပီးျဖစ္ေနပါ

တယ္ရွင္။ ညက ကၽြန္မေရးလိုက္တဲ႔ ဘေလာပေလး အေျခေနကို ကၽြန္မသိခ်င္တယ္....ဒါဘေလာ႔အသစ္တင္ၿပီးတိုင္း ကၽြန္မျဖစ္ေနက်

ကိစၥေလးတစ္ခုပါဘဲ.ေရာက္တာနဲ႔ အရင္ဆံုး view ကို ၾကည္႔ပါတယ္။ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္၀င္ၾကည္႔လဲဆိုတာကို ကၽြန္မသိခ်င္တယ္ေလ။

ေနာက္ ေပးထားတဲ႔ like ကိုၾကည္႔ပါတယ္။ ၿပီးမွ ေကာ္မန္႕ေတြကို

ဖတ္ပါတယ္.......။

*အဲေတာ႕ .....ေပးထားတဲ႔ ေကာ္မန္႔က စာမဟုတ္ဘဲ လူတစ္ေယာက္က စာကို စူးစူးစိုက္စိုက္ဖတ္ေနပံုေလးပါလား*

ဒါဆို ဒီလူက ကၽြန္မဘေလာ႔ေလးကို ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္သြားတယ္ဆိုတဲ႔ သေဘာေပါ႔ေလ.......ဟီးဟိ....ေပးတဲ႔ ပံုေလးကေတာ႕

လွတယ္ကြာ

.............ေကာ္မန္႕ေလးကို သေဘာက်မိသြားပါသည္။ ေပးတဲ႔ နာမည္ကိုၾကည္႔လိုက္ေတာ႕ အပ်ံစားရွင္႕ *ၾကယ္ေတြရဲ႔သခင္* တဲ

ကၽြန္မ တစ္ရက္ျခား ဘေလာ႔ ေရးပါသည္။ အရင္လုပ္ေနက် အလုပ္ေတြထက္ အလုပ္တစ္ခု ပိုလာခဲ႔ပါတယ္။

နာမည္ဆန္းဆန္းနဲ႔ လူရဲ႕ ေကာ္မန္႔ပံုေလးေတြကို ကၽြန္မ အရင္ရွာၾကည္႔မိတတ္လာပါသည္။ ဘယ္ေတာ႔

ျဖစ္ျဖစ္ စာေတြမေရးဘဲ ပံုေလးေတြ နဲ႔ အဓိပၸာယ္ေဖာ္ ေပးသြားတတ္တဲ႔ သူကို ကၽြန္မသိခ်င္လာမိပါတယ္။

သူဘက္က ေကာ္မန္႕ပံုေလးေတြကလြဲရင္ ဘာမွ ပိုမပတ္သတ္လာပါဘူး။ ကၽြန္ဘေလာ႔ 105ပုဒ္ေျမာက္မွာ

သူရဲ႕ေကာ္မန္႔ပံုေလးကို စတင္ရခဲ႔တာပါ။ ကၽြန္မရဲ႕ 205 ပုဒ္ေျမာက္ ဘေလာ႔ေလးမွာေတာ႔ သူ ၿပံဳးၾကည္႔ေနတဲ႔

ပံုေလးနဲ႔အတူ ကၽြန္မစာမ်က္ႏွာက စာပို႔ရန္ေနရာမွာ သူအေကာင္႔ေလးကို အပ္ခ်င္တဲ႔ အေၾကာင္းနဲ႔ ကၽြန္မအေကာင္႔

ကို ေပးဖို႕ စာေရးထားပါတယ္ ။ ကၽြန္မဘေလာ႕ အပုဒ္ 100ေျမာက္ သူဖတ္ၿပီးခ်ိန္ ၊ သူကို သိတာ ရက္200တိတိ ျပည္႔တဲ႔

ေန႔မွာေပါ႔။ ကၽြန္မ ေပ်ာ္တယ္ဆိုတာထက္ အဆေပါင္းေျမာက္ျမားစြာ ပိုပါသည္။ ကၽြန္မရင္ထဲက ၾကည္ႏူးမွုကို တင္စား

ေဖာ္ျပဖို႔ လံုေလာက္တဲ႔ စကားလံုး မရွိႏိုင္ မမွီႏိုင္ပါဘူးရွင္။ သူအေကာင္႔ေလး ကၽြန္မဆီမွာ စၿပီး အြန္လိုင္းျဖစ္သြားတဲ႔

အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မေလ သူအေကာင္႔ေလးကို ၾကည္႔ေန၇င္း ရင္ေတြ ခုန္ၿပီး မ်က္ရည္ေတာင္ က်မိတယ္...စေခၚဖို႕ေတာ႔

လက္ေတြက မရဲပါဘူး။ ခဏေလးအၾကာမွာေတာ႕ သူဘက္က စတင္မိဆက္လာပါတယ္။

*မဂၤလာပါ ဆရာမ *

အယ္ ကၽြန္မ အံ႔ၾသမိသြားတယ္.........ဘယ္သူမွ မေခၚဘူးဘူးေလ..........ဆရာမတဲ႔ ။

*အဲ ........မဂၤလာပါရွင္..........ဘာလို႕ ဆရာမလို႔ ေခၚတာလဲ မသိဘူးေနာ္*

*ေၾသာ္ ....ဆရာမ စာေတြကို အရမ္းသေဘာက်မိလို႔ ေလးစားတမွဳနဲ႔ပါ*

*ဟုတ္ကဲ႔ပါ ....ကၽြန္မစာေတြကို ႏွစ္သက္တယ္ဆိုလို႔ ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္ေနာ္........ဒါေပမယ္႔ ဆရာမလို႔ေတာ႔

မေခၚပါနဲ႔ေနာ္.........တမ်ိဳးဘဲ နားေထာင္ရတာ*

*နားေထာင္ရတာ မဟုတ္ဘူးေလ...........ဖတ္ရတာပါဗ်*

*အဲ ..ဟုတ္ပါၿပီရွင္ .........စကားတတ္တယ္ေနာ္.............လွေတာသားေလး ထင္တယ္*

*ေျပာၾကတယ္ ေတာ္ေတာ္ မ်ားက*

ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္မနဲ႕သူ စကားေတြ ေန႔တိုင္းလို ေျပာျဖစ္ၾကပါတယ္။ ထူးဆန္းတာကေလ..........သူအသက္ကို

ကၽြန္မ မေမးမိသလို သူနာမည္ကိုလဲ ကၽြန္မ မေမးမိဘူးရွင္႔...............ကၽြန္မလိုဘဲ သူကလဲ ကၽြန္မကို တခါမွ

မေမးဘူးေလ...........vzo ေတြဘာေတြ ခ်က္ဖို႔လဲ သူက ဘယ္ေတာ႔မွ မေတာင္းဆိုဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ သူနဲ႔ ကၽြန္မ

စကားေတြ ေျပာရင္း ရင္းႏွီးလာလို္က္ၾကတာ ႏွစ္တႏွစ္ကို ေက်ာ္ျဖတ္လို႕ လာခဲ႔ပါသည္။ သူက ကၽြန္မကို ဆရာမလို႔

ေခၚၿပီး သူကို ကၽြန္မက လွေတာသားလို႕ ဘဲ ေခၚျဖစ္ခဲ႔ပါသည္။ တေန႔မွာေတာ႔ လွေတာသားက ထူးထူးဆန္းဆန္း

ေမးလာတယ္.................

*ဆရာမ လွေတာသား တစ္ခုေလာက္ ေမးခ်င္တယ္*

*ေမးေလ..........လွေတာသား*

*ဆရာမက တစ္ရက္ျခား စာေတြ ေရးႏိုင္တယ္ေနာ္.........ဆရာမ ဘာအလုပ္လုပ္လဲဟင္*

ကၽြန္မ လွေတာသားကို ျပန္ေျဖဖို႔ စကားလံုးေတြ ခ်က္ခ်င္းထြက္မလာခဲ႔ဘူး ရွင္။ ခဏၿငိမ္သြားတဲ႔ ကၽြန္မကို

လွေတာသားကဘဲ *ဆရာမ ေတာ္ၿပီ မသိခ်င္ေတာ႔ဘူး*

*အယ္ စိတ္ဆိုးတာလား ...သိခ်င္ေျပာျပမွာပါ*

*မဟုတ္ဘူးဗ် တကယ္ကို မသိခ်င္ေတာ႔တာ.......ထားပါေတာ႔ တျခားအေၾကာင္းအရာေတြဘဲ ေျပာၾကမယ္*

ဆိုၿပီးစကားကို သူကဘဲ ျပန္ဖ်က္သြားတယ္.............ဒီလိုနဲ႔ 3ႏွစ္တိတိ ျပည္႔တဲ႔ ေန႔မွာ သူလိုင္းေပၚကေန

