“ကုသိုလ္ျဖစ္ရံုေလာက္ႏွင့္ မေက်နပ္ႏွင့္၊ ကိေလသာရန္သူေတြကို ေပ်ာက္ေအာင္ႀကိဳးစား ၾက။” ဟူ၍ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက မိန္႔မွာေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ဘုရားအလိုက် မိန္႔မွာ ေတာ္မူျခင္းျဖစ္သည္။ သူျမတ္ပညာရွိစကား နက္ရိႈင္းပါဘိ၏။ ကုသိုလ္ျဖစ္ေအာင္ပင္ မနည္း ႀကိဳးစားေနတာေတာင္ အကုသိုလ္က အသာေလးျဖင့္ လြယ္လင့္တကူ ၀င္ေရာက္လာတတ္ သည္။ ဒိ႒ိ၊ တဏွာ၊ မာနတရား(၃)ပါးတို႔ကား တစ္လွည့္စီတစ္မ်ိဳး၊ တစ္ၿပိဳင္နက္တစ္ဖံု၊ အတြဲလိုက္ တစ္သြယ္ျဖင့္ ဒလစပ္ မနားတမ္း၀င္ေရာက္ကာေနတတ္သည္။ အ၀ိဇၨာ၊ တဏွာ တရားမ်ားကား မူလႏွစ္ျဖာအရင္းခံအျဖစ္ သားသမီး အကုသိုလ္တရားတို႔ေျခြရံကာ မီးေတာက္ သဖြယ္ မနားတမ္းေလာင္ကၽြမ္းေနျခင္းကို ဘုရားမပြင့္လွ်င္ အဘယ္သို႔မွ် မသိမျမင္ မ်က္မျမင္ လမ္းေလွ်ာက္ေနသကဲ့သို႔သာ ျဖစ္ေနေတာ့သည္။
တဏွာ၏သေဘာ ဆန္းၾကယ္လိုက္ပံုကား သတၱ၀ါအမ်ားတို႔ကို ပံုသ႑ာန္အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ သူကပဲဖန္ဆင္းထားျခင္းျဖစ္သည္။ လွလွေလးျဖစ္ခ်င္ခဲ့လို႔ လွေနရသည္။ သြယ္သြယ္ေလး ျဖစ္ခ်င္ခဲ့လို႔ သြယ္ေနရသည္။ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာျဖစ္ခ်င္ခဲ့လို႔ ခ်မ္းသာေနရသည္။ ေပးေတာ့ ေပးပါသည္။ သူက အေကာင္းေတာ့ ေပးေနသည္မဟုတ္။ အလိ္မ္အေကာက္ခ်မ္းသာ၊ အတု ခ်မ္းသာ၊ အႏွစ္သာရမရွိေသာခ်မ္းသာတို႔ကိုသာေပးၿပီး ေက်းဇူးရွင္ႀကီး အမည္ခံသည္။ တစ္သံသရာလံုး သူကပဲလုပ္ေကၽြးေနခဲ့ရသည့္ပမာ လွည့္ျဖားကာေနသည္။ ထိုသို႔ေသာ အတု အေယာင္ ခ်မ္းသာတို႔ကိုသာ ေပးေနေသးသည္မဟုတ္။ အို၊ နာ၊ ေသဒုကၡမြဲႀကီးကိုလည္း မရပ္မနားေအာင္ ၀ဲရဟတ္လို အလည္ခိုင္းေနျပန္ေသးသည္ျဖစ္၏။
အမွီတရားမ်ားျဖစ္သည့္ မ်က္စိ၊ နား၊ ႏွာ၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္ ဟူေသာ အတြင္းအာယတနတရား (၆)ပါးတို႔ႏွင့္ အဆင္း၊ အသံ၊ အန႔ံ၊ အရသာ၊ အထိအေတြ႔၊ ဓမၼာရံုဟူေသာ အျပင္အာယတန တရား(၆)ပါးတို႔ ေပါင္းဆံုျခင္းျဖစ္သည့္အခါတိုင္း တဏွာဟူသည့္တရားက “ေကာင္းတယ္ကြ၊ ႏွစ္သက္စရာေလးကြ၊ ရေအာင္ယူေဟ့”ဟူ၍ အားေပးအားေျမွာက္ၿပီး ေကာင္းခ်ီးေပးေန