ဗုဒၶ၀ါဒအရ ``ယထာကမၼဴပဂဉာဏ္´´ကို ရတဲ့သူဟာ ဘယ္ကံရဲ႕အက်ဳိးေပးေၾကာင့္ သတၱ၀ါေတြ ဘယ္ဘံုဘ၀မွာဘယ္လိုျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကို လမ္းေပၚမွာသြားေနသူေတြကို အိမ္ျပတင္းေပါက္ထိုင္ၾကည့္ေနသလိုျမင္ႏုိင္တယ္။
ဒါေၾကာင့္အဲဒီဉာဏ္ကိုရရင္ ``အၾကားအျမင္´´ရသူလို႔ဆိုခြင့္ရွိတာမွန္တယ္။ အဲဒီဉာဏ္ကိုရဖို႔ ျမတ္ဗုဒၶရဲ႕သိကၡာသံုးပါးက်င့္စဥ္ကိုက်င့္ရင္ ရတာလည္းဟုတ္တာပဲ။
ဒါေပမဲ့ အဲဒီဉာဏ္ကိုရမွသာ အၾကားအျမင္ရသူလို႔ဆိုရင္ မျပည့္စံုေတာ့ဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဗုဒၶလက္ထက္က ၀ဂၤ ီသရဲ႕ျဖစ္ရပ္အရ အဲဒီဉာဏ္ကိုမရဘဲ တျခားစြမ္းရည္တစ္မ်ဳိးနဲ႔လည္းသတၱ၀ါေတြ ေရာက္ေနတဲ့ဘ၀ကို သိႏုိင္
တာကိုေတြ႕ရလို႔ပါ။အဓိပၸါယ္ကေတာ့ ျမင္ႏုိင္ၾကားႏုိင္တဲ့စြမ္းရည္ပမာဏသာကြာရင္ကြာမယ္ အျခားနည္းနဲ႔ အၾကားအျမင္ရတာမ်ဳိးလည္းရွိႏုိင္တယ္လို႔ျဖစ္ပါတယ္။
သာ၀တၱိၿမိဳ႕သား (ဓမၼပဒ-႒ ၂၊ ၄၄၉ ) အရ ရာဇၿဂိဳလ္ၿမိဳ႕သား ၀ဂၤ ီသအမည္ရတဲ့လူငယ္ဟာ သံုးႏွစ္အလြန္က လူေသရဲ႕ေခါင္းခြံကိုပင္ လက္သည္းဖ်ားနဲ႔ျခစ္ၿပီး ေခါက္ၾကည့္႐ုံနဲ႕အဲဒီလူဘယ္ဘ၀ေရာက္ေနတယ္ဆိုတာ
ကို ေျပာႏုိ္င္သတဲ့။အဲဒီေတာ့ပုဏၰားလူလည္ေတြက``ဒီေကာင္ကိုျပၿပီးလုပ္စားလို႔
ရတယ္ ( သကၠာ ဣမံ နိႆာယ ေလာကံ ခါဒိတံု )လို႔ ႀကံၿပီး၀ါဒျဖန္႔လိုက္တာ ``အဂၤ ီသနဲ႔ေတြ႕ရင္၀င္ေငြလာဘ္တိုး႐ုံမွ်မက ေသရင္နတ္ျပည္ေရာက္တယ္´´ဆိုတဲ့အထိပဲ။တစ္ေထာင္ဆိုလည္း ေရာ့၊ တစ္ေသာင္းဆိုလည္း အင့္လို႔ဆိုၿပီး ေပးလာတဲ့ လူေတြထဲမွာ မင္းမႈးမတ္နဲ႕သူေ႒းေတြ ေရွ႕ဆံုးကပါသတဲ့။ ဗုဒၶနဲ႔ေတြ႕တဲ့အခါ ဗုဒၶက ၀ဂၤ ီသကို ဦးေခါင္းခြံတစ္ခုေပးၿပီး ေဟာခိုင္းတယ္။ ၀ဂၤ ီသကလက္ျခစ္ေခါက္
ၾကည့္ၿပီး ``ဒီေခါင္းပိုင္ရွင္က ငရဲမွာ´´လို႔ေျဖေတာ့ ဗုဒၶက ``ေကာင္းစြ၊ မင္းျမင္တာမွန္တယ္ ( သာဓု သုဒိ႒ံ တယာ )( အံ-႒ ၁၊ ၂၀၉ )´´လို႔မိန္႔ေတာ္မူတယ္။
၀ဂၤ ီသဆီမွာလူေတြတ႐ုန္း႐ုန္းျဖစ္ရတာဟာ ေသသူေတြရဲ႕ေရာက္ရာဘ၀ကိုေျပာႏုိင္တာအျပင္တမလြန္မွာရွိေနတဲ့ေသၿပီးသူေတြနဲ႔ ေသသူအၾကားရွိခဲ့တဲ့လွ်ဳိ႕၀ွက္ကိစၥနဲ႔ပါတ္သတ္ၿပီး လူအမ်ားယံုၾကည္ေလာက္ေအာင္ ေျပာျပႏုိင္တာေတြ
ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ဖြယ္ရွိတယ္။ ဗုဒၶကေတာင္ ၀ဂၤ ီသေျဖတာမွန္တယ္လို႔ မိန္႔ေတာ္မူပံုေထာက္ရင္ သူ႔စြမ္းရည္ဟာ မေခဘူး။ က်မ္းဂန္ ( အပဒါန၊ ႒ ၂၊ ၂၅၄ ) မွာေတာ့ ေ၀ဒက်မ္းလာ ``ဆ၀သီသ မႏၱာန္´´ကိုတတ္လို႔ အဲဒီလိုေဟာႏုိင္တာ
လို႔ သာမာန္ပဲဆိုတယ္။ အဲဒီမႏၱာန္ကဘာ၊ ဘယ္လိုစီရင္ရတယ္ဆိုတာ မေဖာ္ျပဘူး။ ၀ဂၤ ီသဟာ သူ႕စြမ္းရည္ကို သက္ေမြးေက်ာင္းအတြက္ အသံုးခ်ခဲ့တာပဲ။
ယေန႔ေခတ္မွာလည္း ကမၻာတစ္လႊား ``အၾကားအျမင္ရ ၾကားခံလူ (psychnic medium) ´´လို႔ေခၚတဲ့ ၀ဂၤ ီသလိုလူေတြရွိၾကတယ္။ ဒီဘက္ကမၻာကေခတ္သစ္ ၀ဂၤ ီသေတြကေတာ့ သူ႔တို႔ရဲ႕စြမ္းရည္ကိုေလ်ာ့မသြားေအာင္ ထိန္းသိမ္းထားၿပီး
ကိုယ့္ကိုယ္ကို လူအမ်ားသိေအာင္ စာေရး၊ ႐ုပ္ျမင္သံၾကား၊ သတင္းမီဒီယာေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္ၿပီးအဲဒီေမြးရာပါစြမ္းရည္ကိုမိမိတို႔ရဲ႕သက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းဘ၀ထဲေရာက္
ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကတယ္။
ကမ ၻာနဲ႔အ၀ွမ္းနာမည္ႀကီးသူေတြအနက္ တစ္ဦးက နယူးေယာက္ၿမိဳ႔သား ဂၽြန္ အက္ဒ္၀ပ္ (John Edward)ျဖစ္ပါတယ္။ ေမြးတုန္းက႐ုိမန္ကက္သလစ္၊ ေနာက္ေတာ့
အဲဒီယံုၾကည္မႈကိုစြန္႔ခဲ့ေၾကာင္းသိရပါတယ္။ ဒီလူက ပရေလာကသား
( သူ႕အေခၚ outer side က ပုဂၢဳိလ္ )ေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္ၿပီး စကားေျပာႏုိင္ပါသတဲ့။ ဒီလူရဲ႔႕အၾကားအျမင္ေဟာေျပာခ်က္ကို CNN မွာေတြ႕ဖူးၾကမွာေပါ့။
ေနာက္တစ္ဦးက သူ႔ကိုယ္သူ ဂၽြန္ ေဟာ္လန္ ( John Holland ) ဒီလူကေတာ့ သူ႔ဆီကိုလာေမးတဲ့လူေတြကိုလည္း အခေၾကးေငြယူၿပီး ေဟာေပးသတဲ့။ ၀ိညာဥ္ေတြသူ႔ဆီလာၿပီး သူ႔နားရြက္နားမွာ တိုးတိုးေလးကပ္ေျပာတယ္လို႔သူကဆို
တယ္။ ဒီလူေတြဟာဆယ္ခုေမးရင္ ရွစ္ခုထက္မနည္းေတာ့ မွန္ေအာင္ေျဖႏုိင္ၾကသတဲ့။
သိပၸံပညာရွင္ေတြက ``ဒီလူေတြဟာ သိပ္ၿပီးေတာ့ sensitive ျဖစ္တယ္။ ( အျမင္ အၾကား အေတြးစတဲ့ အာ႐ုံေတြသူမ်ားထက္ အားေကာင္းတယ္ )´´လို႔မွတ္ခ်က္ေပး႐ုံကလြဲၿပီး အဲဒီလူေတြရဲ႔႕စြမ္းရည္ကို သိပၸံနည္းနဲ႔ မစမ္းသပ္ႏုိင္ေသး
