မေသခင္မွာ စိတ္ခ်မ္းသာစြာ ေနသြားခ်င္တာဟာ လူသားတိုင္းရဲ႕ ဆႏၵပါ။ တစ္ေန႕ထက္တစ္ေန႕၊ တစ္ခ်ိန္ထက္တစ္ခ်ိန္ ပိုပိုျပီး စိတ္ခ်မ္းသာလာတဲ့ ဘ၀မ်ိဳးကို လူသားတိုင္း ပိုင္ဆိုင္ခ်င္ၾကပါတယ္။
စိတ္ဆင္းရဲစရာမွန္သမွ်၊ စိတ္ပူေလာင္စရာမွန္သမွ် လံုး၀ကင္းရွင္းျပီး စိတ္ခ်မ္းသာမွု၊ စိတ္ျငိမ္းေအးမွု အတိျပီးတဲ့ဘ၀မ်ိဳးကို ဖန္တီးတည္ေဆာက္ေပးႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္း ရွိပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ သတိပ႒ာန္တရားနဲ႕ ဘ၀ေနနည္းပါပဲ။
သတိပ႒ာန္တရားနဲ႕ ေနရတာေလာက္ စိတ္ခ်မ္းသာစရာေကာင္းတာ ေလာကမွာ မရွိေတာ့ပါဘူး။ တျခားနည္းနဲ႕ စိတ္ခ်မ္းသာရတာက အျပည့္အ၀စိတ္ခ်မ္းသာမွု မရပါဘူး။ သတိပ႒ာန္နည္းနဲ႕ စိတ္ခ်မ္းသာရတာက အျပည့္အ၀ စိတ္ခ်မ္းသာမွု ရပါတယ္။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ သတိပ႒ာန္တရားေၾကာင့္ရတဲ့ စိတ္ခ်မ္းသာမွုက ပူေလာင္တင္းက်ပ္တဲ့ ငါအစြဲနဲ႕ ငါ့ဥစၥာအစြဲေတြ ကင္းရွင္းလြတ္ေျမာက္ေနလို႕ပါပဲ။
ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ႕ ၀ိပႆနာလမ္းစဥ္ဟာ သတိျပ႒ာန္းျပီး၊ သတိဦးေဆာင္ျပီး လုပ္ရတဲ့ အလုပ္ျဖစ္လို႕ သတိပ႒ာန္က်င့္စဥ္လို႕လည္း ေခၚပါတယ္။ သတိပ႒ာန္တရားဟာ အလုပ္မေရြး၊ ေနရာမေရြး၊ ကၠုရိယာပုထ္မေရြး၊ အခ်ိန္မေရြး က်င့္ၾကံအားထုတ္လို႕ ရပါတယ္။
၀ိပႆနာ ရွဳရမယ့္တရား၊ ရွဳပံုရွဳနည္းနဲ႕ ရွဳရမယ့္အခ်ိန္၊ ေနရာေတြကို အတိုဆံုးနဲ႕ အျပည့္စံုဆံုး ေဖာ္ျပႏိုင္ေအာင္ ခုလို ေဆာင္ပုဒ္ႏွစ္ခု စီထားပါတယ္။
ျဖစ္ခိုက္ရုပ္နာမ္၊ ျဖစ္တိုင္းဟန္၊ ဧကန္မွတ္သိမွု။
အလုပ္ေနရာ၊ ကၠုရိယာ၊ ခ်ိန္ခါမေရြးရွဳ။
..ျဖစ္ခိုက္ရုပ္နာမ္..ဆိုတဲ့ စကားနဲ႕ ၀ိပႆနာရွဳရမယ့္ တရားကို ေဖာ္ျပပါတယ္။ ရုပ္တရား၊ နာမ္တရား (ကိုယ္အမူအရာနဲ႕ စိတ္အမူအရာ)ကို ၀ိပႆနာရွဳၾကရပါမယ္။ ရုပ္ထင္ရွားရင္ ရုပ္၊ နာမ္ထင္ရွားရင္ နာမ္၊ အထင္ရွားဆံုးတစ္ခုကို ရွဳၾကရပါမယ္။
