လူ႔ဘဝကုိ ေရာလာျခင္းဟာ လိပ္ကန္းထမ္းပုိးေပါက္စြပ္မိသည္ထက္ ခက္ခဲ၍ “မနဳႆတၱဘာေဝါ ဒုလႅေဘာ” ဟု ျမတ္စြာဘုရားရွင္ေဟာေတာ္မူခဲ့သည့္အခ်က္က သက္ေသျပပါတယ္။ လူ႔ဘဝဆုိတာ ျမင့္ျမတ္တဲ့ကုသုိလ္ ေၾကာင့္ ရခဲ့တယ္။ ဤကုသုိလ္ဟာ သတၱဝါတုိင္းအတြက္ အျဖစ္နည္းခဲ့တယ္။ ရခဲေသာလူ႔ဘဝ ရခဲ့ေသာ္လည္း ေနခြင့္ရတဲ့ ရက္၊ လ၊ ႏွစ္က ဘယ္ေလာက္ရွိပါသလဲ။ လက္ရွိ သက္တမ္း(၇၅)ႏွစ္အားျဖင့္တြက္ၾကည့္ပါက ရက္အားျဖင့္(၂၆၅၅၀)၊ လအားျဖင့္(၉၀၀)၊ ႏွစ္အားျဖင့္ (၇၅) ႏွစ္မ်ွသာျဖစ္တယ္။ က်ြနဳ္ပ္တုိ႔ရဲ့ လူ႔ဘဝေနခြင့္ ကား ဤမ်ွထက္ပုိကနည္းနည္းသာ။ ေနခြင့္ရက္က အလြန္ပင္နည္းလွပါတယ္။
“ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ခ်စ္သားတုိ႔ လူတုိ႔ရဲ့ သက္တမ္းဟာ နည္းလွတယ္။ တုိေတာင္းတယ္။ ထုိအသက္ကုိ သူေတာ္ေကာင္းသည္ ကဲ့ရဲ့ရွုတ္ခ်ရာတယ္။ဦးေခါင္းမီးေလာင္ေသာသူကဲ့သုိ႔ ျမန္ျမန္က်င့္ရတယ္။ေသမင္းမလာ တဲ့ေနရာမရွိဘူးဟု ေဟာၾကားထားပါတယ္။”
ဘဝဟူသည္မွာ သမုဒၵရာေရထက္ ခဏတက္သည့္ ေရပြက္ပမာ တစ္သက္လ်ာတည္းဟု ဆုိရုိးအတုိင္း ခဏတာေလးမ်ွသာ ေနခြင့္ရပါတယ္။ နတ္ျဗဟၼာတုိ႔သက္တမ္းႏွင့္ႏွဳိင္းစာလ်ွင္ ျမန္လြန္းလွတယ္။ သံသရာ သက္တမ္းႏွင့္ႏွဳိင္းစာပါက မေျပာပေလာက္ေသာ တစ္ခဏတာေလးသာ ေနခြင့္ရျပီး ေသမိန္႔ပါလာတယ္။ ေနရန္လာခဲ့ေပမယ့္ ေသဒဏ္နဲ႔ေတြ႔ရတယ္။ လူ႔သက္တမ္း ၊ နတ္သက္တမ္း၊ စၾကာဝဠာသက္တမ္း၊ ကမၻာသက္တမ္းေတြဟာ သူ႔သက္တမ္းႏွင့္သူ ရွိေသာ္လည္း သက္တမ္းမကုန္မီမွာ ပ်က္စီးနုိင္ပါတယ္။
သေဗၺသခၤ ါရာ အနိစၥ - အရာအားလုံးတုိ႔သည္ ပ်က္ခ်ိန္တန္ပ်က္ရတယ္။ ျဖစ္ခ်ိန္တန္ ျဖစ္ရတယ္။ သဘာဝ ဓမၼအတုိင္း ျဖစ္ခ်င္သလုိျဖစ္၊ ပ်က္ခ်င္သလုိပ်က္ေနရတယ္။ ဓမၼနိယာမအတုိင္းျဖစ္ပ်က္ေနတာကုိ မိမိလုိခ်င္တဲ့ အတုိင္း ျဖစ္ခ်င္ေနတာ အတၱသမားျဖစ္တယ္။ အနတၱတရားကုိ အတၱအမွားႏွင့္ၾကည့္ေနပါက အပါယ္သြားရမွာ အေသအခ်ာျဖစ္ပါတယ္။ သင္၏ လူ႔ျပည္ေရာက္ရျခင္းဟာ ခဏလာတဲ့ ဧည့္သည္မ်ွသာျဖစ္တယ္။ ေနခြင့္ရက္ ကုန္ဆုံးလ်ွင္ျပန္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ သင္ေနခြင့္ သိလ်က္ သင္သိလ်က္ အခြင့္သိ- အသိခြင့္သာ ရပါတယ္။