သေယာင္ႏွင့္ ဆင္းရဲတြင္းသို႔ တြန္းခ်ေနေတာ့သည္။ အ၀ိဇၨာကလည္း ပိတ္ဖံုးထားေတာ့ တဏွာလုပ္ေနသည့္ လုပ္ရပ္အမွန္ကို မေတြ႔မျမင္ႏိုင္ဘဲ သူရွိလို႔မွ ေတာ္ကာက်ေတာ့တယ္ဟု ပင္ ေက်းဇူးအထူးတင္ေနတတ္သည့္ ပုထုဇဥ္ အႏၶပုဂၢိဳလ္မွာ ေတာႀကီးမ်က္မည္းမွာ စမ္းတ၀ါး ၀ါး လမ္းေလွ်ာက္ေနသည့္ လမ္းေပ်ာက္လို အားငယ္ေနသူပမာ သနားစရာေကာင္းလွေသာ ေၾကာင့္ သားရဲတိရစၧာန္တို႔ေပါသည့္ ေတာအုပ္ႀကီးထဲမွထြက္ႏိုင္ေအာင္ ထြက္ေျမာက္ရာ လမ္းမွန္ကို သဗၺညဳသခင္ ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက ညႊန္ျပေပးခဲ့ေသာ္လည္း လြတ္ ေျမာက္ရာလမ္းဟူ၍မျမင္၊ တဏွာျမွဴဆြယ္ရာသို႔သာ ေကာက္ေကာက္ပါေအာင္ လိုက္ေနေလ ေတာ့သည္။
မ်က္စိက ေျမြႏွင့္တူသည္။ ေျမြက ရႈပ္ရႈပ္ယွက္ယွက္ ခ်ံဳပုတ္ကိုမွ ေအာင္းေနရန္ႏွစ္သက္ သည္။ ေခြေနဘို႔ သူကေပ်ာ္သည္။ ထိုသို႔ပင္ မ်က္စိကလည္း ရႈပ္ရႈပ္ယွက္ယွက္ အဆင္းရုပ္ကို မွ သူကသေဘာက်သည္။ ပန္းခ်ီကားႏွစ္ခ်ပ္ကို ေထာင္ျပေတာ့ တစ္ခ်ပ္က စိ္မ္းစိမ္းစိုစုိ၊ သာယာေသာရႈခင္း ပန္းမ်ိဳးစံုပြင့္ေနဟန္၊ တစ္ပံုက ဗလာထင္းထင္း ဘာမွမပါသည့္ အျဖဴထည္ သက္သက္၊ ထိုႏွစ္ပံုတြင္ အဘယ္ပံုကို သေဘာက်တုန္းဆိုေတာ့ ရႈခင္းပံု ရႈပ္တုတ္တုတ္ကို မ်က္စိက သေဘာက်သည္။ အ၀တ္အထည္ဆိုျပန္လည္း ဗလာထင္းထင္း ပိတ္စကိုေတာ့ သူက ႀကိဳက္မည္မဟုတ္၊ အပြင့္အခက္အရြက္တို႔ျဖင့္ ေ၀ေ၀ဆာဆာပါသည့္ စတိုင္ႏွင့္ ဆန္း ေနသည့္ဟန္ကိုသာ ေရြးခ်ယ္မွာျဖစ္သည္။ သူ႔ကပင္ အလွျမင္တတ္လို႔ အလွဆင္္ရေတာ့ သည္ဟု ထင္မွတ္၍လည္း ဘ၀င္ျမင့္တတ္ေစျပန္သည္။ “လွတာမက္ေတာ့ ညစာခက္” ဆိုသည့္စကားပံုလို အလွအပေတြကို ႏွစ္သက္မက္ေမာေတာ့ မခြဲႏို္င္မခြါရက္ျဖစ္ကာ ေသခါနီးတြင္ အခက္၀င္ေတာ့သည္။ စြဲလန္းမႈႏွင့္ေသေတာ့ ၿပိတၱာဘ၀တြင္ ဇာတိထင္ျပန္ သည္။ ဇာတိထင္တာက ဗ်ာဓိ၊ မရဏရွိေသးသည့္ ဆင္းရဲျခင္း၏ အစပင္ မဟုတ္ပါေလာ။