ရုပ္သက္သက္ပဲ ရွဳမယ္လို႕ ႏွလံုးသြင္းျပီး ရုပ္ကိုခ်ည္း မရွဳရပါဘူး။ နာမ္သက္သက္ပဲ ရွဳမယ္လို႕ ႏွလံုးသြင္းျပီး နာမ္ကိုခ်ည္း မရွဳရပါဘူး။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ ရုပ္သက္သက္ရွဳရံု၊ နာမ္သက္သက္ရွဳရံုနဲ႕ တရားမရႏိုင္၊ မဂ္မက်ႏိုင္လို႕ပါပဲ။
ဒါေပမယ့္ ရုပ္နာမ္ႏွစ္ခုသံုးခု၊ နာမ္ႏွစ္ခုသံုးခု စသည္တို႕ကို တစ္ျပိဳင္နက္၊ တစ္ေပါင္းတည္း ရွဳဖို႕ေတာ့ မလိုပါဘူး။ ထင္ရွားတဲ့ ရုပ္နာမ္တစ္ခုခုကို ရွဳမွတ္ျပီးသိရင္ တစ္ျပိဳင္နက္ျဖစ္တဲ့ ရုပ္နာမ္ေတြကို ရွဳျခင္းကိစၥ၊ သိျခင္းကိစၥလည္း အလိုလို ျပီးစီးသြားပါတယ္။
ရွဳတဲ့ရုပ္နာမ္ကလည္း ျဖစ္ျပီးတဲ့ အတိတ္ရုပ္နာမ္၊ မျဖစ္ေသးတဲ့ အနာဂတ္ရုပ္နာမ္ မဟုတ္ရပါဘူး။ ..ျဖစ္ခိုက္ရုပ္နာမ္..ဆိုတဲ့အတိုင္း ေလာေလာဆယ္ျဖစ္ေနဆဲ ပစၥဳပၸန္ရုပ္နာမ္ကိုသာ ရွဳရပါမယ္။
အတိတ္ရုပ္နာမ္ကလည္း ျဖစ္ျပီးသြားလို႕ မရွိေတာ့ပါဘူး။ အနာဂတ္ရုပ္နာမ္ကလည္း မျဖစ္ေသးလို႕ မရွိေသးပါဘူး။ မရွိတဲ့ ရုပ္နာမ္ကို ရွဳေနလို႕ ၀ိပႆနာဥာဏ္အစစ္ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။
..ဘူတံ ဘူတေတာ ပႆတိ..ဆိုတဲ့အတိုင္း ေလာေလာဆယ္ ထင္ရွားရွိေနဆဲ ျဖစ္ခုိက္ရုပ္နာမ္၊ ပစၥဳပၸန္ရုပ္နာမ္ကို ရွဳမွသာ ၀ိပႆနာ ဥာဏ္အစစ္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
..ျဖစ္တိုင္းဟန္..ဆိုတဲ့စကားနဲ႕ ၀ိပႆနာရွဳပံုရွဳနည္းကို ေဖာ္ျပပါတယ္။
၀ိပႆနာ ရွဳတယ္ဆိုတာ ပါဠိစကားလံုးေတြ၊ အဘိဓမၼာစကားလံုးေတြ၊ စိတ္ေစတသိတ္သရုပ္ေတြကို အထူးအေထြ က်က္မွတ္ျပီး အဲဒီအတိုင္း လိုက္ရွဳေနရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီလို က်က္မွတ္ျပီး ရွဳေနရင္ သုတမယဥာဏ္ (တစ္ဆင့္ၾကားအသိ)၊ စိႏၱာမယဥာဏ္ (ၾကံေတြးအသိ) ပဲ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဘာ၀နာမယဥာဏ္ (ကိုယ္ေတြ႕အသိ၊ မ်က္ေမွာက္အသိ) မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။
ေလာေလာဆယ္ ျဖစ္ေနတဲ့ ကိုယအမူအရာ(ရုပ္)၊ စိတ္အမူအရာ(နာမ္)ကို ျဖစ္ေနတဲ့အတိုင္းေလး ရိုးရိုးရွင္းရွင္း ရွဳမွတ္ရပါမယ္။