ေပ်ာက္ခ်င္းမလွကို ေပ်ာက္သြားပါတယ္ ........... ကၽြန္မ နဲ႔ သူ ညေတြတုိင္း စကားေတြ ေျပာတတ္ၾကတယ္။

သူမရွိတဲ႔ ညေတြက ကၽြန္မအတြက္ လမ၇ွိလို႕ ေမွာင္မိုက္ေနမိသလိုပါဘဲ..............ညေတြ မွာ မ်က္လံုးေတြ မွိတ္ထားေပမယ္႕

အိပ္မေပ်ာ္ခဲ႔ပါဘူး.........ေန႔ေတြ ညေတြ ေျပာင္းလဲလာလိုက္တာ သူေပ်ာက္သြားတာ 6လတိတိ ျပည္႔ခဲ႔ပါၿပီ။ သူကို လြမ္းလို႕

က်ခဲ႔ရတဲ႔ ကၽြန္မ မ်က္ရည္ေတြကို ကၽြန္မလက္နဲ႔ စမ္းမိတိုင္း ေမးမိတယ္...........သူနဲ႔ ကၽြန္မ ဘယ္လို ပတ္သတ္လို႕ ငိုေနရတာလဲလို႔ေလ။

ဘယ္ကိုေရာက္ေနလဲ လွေတာသားေလးရယ္.............လွေတာသား လက္ဖ်ားေလးနဲ႔ ဖန္တီးသီကံုး

ထားတဲ႕ ဂ်ီေတာ႔ထဲက စာသားေလးေတြကိုလဲ ဖတ္ခ်င္တယ္..........လွေတာသားေလးေပးမယ္႕ ေကာ္မန္႔ပံုေလးေတြကိုလဲ

ျပန္ျမင္ခြင္႔ေပးပါရွင္။ ဒီေန႔ဆို ဆရာမ ဘ၀ေလးထဲက လွေတာသားေလး ေပ်ာက္သြားတာ 6လတိတိျပည္႕ခဲ႔ပါၿပီ။

သူအေကာင္႔ေလးထဲကို ေန႔စဥ္မပ်က္ စာေလးေတြ ရိုက္ေနက်အက်င္႔ကေလးကိုလဲ တစ္ရက္မွ မပ်က္ခဲ႔ပါဘူး။

ဒီေန႔ ကၽြန္မအေကာင္႔ေလး ဖြင္႕လို္က္တယ္ဆိုရင္ဘဲ ....................

*၀ိုး................ေပ်ာ္လို္က္တာ............သူ၇ွိေနတယ္........သူရွိေနတယ္*

ႏွဳတ္က ဖြင္႔ေျပာမိသည္အထိ ကို အေပ်ာ္လြန္မိခဲ႔ပါတယ္။

*ဆရာမ ေနေကာင္းတယ္ေနာ္*

*လွေတာသားေလးရယ္*

*ဘာေတြ ေမးခ်င္ေနလဲ ဆရာမ အကုန္တာေမး .........လွေတာသား ဒီေန႔ ဆရာမ သိခ်င္တာေတြ

အကုန္ေျပာမယ္ဆိုတဲ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ လာတာပါ*

*ဘယ္တုန္းကမွ မေမးခဲ႔ဘူးပါဘူး...........ေျပာတာဘဲ နားေထာင္ခဲ႕တာ လွေတာသားေလး သိမွာပါေနာ္*

*ဆရာမ မေမးေပမယ္႕ လွေတာသားကေတာ႔ ေမးလဲေမးမယ္ ေျပာလဲေျပာရမယ္ ဆရာမ*

*ဟုတ္ကဲ႕ ေမးပါ လွေတာသား*

*အရင္ဆံုး ေျပာခ်င္တာကေတာ႔ လွေတာသားနဲ႔ ဆရာမ vzo ခ်က္မယ္ ...........ပကတိ အတိုင္း မလိမ္ေၾကး

မညာေၾကး ခ်က္မယ္.........အဆင္ေျပမလားဆရာမ *

*ဟုတ္ကဲ႔ ရပါတယ္ vzoဆိုတာ တခါမွ မသံုးဘူးလို႕ အေကာင္႔မရွိဘူး လွေတာသား*

*ရတယ္ လွေတာသားဖြင္႔ထားပါတယ္ ေပးမယ္ေနာ္*

ကဲေတြးၾကည္႔ပါ ကၽြန္မ ဘယ္ေလာက္ ရင္ေတြ ခုန္ေနမလဲဆိုတာေလ..........၇င္ခုန္ျခင္းဆိုတာထက္ ေနာက္ထပ္ ခံစားခ်က္