နားက မိေက်ာင္းႏွင့္တူသည္။ မိေက်ာင္းက နားေအးပါးေအး၊ သာသာယာယာေလး ေနရတာ ကို ႏွစ္သက္သည္။ ထို႔သို႔ပင္ နားကလည္း သာသာယာယာ၊ ေအးေအးေဆးေဆး၊ ၿငိမ့္ၿငိမ့္ ေျငာင္းေျငာင္းအသံေလးေတြကို သေဘာက်သည္။ စည္း၀ါးမညီ၊ ကာရံမကိုက္၊ ေဒါင္ေဒါင္ဒင္ ဒင္အသံျဖင့္ အနီးတြင္ေအာ္ဟစ္ ဆူညံေနလွ်င္ေတာ့ ႀကိဳက္မည္မဟုတ္၊ သံစဥ္ခ်ိုဳေတး အိုအို ေအးဆိုသည့္ ဂီတသံမ်ိုးကိုေတာ့ ေမြးစကပင္ ႏွစ္သက္စရာရယ္လို႔ မည္သူမွ် မသင္ေသာ္ လည္း ခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္ တပ္မက္သည္သာျဖစ္ခဲ့သည္။ တစ္သံသရာလံုး တဏွာက သင္ေပး ထားလို႔ ႏွစ္သက္စရာဟူ၍ မည္သူမွ်မသင္ အလိုလိုပင္ တတ္ေျမာက္ေနေပသည္။ သာယာ ၿငိမ့္ေျငာင္းတယ္၊ ေကာင္းတယ္ေကာင္းတယ္ႏွင့္ ေသမင္းဆီသို႔ တဏွာက ေမာင္းႏွင္ေနေတာ့ သည္။
ႏွာေခါင္းက ငွက္ႏွင့္တူသည္။ ငွက္က အေပၚသို႔ပ်ံ၀ဲ၍ ေလထဲမွာ စီးေနရတာကို ႏွစ္သက္ သည္။ ႏွာေခါင္းကလည္း ပုတ္အက္အက္အနံ႔ကိုေတြ႔လွ်င္ေတာ့ ႏွာေခါင္းရံႈ႕ကာ ငုံ႔၍သြားေပ မည္။ ေမႊးႀကိဳင္သင္းပ်ံ႕ သင္းရန႔ံမ်ားရလွ်င္ေတာ့ ေခါင္းကိုအေမာ့ခိုင္းၿပီး လိုက္၍ သူက ရွဴေတာ့သည္။ ပန္းရန႔ံသင္းပ်ံ႕ေနသည့္ ဥယ်ာဥ္မ်ိဳးဆိုလွ်င္ေတာ့ ဇိမ္ခံ၍ တ၀ႀကီးေလညွင္းခံ ခ်င္သည္။ ဘယ္ေလာက္မ်ားဆိုးတုန္းဆိုေတာ့ ငါေသလွ်င္ ပန္းမ်ိဳးစံုျဖင့္ အလွဆင္ေပးပါဟုပင္ မွာခိုင္းျပန္ေသးသည္။ ေသတာေတာင္ ပန္းရနံ႔ေတြ သင္းလိႈင္ေနခ်င္သည္။ ေလာဘ ေလာဘ အေကာင္းကိုမွ သူကႀကိဳက္သည္။ ႐ုပ္သက္သက္ အန႔ံကို တဏွာက လိုခ်င္သည္၊ ဥပါဒါန္က စြဲမက္သည္၊ မရရေအာင္ျပဳေတာ့ ေလာဘနဲ႔ယွဥ္သည့္ကံေတြ လုပ္မိၿပီး ဇာတိဆိုတဲ့ ေမြဖြား ျခင္းက ျပန္လာဦးမည္။ မရဏဆိုတဲ့ ေသမင္းကလည္း ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သတ္ေပးဘို႔ ေနာက္က ထက္ၾကပ္ပါေနဦးမည္သာျဖစ္ေတာ့သည္။
လွ်ာက အိမ္ေခြးႏွင့္တူသည္။ အိမ္ေခြးေလးက အစားအေသာက္ေတြကို ႏွစ္သက္သည္။ မီးဖို ေခ်ာင္ထဲသို႔ ခဏခဏေျပး၀င္တတ္သည္။ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု စားေနရမွ သူကႏွစ္သက္သည္။ ထို သို႔ပင္ လွ်ာကလည္း ထမင္းေလးစားၿပီးျပန္ေတာ့ အခ်ိဳေလးတည္းခ်င္ျပန္သည္။ အသီးေလး စားခ်င္ျပန္သည္။ ခ်ိဳတာေလးမွ၊ ခ်ဥ္တာေလးမွ၊ စပ္တာေလးမွႀကိဳက္တာစသျဖင့္ လွ်ာက အမ်ိဳးမ်ိဳး ဖန္တီးခိုင္းေတာ့သည္။ အမ်ိဳးမ်ိဳး ျပဳျပင္ခိုင္းေတာ့သည္။ အိမ္က အစားအေသာက္ ေတြႏွင့္လည္း အားမရ၊ အျပင္က စားေသာက္ဆိုင္ေတြမွာ စားခ်င္လာျပန္သည္။ တရုတ္ အစားအစာ၊ ကိုရီးယားအစားအစာ၊ မေလးရွားအစားအစာ၊ ဂ်ပန္အစားအစာစသည္ျဖင့္ လာသမွ်အစားအစာေတြကို တစ္ခုၿပီးတစ္ခု မရိုးတမ္း စားခ်င္သည္။ “အစားမေတာ္ တစ္လုတ္” ဆိုသည့္စကားပံုလို ေလာဘအလိုလိုက္ၿပီး စားသည့္အလုပ္ေတြက ဒုႏွင့္ေဒးဆိုေတာ့ မေတာ္ သည့္အလုပ္ကမ်ားၿပီး ေသလွ်င္ေအာက္ဘံုသို႔ သြားရေလေတာ့သည္။