ဥပမာ၊ ကိုယ္အမူအရာ(ရုပ္)အေနနဲ႕ သြားရင္ ..သြားတယ္..၊ ရပ္ရင္ ..ရပ္တယ္..၊ ထုိင္ရင္ ..ထိုင္တယ္..၊ ေလ်ာင္းရင္ ..ေလ်ာင္းတယ္..၊ ေကြးရင္ ..ေကြးတယ္..၊ ဆန္႕ရင္ ..ဆန္႕တယ္..လို႕ ရွဳမွတ္ရပါမယ္။ ..ဂစၦေႏၱာ၀ါ ဂစၦာမီတိ မဇာနာတိ.. စသည္အားျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရား တိုက္ရိုက္ေဟာၾကားထားတဲ့ ရွဳမွတ္နည္းပါပဲ။
စိတ္အမူအရာ(နာမ္)အေနနဲ႕ လိုခ်င္ရင္ ..လိုခ်င္တယ္..၊ တပ္မက္ရင္ ..တပ္မက္တယ္..၊ စိတ္ဆိုးရင္ ..စိတ္ဆိုးတယ္..၊ ေတြးရင္ ..ေတြးတယ္..၊ ပ်င္းရင္ ..ပ်င္းတယ္..လို႕ ရွဳမွတ္ရပါမယ္။ ..သရာဂံ ၀ါ စိတၱံ သရာဂံ စိတၱႏၱိ ပဇာနာတိ..စသည္အားျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရား တိုက္ရိုက္ေဟာၾကားထားတဲ့ ရွဳမွတ္နည္းပါပဲ။
ေန႕စဥ္သံုးစြဲေနက်၊ အျမဲေခၚေ၀ၚေနက် စကားလံုးအတိုင္း ရွဳမွတ္ရပါမယ္။
ေဆာင္ပုဒ္ထဲမွာပါတဲ့ ..အလုပ္..ဆိုတာ အလုပ္မေရြး ရွဳမွတ္ရမယ္လို႕ ဆိုလိုပါတယ္။ သတိပ႒ာန္ ၀ိပႆနာတရားဟာ အလုပ္မေရြး ရွဳမွတ္လို႕ရတဲ့ တရားပါ။ ဘယ္အလုပ္လုပ္ေနရလို႕ ၀ိပႆနာ မရွဳႏိုင္ဘူးဆိုတာ မရွိေစရပါဘူး။
ခ်က္ျပဳတ္တဲ့ စားေသာက္တဲ့အလုပ္၊ ဖြပ္ေလွ်ာ္တဲ့ ၀တ္ဆင္တဲ့အလုပ္၊ ေျပာဆိုတဲ့ နားေထာင္တဲ့အလုပ္၊ ေစ်းေရာင္းတဲ့ ကားေမာင္းတဲ့အလုပ္၊ ကိုင္တြယ္တဲ့ ထုႏွက္တဲ့အလုပ္၊ ဘာအလုပ္ပဲ လုပ္လုပ္ သတိထည့္ျပီးလုပ္ရင္ ၀ိပႆနာျဖစ္ပါတယ္။
သတိထည့္ပံုကလည္း မခက္ပါဘူး။ ..ျဖစ္တိုင္းဟန္..ဆိုတဲ့အတိုင္း ကိုယ္လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ေနတဲ့အတိုင္းေလး မွတ္လိုက္၊ သိလိုက္ဖို႕ပါပဲ။ ဥပမာ - ထမင္းလုတ္၀ါးရင္း ..၀ါးတယ္..၊ ေရေသာက္ရင္ ..ေသာက္တယ္..၊ လံုခ်ည္ျပင္၀တ္ရင္ ..၀တ္တယ္.. စသည္ျဖင့္ေပါ့။
..ေနရာ..ဆိုတာက ေနရာမေရြး ရွဳမွတ္ရမယ္လို႕ ဆိုလိုပါတယ္။ သတိပ႒ာန္၀ိပႆနာတရားဟာ ေနရာမေရြး ရွဳမွတ္လို႕ရတဲ့ တရားပါ။ ဘယ္ေနရာေရာက္ေနလို႕ ၀ိပႆနာ မရွဳႏိုင္ေသးဘူးဆိုတာ မရွိေစရပါဘူး။
