ေလာဘာျဖစ္လာေတာ့ ေလာဘျဖစ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မွာ ကုိယ့္ဒါနမ်ိဳးေစ့ေတြ က်ေရာက္သြားတယ္ဆိုရင္ ဟို .. ပကတိလယ္ထဲမွာ ေပါင္းျမက္ေတြရွိတုန္း မ်ိဳးေစ့ခ်သလို ျဖစ္သြားတယ္။
ေပါက္ေတာ့ ေပါက္ပါရဲ႕။
ဒါေပမယ့္ အပင္က သံုးပံုႏွစ္ပံုေလာက္သာ ေအာင္ေတာ့တယ္။
တစ္ပံုေလာက္က ေပါင္းျမက္ေတြနဲ႔ ေရာၿပီးေတာ့ ေပါင္းျမက္ေတြက ယူသြားတာနဲ႔ မေအာင္ဘူး။ ဒီလိုျဖစ္တယ္။
ဒီေတာ့ ဘုန္းႀကီးကေနၿပီးေတာ့ အလႉ႕ရွင္ ဆြမ္းဒါယကာ ဒါယိကာမ ေဆြသားမ်ိဳးစုဘက္က သဒၶါတရား တိုးပြားပါေစေတာ့လို႔ ဒီလို စိတ္ထားၿပီးေတာ့ ျပဳျပင္႐ုံတင္မကဘူး၊ ဘုန္းႀကီးတို႔ရဲ႕ အလႉခံ သံဃာေတာ္မ်ား ရဟန္း သာမေဏမ်ားဘက္က ေလာဘတႀကီးနဲ႔ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ စားေသာက္ေနမွာကို သိပ္စိုးရိမ္တာပဲ။
ေအာက္က်ေနာက္က်
ဒီေတာ့ကာ ခုတင္က ေလာဘျဖစ္ၿပီးေတာ့ စားတယ္ဆိုရင္ ေလာဘေပါင္းျမက္ေတြပါလို႔ အလႉ႕ရွင္မွာ အက်ိဳးနည္းရတဲ့အျပင္ အလႉခံပုဂၢိဳလ္က ဒီေနရာမွာ အလႉခံဘဝနဲ႔ အလႉခံလိုက္ရေပမယ့္ ဟိုေနာက္ဘဝက်ေတာ့ အလႉခံပုဂၢိဳလ္အျဖစ္နဲ႔ အက်ိဳးေပးမွာ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ရဲ႕ မတရားတာကို မတရားတဲ့အလိုက္ အက်ိဳးေပးသြားမယ္။ ေအာက္က်ေနာက္က် ျဖစ္စရာရွိရင္ ျဖစ္သြားမယ္။
အဲဒါ ဘုန္းႀကီးက စိုးရိမ္လို႔ အလႉခံဘက္က။
ဒီ အလႉခံဆိုတာ သူမ်ားမဟုတ္ဘူး၊ ဘုန္းႀကီးတို႔ပဲ။
ဘုန္းႀကီးတို႔ ဆရာတပည့္တစုက အဲဒီလို ေလာဘတႀကီးနဲ႔ ျဖစ္သြားမွာ သိပ္စိုးတယ္။
ဆြမ္းဟင္းေတြ ဘာေတြက စိတ္တိုင္းမက်လို႔ ေဒါသေတြ ဘာေတြ စိတ္မခ်မ္းသာတာေတြ ျဖစ္မွာလဲ ဘုန္းႀကီး သိပ္စိုးတယ္။
အလႉခံတာဝန္
ဒီေတာ့ ဘုန္းႀကီးမွာ ႏွစ္ဖက္ငဲ့ၿပီးေတာ့ ၾကည့္ရပါတယ္။
အလႉခံပုဂၢိဳလ္ေတြဘက္ကလဲ ေပါင္းျမက္သေဘာလို ေလာဘ ေဒါသေတြ မပါ,ပါေစနဲ႔။ တခါ ဟိုေနာက္ဘဝ သံသရာက်ေတာ့ ဒီေလာဘ ေဒါသေတြနဲ႔ ေနတဲ့ အလႉခံပုဂၢိဳလ္က သက္သက္သာသာနဲ႔ သြားရမွာ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔မွာ အျပစ္ေတြနဲ႔ ေထြးေရာယွက္တင္ သြားရမယ္။
အဲဒီလို ဘုန္းႀကီးက ကံ၏အက်ိဳးကိုေပါ့ေလ ျမင္လို႔မို႔ ဘုန္းႀကီးတို႔ဘက္ကလဲ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာနဲ႔ အားရပါးရ စားတာကို ဘုန္းႀကီးက မႀကိဳက္ခ်င္ဘူး။ သေဘာမတူခ်င္ဘူး။
ဒီကလဲ ပစၥေဝကၡဏာ ဆင္ျခင္လို႔၊ အလႉ႕ရွင္ေတြအေပၚမွာ ေမတၱာပို႔လို႔၊ ဒီလို အေနမ်ိဳးနဲ႔ စားမွ ဘုန္းႀကီးတို႔မွာ ေပါင္းျမက္လဲ ကင္းတယ္လို႔ ဆိုရတယ္။
ၿပီးေတာ့ ဘဝသံသရာမွာ ဒီ ေလာဘ ေဒါသေတြက အက်ိဳးေပးစရာ မရွိဘဲ၊ ဘုန္းႀကီးတို႔ရဲ႕ ေမတၱာ က႐ုဏာနဲ႔ သီလ သိကၡာေတြက ေကာင္းေသာ အက်ိဳးကို ေပးစရာ ရွိတယ္။
အဲဒီ ႏွစ္ဖက္ငဲ့တယ္ဆိုတဲ့ဥစၥာဟာ ကံ-ကံ၏အက်ိဳးကို ျမင္လြန္းလို႔ ငဲ့ေနတာ။
ဒါေၾကာင့္ ကံ-ကံ၏အက်ိဳးကို ေကာင္းေကာင္း နားလည္ဖို႔ ေကာင္းတယ္။
အရွင္ဇာနကာ ဘိ၀ံသ
Shared from Shwe Yee
No comments:
Post a Comment