တစ္ခု ကၽြန္မမွာ၇ွိေနခဲ႔ပါေသးသည္။ ကၽြန္မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ vzo ဖြင္႔လိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ မ်က္လံုးေတြကို မွိတ္ထားမိတယ္။

ကၽြန္မ ကိုတကိုယ္လံုး ျမင္ႏိုင္ေအာင္ ကင္မရာကို ခ်ိန္ေပးထားလိုက္ပါသည္။ သူကၽြန္မကိုေတြ႔ေတြ႔ခ်င္း ျဖစ္သြားမယ္႕

အမူယာကို ကၽြန္မ မခံစားႏိုင္လို႔ပါ............

*ဆရာမ ဘာလို႔ မ်က္လံုးမွိတ္ထားတာလဲ လွေတာသားကို ၾကည္႔ပါအံုးဗ်ာ*

ဆိုတဲ႔ သူရဲ႕ ၾသရွရွ အသံေလးကို ၾကားလိုက္မွ ကၽြန္မမ်က္လံုးေတြကို ကြန္ျပဴတာဆီ ၾကည္႔လိုက္မိပါတယ္။

*တကယ္ တမ္း အံ႔ၾသမိသြားတာ သူမဟုတ္ဘဲ ကၽြန္မျဖစ္ေနတယ္ရွင္.........အိုး ရက္စက္လိုက္တာ ကံၾကမၼာရယ္

ဘယ္လိုအညိဳးေတြက ဒီေလာက္ရက္စက္တတ္တာလဲရွင္။

သိပ္ကို ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၿပီး ႏုပ်ိဳလွတဲ႔ ေကာင္ေလး ေခ်ာေခ်ာေလးတစ္ေယာက္ ........လွေတာသာေလးအသက္က

ရွိလွ အလြန္ဆံုး 19ႏွစ္ေပါ႔ရွင္။ သူက ကၽြန္မကို ၿပံဳးၾကည္႔ေနႏိုင္ေပမယ္႕ ကၽြန္မမွာေတာ႕ ရင္ကြဲေနရၿပီရွင္႕။

သူကို ထင္ထားမိတာ အနည္းဆံုး 30ေလာက္လို႕ေလ............19သာသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က

ဒီေလာက္ စကားေျပာတာေတြ ရင္႔က်က္ေနရတာလဲရွင္။ ကၽြန္မကိုယ္ကို ေသခ်ာျပန္ၾကည္႔မိတယ္။

ကၽြန္မရင္ထဲက ခံစားခ်က္ေတြက ၀မ္းနည္းမွဳေတြ မ်က္လံုးဆီကို အ၇င္းတည္ကာ ထိန္းမရႏိုင္ေအာင္ မ်က္ရည္ေတြ

တာက်ိဳးခဲ႕ရတယ္။ ကၽြန္မအသက္က 35ႏွစ္ပါ ။။။။။ ၀ွီးခ်ဲေပၚမွာ ဘ၀ကို ကုန္ဆံုးေနရတဲ႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ေလ။

ကၽြန္မမွာ ဘုရားေပးတဲ႔ ေခ်ာေမာလြန္းတဲ႔ ရုပ္ရည္နဲ႔ ၀ါသနာနဲ႔ႀကိဳးစားမွဳေၾကာင္႔ စာေရးေကာင္းသူ တစ္ေယာက္ဆိုတဲ႔

ဂုဏ္ပုဒ္2ခုဘဲရွိေနပါတယ္။ ကၽြန္မတာ မေနႏိုင္လို႔ အိမ္ေထာင္က်ရင္ ကၽြန္မသားေလးေလာက္ ရွိတဲ႔ လူတစ္ေယာက္ကို

ရူးရူးမိုက္မိုက္ ရင္ခုန္ေနတာ ဘယ္ေလာက္ ရွက္ဖို႔ေကာင္းလိုက္လဲရွင္။ ရွက္တာေကာ ၀မ္းနည္းတာေကာ ခံစားခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာ

ရင္ထဲမွာ ေရာယွက္ေနပါေတာ႔တယ္။

*ဆရာမ ဘာလို႕ ဒီေလာက္၀မ္းနည္းေနတာလဲ။ ခုလိုေတြ ျဖစ္မွာကို ႀကိဳတင္ သိေနခဲ႕လို႕

လွေတာသား 6လတိတိ ကိုယ္ကို ေသခ်ာေအာင္အထပ္ထပ္ေမးေနခဲ႔တာပါ။ ဆရာမ မွာ

အေၾကာင္းတစ္ခုခု ရွိေနမယ္ဆိုတာကိုလဲ လွေတာသား ႀကိဳတင္ ေတြးမိေနပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး

ဆရာမအသက္ကိုလဲ 30ေတာ႔ အနည္းဆံုး ရွိေနမယ္လို႔ မွန္းထားပါတယ္........ဒါေပမယ္႕

ဘာေတြ ဘယ္လို ျဖစ္ေနျဖစ္ေန လွေတာသား ဆရာမကို *

သူစကားမဆက္ခင္ ကၽြန္မ အသံကုန္ဟစ္ ေအာ္လိုက္မိပါတယ္.............

*မေျပာနဲ႔.............မေျပာပါနဲ႔ ကေလးရယ္*လို႔လဲ အလိုလို ေခၚမိသြားတယ္။

*ကေလးက မမ ေမြးရင္ မမသားေလာက္ေလးပါ.........ကေလးမိဘေတြ ရင္နာေစမယ္႔ ကိစၥေတြကို

စိတ္ကူးမယဥ္ပါနဲ႔ေနာ္...........ေနာက္ဆုတ္လိုက္ပါကြယ္ေနာ္.............ဘယ္လိုမွ မျဖစ္သင္႔သလို မျဖစ္ႏိုင္တဲ႔

ကိစၥမ်ိဳးပါေနာ္...........ကေလးတို႔ အရြယ္ဆိုတာ ေလတိုက္ရင္ေတာင္ လိုက္ရယ္ခ်င္ေနၾကတဲ႔ အရြယ္ေတြပါ

မျဖစ္ႏိုင္တာကို ......ေမ႔လိုက္ပါ ......ေမ႔ျပစ္လိုက္ပါကြယ္*

ေျပာၿပီးတာနဲ႔ အေကာင္႔ေလးကို တစ္ခါတည္းပိတ္လိုက္ပါေတာ႔တယ္။

****************************************************

ႏွစ္ (30) ၾကာေသာအခါ ..............

ကြန္ျပဴ ေရွ႔မွာ အသက္ 65ႏွစ္အရြယ္ အဘြားတစ္ေယာက္ေလ တစ္ေယာက္ထဲ စကားေတြ

ေျပာေနတယ္ရွင္႔ ...........သူေျပာေနတာေတြက

*လွေတာသာေလးေရ ဆရာမ လွေတာသားေလးကို သိပ္ခ်စ္တယ္။

လွေတာသားေလးကို ဆရာမက အဲဒီအခ်ိန္မွာ လက္ခံလိုက္ရင္ လွေတာသားေလး ဘ၀မွာ

ေနာင္တေတြနဲ႔ ဘ၀တစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ရၿပီး..........အိမ္ေထာင္ကြဲ ဘ၀ကိုပါ ပိုင္ဆိုင္ရမွာပါကြယ္။

ငယ္လြန္းတဲ႔ အသက္ရြယ္တစ္ခုမွာ စိတ္ကစားမွုတစ္ခုကို အခ်စ္လို႕ လွေတာသားေလးက

မွားယြင္းစြာ သတ္မွတ္လိုက္တာပါ.........အခ်စ္စစ္ဆိုတာကို တကယ္ေတြ႔လာတဲ႔အခ်ိန္မွာ

လွေတာသားေလး သိပ္ခံစားရမွာကို ဆရာမသိတာေပါ႔ ကေလးရယ္*

တဲ႔ေလ..........မ်က္ရည္ေတြကို အႏွစ္30ေက်ာ္အေဖာ္ျပဳရင္း ကေလးေလးတစ္ေယာက္ကို

ကၽြန္မခ်စ္မိခဲ႔တာ ႀကိမ္စာတစ္ခု မိေနသလိုပါဘဲရွင္.........ဒါေပမယ္႕ အဲဒီ ႀကိမ္စာေလးကိုဘဲ

ကၽြန္မက ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး ခံုမင္ေနမိတာပါ......... လွေတာသားေလးေပးတဲ႔ ႀကိမ္စာေလးကို

*ႏွလံုးသား ႀကိမ္စာ*

လို႔ နာမည္ေလးေပးလိုက္ပါရေစရွင္။။။။။။။။။။။။။။။။။။

**********************************************

တူညီတဲ႔ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုမွာဘဲ မိသားစုေလးတစ္ခုကေတာ႔ ေပ်ာ္ေနၾကတယ္။

မိသားစုေလးမွာ အေဖရယ္ အေမရယ္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႔ သားေလးနဲ႔သမီးေလနဲ႔ေပါ႔ ။

မွန္ျပတင္းေပါက္ကေန ေငးၾကည္႔ၿပီး အေဖလုပ္သူက ေတြးေနပါသည္။

သူဘာေတြ ေတြးေနတာလဲ .......... သူျမင္ေယာင္ေနတာ ပံုရိပ္ေလးတခု............

သိပ္လွတဲ႔ မမတစ္ေယာက္ ၀ွီးခ်ဲေလးေပၚမွာ ထိုင္ၿပီး ရင္ကြဲပတ္လက္ငိုေနပံုေလး ေပါ႔............

*ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဆရာမ ..........လွေတာသား အေတြးမွားေတြကို ႀကိဳတင္ျမင္ေပး သိေနေပးၿပီး

လမ္းေၾကာင္းမွန္ေလးတစ္ခုအေပၚတင္ေပးခဲ႔တဲ႔ အတြက္ပါ........ဆရာမ လွေတာသားရဲ႕ ဘ၀မွာ အေကာင္းဆံုး

လမ္းျပၾကယ္အျဖစ္ လွေတာသားရင္ထဲမွာ ထာ၀ရ အမွတ္ရေနသူပါ မမရယ္.........ဆရာမ အေကာင္႔ေလး ပိတ္သြားတဲ႔

ေန႔ကစၿပီး ဆရာမ အေကာင္႕ေလးကို လွေတာသား တစ္ေန႕တာ အျဖစ္ေလးေတြကို စာေလးေတြကို ေရးပို႕ေနတာ

တစ္ရက္မွ မပ်က္ခဲ႔ပါဘူး*

**************************************************

ကဲ ဇာတ္လမ္းေလးကေတာ႔ ၿပီးခဲ႔ပါၿပီ...........ဘယ္သူမွားတယ္ မွန္တယ္ဆိုတာေတြထက္ စာေရးသူက

စိတ္ကူးယဥ္လြန္ေနၿပီလို႕ ေတြးေနႏိုင္ပါတယ္.........ဒီအျဖစ္ေလးက အျပင္မွာ တကယ္ကို ျဖစ္ခဲ႔ဘူးတဲ႔

အသက္ကြာျခားမွန္းမသိဘဲ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ခဲ႕ တဲ႔ လူႏွစ္ေယာက္ကို အေျခခံၿပီး ခိုင္ေလး စိတ္ကူးေလးေတြကို

ထပ္မံတန္ဆာဆင္ၿပီး ၀ထၳဳတို တစ္ပုဒ္အျဖစ္ အသက္သြင္းလိုက္ျခင္းပါ.........အြန္လိုင္းေပၚမွာ အသက္ညာတာေတြ

ႀကီးတဲ႔ သူေတြက ငယ္ေျပာက်တယ္ .......လိမ္ညာမွုေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ကိုယ္ရဲ႕ စိတ္ေပ်ာ္ရြင္မွဳကို ဖန္တီးေနက်တဲ႔သူေတြကို

သတိေလးေပးလိုက္ပါရေစရွင္........ကိုယ္လိုဘဲ ေပါ႔ေပါ႔ အေပ်ာ္ေျပာေနတာဆို အေၾကာင္းမဟုတ္ေပမယ္႕

တကယ္ေလးေလးနက္နက္ ခံစားတဲ႔သူနဲ႔ ၾကေတာ႕ ၇င္နာစရာ အျဖစ္ေလးေတြ ျဖစ္သြားတတ္ၾကပါတယ္။

လူသားအားလံုး လိမ္ညာမွဳဆိုတဲ႔ အတုေယာင္ေတြနဲ႔ ကင္းေ၀းၾကပါေစလို႕ ခိုင္ေလးက ေလးနက္စြာ

ဆႏၵျပဳ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ရွင္။ ခိုင္ေလး ဘေလာ႔ေလးကို အခ်ိန္ေပး ဖတ္ေပးခဲ႕ၾကတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးကိုလဲ

အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။ ေပ်ာ္ရြင္ဖြယ္ေန႔ေကာင္း ရက္ျမတ္ေလး ျဖစ္ၾကပါေစ။

့ အခ်စ္ကို ကိုးကြယ္သူေလး

No comments:

Post a Comment