ဘတ္စ္ကားေပၚမွာ၊ လမ္းေဘးပလက္ေဖာင္းေပၚမွာ၊ ရံုးခန္းထဲမွာ၊ ေစ်းထဲမွာ၊ ဧည့္ခံပြဲပရိသတ္ထဲမွာ၊ ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ၊ ေနာက္ဆံုး အိမ္သာထဲမွာ ဘယ္ေနရာမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သတိထည့္ျပီးေနရင္ ၀ိပႆနာျဖစ္ပါတယ္။
၀ိပႆနာတရားဆိုတာ ဘုရားခန္းလို တင့္တယ္တဲ့ေနရာမ်ိဳးမွာမွ ရွဳမွတ္လို႕ ရတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အိမ္သာလို မတင့္တယ္တဲ့၊ ညစ္ပတ္နံေစာ္တဲ့ ေနရာမ်ိဳးမွာလည္း ရွဳမွတ္လို႕ ရပါတယ္။ ျမတ္စြာဘုရားကိုယ္ေတာ္တိုင္ ..ဥစၥာရပႆာ၀ကေမၼ သမၸဇာနကာရီ ေဟာတိ = က်င္ၾကီးက်င္ငယ္စြန္႕ရင္းလည္း သတိ၊ ပညာနဲ႕ စြန္႕ပါ..လို႕ တိုက္ရိုက္ေဟာေတာ္မူထားျပီးသားပါ။
အိမ္သာတက္တတ္ရင္ အိမ္သာတက္ရင္း ကုသိုလ္ရပါတယ္။ စြန္႕ခ်င္ရင္ ..စြန္႕ခ်င္တယ္..၊ စြန္႕ရင္ ..စြန္႕တယ္..၊ နံရင္ ..နံတယ္..၊ ဗိုက္နာရင္ ..နာတယ္..လို႕ မွတ္ေန၊ သိေနရံုပါပဲ။
လြယ္သေလာက္ ခရီးေရာက္တာ သတိပ႒ာန္ပါ။ ယူတတ္ရင္ ကုသိုလ္က ေနရာတိုင္းမွာ ရႏိုင္ပါတယ္။ အိမ္သာတက္ရင္းနဲ႕ေတာင္ ၀ိပႆနာကုသိုလ္ယူႏိုင္တယ္ ဆိုမွေတာ့ တျခားေနရာဆို မေျပာနဲ႕ေတာ့။
..ကၠုရိယာ..ဆိုတာက ကၠုရိယာပုထ္မေရြး ရွဳမွတ္ရမယ္လို႕ ဆိုလိုပါတယ္။ သတိပ႒ာန္ ၀ိပႆနာတရားဟာ ကၠုရိယာပုထ္မေရြး ရွဳမွတ္လို႕ရတဲ့ တရားပါ။ ဘယ္ကၠုရိယာပုထ္ျဖစ္ေနလို႕ ၀ိပႆနာ မရွဳႏိုင္ဘူးဆိုတာ မရွိေစရပါဘူး။
သြားျခင္း၊ ရပ္ျခင္း၊ ထုိင္ျခင္း၊ ေလ်ာင္းျခင္းလို႕ ကၠုရိယာပုထ္ေလးပါး ရွိတယ္ဆိုေတာ့ သြားရင္ ..သြားတယ္..၊ ရပ္ရင္ ..ရပ္တယ္..၊ ထိုင္ရင္ ..ထိုင္တယ္..၊ ေလ်ာင္းရင္ ..ေလ်ာင္းတယ္.. လို႕ ရွဳမွတ္ေနရံုပါပဲ။ လြယ္လိုက္တာ မေျပာပါနဲ႕ေတာ့။ ခြံ႕ေပးတဲ့ ထမင္းလုတ္ ၀ါးရတာေလာက္ေတာင္ မခက္ပါဘူး။
..ခ်ိန္ခါမေရြးရွဳ..ဆိုတာကေတာ့ ရွင္းပါတယ္။ အခ်ိန္မေရြး ရွဳမွတ္ရမယ္လို႕ ဆိုလိုပါတယ္။ သတိပ႒ာန္ ၀ိပႆနာတရားဟာ အခ်ိန္မေရြး ရွဳမွတ္လို႕ ရတဲ့တရားပါ။ ဘယ္အခ်ိန္ျဖစ္ေနလို႕ ၀ိပႆနာ မရွဳႏိုင္ဘူးဆိုတာ မရွိေစရပါဘူး။ မနက္အိပ္ရာႏိုးတဲ့ အခ်ိန္ကစျပီး ညအိပ္ရာ၀င္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတဲ့အထိ အခ်ိန္တိုင္းမွာ သတိကပ္ထားရင္ ၀ိပႆနာျဖစ္ပါတယ္။