သင္ဟာ- အေပ်ာ္ခရီး ဧည့္သည္လား၊ စီးပြားရွာဧည့္သည္လား၊ အေပ်ာ္ခရီးသြား ဧည့္သည္ျဖစ္ပါက လူ႔ျပည္ၾကီးမွာ အေပ်ာ္အပါးမ်ဳိးစုံ ကာမဂုဏ္ ေတြႏွင့္ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးႏွင့္ ေန႔ရက္ေတြလည္းကုန္၊ ပါလာပစၥည္း ေတြလည္းကုန္ျပီး လူဘုံခရီးမွ အျပန္ လူျဖစ္ေစနုိင္တဲ့ ကံေတြပါ ကုန္ဆုံးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ အေပ်ာ္ခရီး ဆုိလ်ွင္ အေဖာ္မွီးေနတာနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္လိမ့္မယ္။ ေရာက္တုန္းေရာက္ခုိက္ ခြင့္သာခုိက္မွာ စီးပြားရွာနုိင္ပါက လမ္းစရိတ္လည္းေၾက၊ ကုိယ့္ျပည္အျပန္လည္းလွ အျမတ္လည္းရမွာျဖစ္ပါတယ္။
လူ႔ျပည္သုိ႔တစ္ေခါက္ စီးပြားရွာေရာက္လာတယ္ဆုိပါက
တစ္နပ္စာ အတြက္လား
တစ္ရက္စာအတြက္လား
တစ္လစာအတြက္လား
တစ္ဘဝစာအတြက္လား
တစ္သံသရာလုံးအတြက္လား သုိ႔မဟုတ္
ဓနအတြက္လား
ကာမအတြက္လား
ဘဝအတြက္လား
ဓမၼအတြက္လား
သင္စဥ္းစားပါ။ ၾကပ္ၾကပ္ေတြးပါ။ တစ္နပ္စာ၊ တစ္ရက္စာ၊ တစ္လစာ၊ တစ္ႏွစ္စာ၊ တစ္ဘဝစာမ်ားႏွင့္ ဓနအတြက္၊ ကာမအတြက္၊ ဘဝအတြက္ေတြဟာ အဆက္ဆက္ မပ်က္မကြက္ ရွာခဲ့ရျပီ မဟုတ္ပါလား။ ဓမၼအတြက္ သံသရာအတြက္အဆုံးထြက္ဖုိ႔ ရွာဖုိ႔ဟာ ယေန႔ ယခုအခ်ိန္ဟာ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ပါတယ္။
မွတ္ခ်က္။ ။(ဗုေဒၶါရသ)- အရွင္ဣႏၵာစရိယ၏ အဆုိအမိန္႔။ ။
ဆက္လက္ေရးသားပါဦးမည္။
စာဖတ္သူအားလုံး သက္ရွည္က်န္းမာစိတ္ခ်မ္းသာ၍လုိရာဆႏၵမ်ား ျပည့္ဝၾကပါေစ။
အရွင္ဝိမလဝံသ(နာလႏၵာတကၠသုိလ္ အိႏၵိယနုိင္ငံ)
http://www.wiradhamma.blogspot.com/
ဦးဇင္းဘေလာ့မွာလည္းလာေရာက္ေလ့လာနုိင္ပါသည္။
Posted by ashinwimalawuntha on March 25, 2012 at 4:33pm
အျပံဳးပန္းေစ်းခင္း
No comments:
Post a Comment