ေပမဲ့ CIA လိုေထာက္လွမ္းေရးဌာနကေတာင္ ထိုလူေတြရဲ႕စိတ္နဲ႔ပံုေဖာ္တဲ့ တရားခံရဲ႕႐ုပ္သ႑ာန္ကို အတည္ျပဳရပါသတဲ့။
ဗုဒၶ၀ါဒမွာ လူတစ္ခ်ဳိ႔ကလြဲၿပီး လူတိုင္းမေတြ႕ျမင္ႏုိင္တဲ့ တမလြန္ဘ၀မ်ဳိးရွိတယ္ဆိုတာယံုၾကည္တယ္။ ပုထုဇဥ္မွ်သာျဖစ္တဲ့မာရ္နတ္က ေသာတာပန္အရိယယာျဖစ္တဲ့ ရွင္အာနႏၵာရဲ႕ ႏွလံုးအိမ္ကိုဖမ္းဆုတ္ထားတယ္။ (မုေခန ဟတၳံ ပေ၀
ေသတြာ ဟဒယံ မဒၵတိ၊ ဒီ-႒ ၂၊ ၁၄၅ )ဆိုတာကို ေခတ္ေ၀ါဟာရနဲ႔ အဓိပၸါယ္ယူရင္ အရွင္အာနႏၵာကိုမရ္နတ္ႀကီးက ၀င္ပူးတဲ့သေဘာပဲ။ ဒါေၾကာင့္၀င္ပူးတယ္ဆိုရင္လဲလက္ခံႏုိင္ဖြယ္ရွိတယ္။ မရ္နတ္ႀကီးလည္းေသလာအမည္ရွိတဲ့
ဘိကၡဴနီမရဲ႕နားရြက္နားကုိ ကပ္ၿပီး ``သိပ္ေခ်ာတာပဲ´´လို႕ေျပာတယ္။( သံ-၁၊ ၁၃၅ ) ဆိုေတာ့ မျမင္ႏုိင္သူ ပရေလာကသားနဲ႔ ဆက္သြယ္စကားေျပာတယ္လို႔ဆ္ုရင္ေကာ ျငင္းလို႔သင့္ပါမလား။
ဒီေနရာမွာ သူသူငါငါတို႔သတိထားရမွာက
၁။ နတ္၀င္သည္ သို႔မဟုတ္ အၾကားအျမင္ရသည္ဆိုသူေတြအေနနဲ႔ မလိမ္မညာဘူး။ ႐ုိးတယ္ပဲထား။ ၀င္ပူး ကပ္ေျပာလာတဲ့ ပရေလာကသားအမ်ားစုဟာ ပုထုဇဥ္ေတြပဲျဖစ္ဖြယ္ရွိလို႔ေျပာတိုင္းမမွန္ႏုိင္ဘူးလို႔မွတ္ထားပါ။
၂။ ဒါ့အျပင္ ဘယ္ေလာက္႐ုိးပါတယ္ေျပာတဲ့ လူေတြေတာင္ နာမည္ႀကီးလာတဲ့အခါ ရရွိတဲ့ အရွိန္အ၀ါနဲ႔ စီးပြားျဖစ္ထြန္းမႈကို သာယာမက္ေမာၿပီးအမွန္တစ္ပဲ အလြဲတစ္ပိႆာျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္ေနတတ္တယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ နာမည္ႀကီးလို႔ဆိုၿပီး မိမိရဲ႕ဘ၀နဲ႔ဓနကို ဘယ္ေတာ့မွ အၾကားအျမင္ေတြစီမွာ ပံုမေအာမိပါေလနဲ႔။လိမၼာျမင္သိပညာရွိ ဗုဒၶ၀ါဒီျဖစ္ရင္ အဲဒီလို အၾကားအျမင္ဆရာေတြကို မ်က္စိစံုမွိတ္ယံုၾကည္ၿပီး ရာထူးတက္မယ္ သူေ႒းျဖစ္မယ္ဆိုတဲ့ အေမွ်ာ္စိတ္စြဲနဲ႔ ၄င္းတို႔ေနာက္လိုက္ရင္း အခ်ိန္ကုန္ လူပန္းဥစၥာျဖဳန္း နလပိန္းတုန္းမလုပ္ပဲ``ကံဆိုတာ အလုပ္၊ အလုပ္ေကာင္းမွ ကံေကာင္းမယ္´´ဆိုတာကို ဦးေႏွာက္ထဲ သံမႈိႏွက္သလိုစြဲထားၿပီး ကို္ယ့္ေျခေထာက္ေပၚကိုယ္ရပ္တည္ရင္း ဇြဲ လံု႔လ ဆင္ေျခတံုတရား ထိုေလးပါးနဲ႔သာ ဘ၀ေလာကဓံကို ေက်ာ္လႊားဖို႔ ႀကိဳးစားသင့္ပါေၾကာင္း။
အရွင္ေကလာသ(USA)
ဓမၼအေမးအေျဖမ်ား
No comments:
Post a Comment