အိပ္ရာႏိုးတဲ့အခ်ိန္မွာ ..ႏိုးတယ္..လို႕ ရွဳမွတ္ျပီး တစ္ေန႕တာအခ်ိန္ကို စတင္လိုက္ပါ။
အဲဒီေနာက္… တစ္ေန႕တာလံုး ျမင္တဲ့အခ်ိန္မွာ ..ျမင္တယ္..၊ ၾကားတဲ့အခ်ိန္မွာ ..ၾကားတယ္..၊ နံတဲ့အခ်ိန္မွာ ..နံတယ္..၊ ေမႊးတဲ့အခ်ိန္မွာ ..ေမႊးတယ္..၊ စားတဲ့အခ်ိန္မွာ ..စားတယ္..၊ ထိတဲ့အခ်ိန္မွာ ..ထိတယ္..၊ သိတဲ့အခ်ိန္မွာ ..သိတယ္..လို႕ ရွဳမွတ္ျပီး တစ္ေန႕တာအခ်ိန္ေတြကို ျဖတ္သန္းလြန္ေျမာက္ပါ။
ညအိပ္ရာ၀င္တဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့ ..အိပ္တယ္..လို႕ ရွဳမွတ္ရင္း တစ္ေန႕တာအခ်ိန္ကို အဆံုးသတ္လိုက္ပါ။
ဘ၀တစ္ေန႕တာ အခ်ိန္ေလးေတြမွာ ဘာအလုပ္ပဲလုပ္လုပ္၊ အမွတ္ကေလးနဲ႕ လုပ္ေနရတာ အင္မတန္ စိတ္ခ်မ္းသာပါတယ္။
..အမွတ္..ဆိုတဲ့ေနရာမွာ ကိုယ္အမူအရာေတြကို မွတ္တာေရာ၊ စိတ္အေျခအေနေတြကို မွတ္တာေရာ ပါ၀င္ပါတယ္။
အမွတ္မပါဘဲ လုပ္ေနရင္ လူက အလုပ္ကို လုပ္ေနေပမယ့္ စိတ္က အတိတ္၊ အနာဂတ္ကို ပ်ံ႕လြင့္ေျပးလႊားေနတတ္ပါတယ္။ အတိတ္အေၾကာင္း၊ အနာဂတ္အေၾကာင္းေတြ ေတြးေတာရင္း အလုပ္လုပ္ေနရတာ အင္မတန္ စိတ္ပင္ပန္းပါတယ္။ အလုပ္လဲ မေသသပ္၊ မတြင္က်ယ္ပါဘူး။
ေနာက္ျပီးေတာ့ အမွတ္မပါဘဲ အလုပ္လုပ္ေနရင္ လုပ္ေနသူ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္း ..ငါ..လို႕ စြဲေနတတ္ပါတယ္။ လုပ္ေနတဲ့အလုပ္၊ အလုပ္နဲ႕ပတ္တက္တဲ့ အာရံု၊ အလုပ္လုပ္ေနရင္း ၾကံဳေတြ႕တဲ့ အာရံုေတြကိုလဲ ..ငါ့ဥစၥာ..လို႕ စြဲေနတတ္ပါတယ္။
ငါအစြဲနဲ႕၊ ငါ့ဥစၥာအစြဲဟာ လူ႕စိတ္ကို ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေစပါတယ္။ ပူေလာင္ဆင္းရဲေစပါတယ္။ ျငိမ္းေအးခ်မ္းသာမွုနဲ႕ ေ၀းသထက္ေ၀းေစပါတယ္။
