Saturday, April 16, 2011

Frog Leg Logic

ေလွနံဓားထစ္  ဖားေျခေထာက္ ေလာ့ဂ်စ္

          ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေခါင္းထဲမွာ အမွတ္သညာေတြ ရွိသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ဘာသာ ဒါအမွန္ပဲ ဟု စြဲမွတ္ထားေသာအရာမ်ား။
          စဥ္းစဥ္းစားစား မွတ္ထားတာေတြ ရွိသည္။ မစဥ္းမစား မေတာ္တဆ မွတ္လိုက္မိတာေတြ ရွိသည္။ ဘယ္လိုမွတ္ခဲ့သည္ျဖစ္ေစ ေနာင္ေတြ႕မိၾကံဳမိလာသမွ် အျခင္းအရာ အေၾကာင္းကိတ္စေတြကိုကား သည္အမွတ္သညာေတြျဖင့္ ခ်ိန္ထိုးကာပင္ အေကာင္းအဆိုးေ၀ဖန္သည္။ အမွန္အမွား ခြဲျခားသည္။ ျပီး …အဲသည့္ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားမွဳေတြျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဆံုးျဖတ္လုပ္ကိုင္ၾကသည္။
          သည္ေတာ့ …
          ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဆံုးျဖတ္လုပ္ကိုင္မွဳေတြ သင့္မသင့္ မွန္မမွန္သည္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ေခါင္းထဲက အမွတ္သညာေတြ တကယ္တမ္း ဘယ္ေလာက္ သင့္ေတာ္မွန္ကန္မွဳရွိသလဲဆိုသည့္ အခ်က္ေပၚတြင္ မူတည္ေၾကာင္း ထင္ရွားသည္။
          ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေခါင္းထဲကုိ အမွတ္သညာေတြ ဘယ္သို႕ ေရာက္ရွိၾကသလဲ။
          ဒဗလ်ဴကလီမင့္စတုန္း (W. Clement Stone) ဆိုေသာ ပုတ္ဂိုၾကီးကေတာ့ ဖားေျခေထာက္ ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္းသည့္ သူ႕အေတြ႕အၾကံဳကို နမူနာျပကာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ေခါင္းထဲ အမွတ္သညာ အလြဲေတြ ၀င္သြားတတ္ပံုကို သတိထားစရာ ယခုလို တင္ျပသည္။
          -------------------------------------------------------------------------
          ကြ်န္ေတာ္ ငယ္စဥ္တုန္းက ဖားေျခေထာက္ အလြန္ၾကိဳက္သည္။ တစ္ေန႕ စားေသာက္ဆိုင္တစ္ခုမွာ ဖားေျခေထာက္ အၾကီးစားၾကီးေတြ စားရေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လံုး၀ အရသာမေတြ႕။ အဲသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္ မွတ္ထားလိုက္သည္။ ဖားေျခေထာက္ေတြသည္ သိပ္ၾကီးလြန္းလွ်င္ အရသာမရွိ၊ ကြ်န္ေတာ္မၾကိဳက္ ဟူေရြ႕။
          ေနာက္ႏွစ္ေပါင္း အတန္ၾကာျပီးသည့္ေနာက္ ကင္တပ္ကီျပည္နယ္ လူး၀စ္စဗီးလ္ျမိဳ႕၌ အစားအေသာက္ေကာင္းသည့္ ဆိုင္တစ္ဆိုင္ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သည္။
          အစားအေသာက္စာရင္းတြင္ ဖားေျခေထာက္ ကိုေတြ႕ေတာ့ စားပြဲထိုးအား ကြ်န္ေတာ္ေမးသည္။
          ဖားေျခေထာက္ ေသးေသးေတြေနာ္
          ဟုတ္ကဲ့ဆရာ
          ေသခ်ာရဲ႕လား၊ ကြ်န္ေတာ္က အၾကီးၾကီးေတြ မၾကိဳက္ဘူးဗ်
          ဟုတ္ကဲ့ဆရာ
          အေသးဆိုရင္ေတာ့ စားမယ္ဗ်ာ
          ဟုတ္ကဲ့ဆရာ
          သည္လိုေျပာသြားျပီး ဟင္းပြဲယူလာသည့္အခါ ဖားေျခေထာက္ေတြက အၾကီးစားေတြျဖစ္ေနတာ ေတြ႕ရသည္။
          ဒါအေသးလားဗ်.. ကြ်န္ေတာ္ စိတ္တုိသြားျပီး ေျပာသည္။
          ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ဆီမွာရွိတဲ့ အထဲက အေသးဆံုးေတြ ေရြးထားတာပါဆရာ.. စားပြဲထိုးက ေတာင္းပန္သည္။
          မေက်မနပ္ႏွင့္ပင္ ကြ်န္ေတာ္စားေတာ့ ဖားေျခေထာက္ေတြက အေတာ့္ကို အရသာရွိေနတာ သြားေတြ႕ရသည္။ သည့္ထက္ၾကီးရင္ ပိုေကာင္းမွာဟုပင္ စားေနရင္း ကြ်န္ေတာ္ ေတြးမိလာသည္။
          အဲသည္မွာ သင္ခန္းစာတစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ရသည္။ သည့္ ကြ်န္ေတာ့္ အမွတ္သညာ ျပဳခ်က္ေတြသည္ မျပည့္စံုေသာ အခ်က္အလက္ႏွင့္ လိပ္ပတ္မလည္ေသာ အေတြ႕အၾကံဳတို႕ေပၚတြင္ အေျခခံသည့္ လြဲမွားေသာ သံုးသပ္ခ်က္ေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္သေဘာေပါက္သြားသည္။
          ပထမအၾကိမ္ ကြ်န္ေတာ္စားခဲ့ရသည့္ ဖားေျခေထာက္ၾကီးေတြသည္ မလတ္ေသာေၾကာင့္သာ အရသာမရွိျခင္း ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္က ဒါကို မသိသျဖင့္ ဖား၏ အရသာကို လတ္ဆတ္ျခင္း မလတ္ဆတ္ျခင္းႏွင့္ ယွဥ္တြဲမစဥ္းစားမိဘဲ အဲသည္တုန္းက ေျခေထာက္ေတြ အရြယ္အစားၾကီးသည္ဆိုတာကိုပဲ စြဲကာ တလြဲမွတ္သားခဲ့မိျခင္း ျဖစ္ေခ်သည္။ ဟူေရြ႕။ ။
          -------------------------------------------------------------------
          ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေခါင္းထဲမွာေရာ အဲသည္လို တလြဲအစြဲေတြ မည္မွ်ရွိပါမည္နည္း။ ။ ။

(မူရင္း … ေဖျမင့္ရဲ႕ စာဖတ္သမား၏ မွတ္စုမ်ား … စာအုပ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါတယ္။)
               


No comments:

Post a Comment