ဘာပဲလုပ္လုပ္ အမွတ္ကေလးနဲ႕ လုပ္ေနရင္ေတာ့ စိတ္ဟာ ပစၥဳပၸန္တည့္သြားျပီး ငါဆိုတဲ့ အစြဲလည္း ကင္း၊ ငါ့ဥစၥာဆိုတဲ့ အစြဲလည္း ကင္းသြားပါတယ္။ သေဘာသက္သက္မွ်သာ ရွိပါလား၊ လုပ္ခ်င္တဲ့ စိတ္နဲ႕ လုပ္ေနတဲ့အမူအရာမွ်သာ ရွိပါလား…ဆိုတဲ့ အသိနဲ႕ အင္မတန္ စိတ္ခ်မ္းသာရပါတယ္။ အင္မတန္ စိတ္ေအးခ်မ္းရပါတယ္။ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မွု၊ ပူေလာင္ဆင္းရဲမွု ဆိုတာလည္း မရွိေတာ့ပါဘူး။
တခ်ိဳ႕က မွတ္ေနစရာ မလိုဘူး၊ သိေနရင္ ျပီးတာပဲလို႕ ေျပာၾကပါတယ္။ အဲဒီစကားဟာ မလုပ္ခ်င္လုိ႕ေျပာတဲ့စကား၊ လူပ်င္းေတြရဲ႕ ဆင္ေျခစကားမွ်သာ ျဖစ္ပါတယ္။
မမွတ္ဘဲ သိေနတဲ့အသိဟာ သာမန္လူေတြရဲ႕အသိ၊ တိရိစၦာန္အပါအ၀င္ သတၱ၀ါအားလံုးရဲ႕ အသိပါ။ တရားအားထုတ္ေနသူရဲ႕အသိ၊ ၀ိပႆနာေယာဂီရဲ႕အသိ မဟုတ္ပါဘူး။
အားထုတ္မွု ရင့္က်က္သြားရင္ေတာ့ အမွတ္ကိုလႊတ္ထားျပီး သိေနရံုနဲ႕ ျပီးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေတာင္ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ၾကိဳးၾကားၾကိဳးၾကား အမွတ္လိုက္ေပးရပါေသးတယ္။ အမွတ္နဲ႕ ထိန္းေပးထားမွ အသိက ခိုင္ျမဲပါတယ္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ လိုရင္းေျပာခ်င္တာကေတာ့ အခ်ိန္တိုင္း စိတ္ခ်မ္းသာခ်င္ရင္ အခ်ိန္တိုင္း အမွတ္နဲ႕ေနပါ။ အလုပ္တိုင္း စိတ္ခ်မ္းသာခ်င္ရင္ အလုပ္တိုင္း အမွတ္နဲ႕လုပ္ပါ။
အမွတ္နဲ႕ေနရျခင္း၊ အမွတ္နဲ႕လုပ္ရျခင္းရဲ႕ အရသာကို ကိုယ္ေတြ႕မ်က္ေမွာက္ သိသြားျပီဆိုရင္ မမွတ္ဘဲ ေနႏိုင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ မမွတ္ဘဲ လုပ္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ..မမွတ္ရင္ မေနႏိုင္တာလြဲလို႕.. ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။
လူတစ္ေယာက္ဟာ ..မမွတ္ရင္ မေနႏိုင္တာကလြဲလို႕..လို႕ အခ်ိန္မေရြး ေျပာႏိုင္တဲ့အဆင့္အထိ အမွတ္သတိရဲ႕အရသာကို ခံစားရျပီဆိုရင္ အဲဒီလူရဲ႕ဘ၀ကို လူျဖစ္က်ိဳးနပ္တဲ့ဘ၀လို႕ က်ိန္းေသ ေျပာႏိုင္ပါျပီ။ မမွတ္ရင္မေနႏိုင္သူေတြ ျဖစ္ၾကပါေစ။ အမွတ္သတိနဲ႕ အျမဲ ေနႏိုင္ၾကပါေစ။
အရွင္ဆႏၵာဓိက (ေရႊပါရမီေတာရ) ရဲ႕ ..မေသခင္ ဘာလုပ္ၾကမလဲ.. ဆိုတဲ့ စာအုပ္မွ ေရးသားမွ်ေ၀ပါတယ္။
No comments:
Post a Comment