ကိုယ္က ေတာေခြးႏွင့္တူသည္။ ေတာေခြးက စားၿပီးလွ်င္ အိပ္ေနရတာကို ႏွစ္သက္သည္။ ရသမွ် အစားအစာတို႔ကို တ၀ႀကီးစားၿပီးလွ်င္ အိပ္ေတာ့သည္။ ထို႔အတူပင္ ကိုယ္ကလည္း တ၀ႀကီး စားၿပီးတာႏွင့္ ေလ်ာင္းစက္ခ်င္ေတာ့သည္။ ႏူးညံ့သည့္ ေမြ႔ရာေပၚတြင္ ေလ်ာင္းစက္ ကာ တ၀ႀကီးအိပ္ပါေတာ့သည္။ အို၊ နာ၊ ေသ ဒုကၡေဘးကို သူမသိ၊ သူသိတာ စားၿပီးလွ်င္ လဲေလ်ာင္းဘို႔ကိုသာ သူသိသည္။ အားလွ်င္လည္း အိပ္ေနရန္သာ သူကေတာင္းဆိုသည္။ အစားမ်ားမ်ားစားၿပီး မ်ားမ်ားအိပ္တဲ့၀က္ ျမန္ျမန္ေသရသလို ကုန္ဆံုးေနသည့္အခ်ိန္တို႔ကိုမွ ျပန္မတြက္မိ၊ ေလ်ာင္းတာႏွင့္ အခ်ိန္ကို ကုန္လြန္ခိုင္းၿပီး ေသခါနီး နာလို႔ေလ်ာင္းေတာ့မွပဲ ေလ်ာင္းခဲ့သမွ် မွားေလစြျဖစ္ၿပီး ေသျခင္း၏အျခားတစ္ဘက္တြင္ ဒုကၡပင္လယ္ေ၀ ျဖစ္ရဦးမည္ ကိုျမင္ၿပီး ေနာင္တႀကီးစြာရေသာ္လည္း ေသမင္းက သနားငဲ့ညွာသည္မဟုတ္ အပုပ္ေကာင္ ျဖစ္ေစေလေတာ့သည္။
မေနာက ေမ်ာက္ႏွင့္တူသည္။ ေမ်ာက္က အၿငိမ္မေန၊ ဟိုပင္သည္ပင္ကူး၍ ေနရတာကိုႏွစ္ သက္သည္။ ေခါင္းလႈပ္ ေျခလႈပ္၍ ေနရမွ သူကႏွစ္ၿခိဳက္သည္။ ထိုသို႔ပင္ မေနာကလည္း ဟို အာရံုသည္အာရံု လူးလာေနရမွ ေနေပ်ာ္သည္။ “ပါပသမိ ံရမတိ မေနာ”- စိတ္သည္ မေကာင္း သည့္အာရံုကိုမွ ႏွစ္သက္သည္ဆိုသည့္အတိုင္း မေကာင္းေသာအာရံုတို႔ဆီသို႔ ေခါက္ တု႔ံလူးလာ ျမဴးထူးေနတတ္သည္။ အိပ္သည့္အခ်ိန္မွာလည္း အၿငိမ္မေနေတာ့ ျမန္ျမန္အိပ္လို႔ မရႏိုင္ဘဲ မ်က္တြင္းေဟာက္ပက္ျဖစ္ေအာင္လည္း လုပ္တတ္သည္။ ကိုရင္ႀကီးတစ္ပါး ဆြမ္းခံ ႄကြရင္း ဒကာမေခ်ာေခ်ာေလး ေတြ႔ခဲ့ၿပီး ေက်ာင္းအထိပါေအာင္ မေနာက ေခၚေဆာင္လာ ေတာ့ ကိုရင္ႀကီး မအိပ္ႏိုင္ျဖစ္ၿပီးေနေတာ့သည္။ အတန္ၾကာမွ ကိုရင္ႀကီးက စဥ္းစားမိသည္မွာ “ငါကသာ အိပ္မရ ျဖစ္ေနတာပါ၊ သူကျဖင့္ သိမွာ မဟုတ္ပါဘူး”ဟူ၍ စဥ္းစားမိၿပီး အိပ္လို႔ရၿပီး အိပ္ေရး၀ေတာ့သည္ဟူ၏။ သီရိလကၤာမွာ ဆြမ္းဘုန္းေပးေနေသာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးကို ဦးပဇင္းက ယပ္ေတာင္ခပ္ေပးေနရင္း စဥ္းစားခန္းထုတ္ေနသည္မွာ မေနာအာရံုထဲတြင္ သူက လူထြက္ၿပီး မိန္းမယူေနသည္။ ထို႔ေနာက္ ကေလးတစ္ေယာက္ရၿပီး ဘုန္းေတာ္ႀကီးဆီ မေရာက္တာၾကာလို႔ လွည္းကေလးႏွင့္ သားအမိသားအဖသံုးေယာက္ ခရီးႏွင္လာၾကရာ လမ္းတြင္ လွည္းဘီးက လယ္ကသင္းကိုနင္းမိ၍ လွည္းေစာင္းသြားၿပီး ကေလးကို ေပြ႔ထား ေသာမိန္းမက လက္မွေခ်ာ္ထြက္သြားသည့္ ကေလးကို မထိန္းႏိုင္ဘဲ လွည္းဘီးေအာက္ သို႔ျပဳတ္က်ကာ ကေလးေလး ထက္ပိုင္းျပတ္၍ ေသပါေတာ့သည္။ ထိုအျဖစ္ကို ရင္နွစ္ေအာင္ နာၿပီး မိန္းမအား ကိုင္ထားသည့္ႏွင္တံျဖင့္ စိတ္ဆိုးဆိုးႏွင့္ ရိုက္လိုက္ရာ အနီးမွာ ဆြမ္းဘုန္း ေပးေနေသာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးအား ယပ္ေတာင္ႏွင့္ ခတ္မိသျဖင့္ ဆရားေတာ္ႀကီးက အဘိညာဥ္ရ ရဟႏၲာျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ “ေမာင္ပဇင္း…သင္ရိုက္တာ သင့္မိန္းမကိုမထိ၊ ငါ့ကိုသာ လာထိဘိသည္”ဟု မိန္႔လိုက္သည့္အခါမွ သတိသံေ၀ဂ ျပင္းစြာရၿပီး တရားအား ထုတ္မွ တရားရခဲ့သည္ဟူသတည္း။
မ်က္စိ၊ နား၊ ႏွာ၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္ဟူေသာ အတြင္းအာယတန တရားမ်ားကို ျဖည့္ဆည္းေပးရ သည္မွာ ျပဆိုခဲ့ေသာ သားေကာင္ေျခာက္ေကာင္ကို လူတစ္ေယာက္က ထိန္းေက်ာင္းေနရ သကဲ့သို႔ ထုိသားေကာင္ ေျခာက္ေကာင္တို႔ ဆြဲရာေနာက္သို႔ လိုက္ေနရေသာေၾကာင့္ အနား မရ၊ အၿငိမ္မေနႏိုင္ျဖစ္ေနရသည္ဟု ျမတ္ဗုဒၶက ဥပမာေပးဆံုးမေတာ္မူခဲ့ျခင္းျဖစ္ေပသည္။ ပညာမရွိေသာ ပုထုဇဥ္ အႏၶ ပုဂၢိဳလ္မွာလည္း ထိုအာယတနတရား(၆)ပါးတို႔ကို အမွီျပဳၿပီး တဏွာေတာင္းသမွ် အဆင္း၊ အသံ၊ အနံ႔၊ အရသာ၊ အထိအေတြ႔႔၊ မေနာဟူေသာ အားရံုေျခာက္ပါးေနာက္သို႔ လိုက္ေနသျဖင့္ အၿငိမ္မေနရေတာ့ပဲ အကုသိုလ္မီးတို႔ကိုသာ အခ်ိ္န္ျပည့္ ၀ါးမ်ိဳေနမိေတာ့သည္။
ခံစားတာက ေ၀ဒနာကၡႏၶာ၊ မွတ္သားတာက သညာကၡႏၶာ၊ ႀကံေတြးတာက သခၤါရကၡႏၶာ၊ ျမင္ၾကားနံစားထိသိတာက ၀ိညာဏာကၡႏၶာ၊ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေနေသာသေဘာက ရူပကၡႏၶာ တု႔ိအေပၚ၌ “ငါ”ဟူေသာ “ဒိ႒ိ”ႏွင့္ “ငါ့ဥစၥာ”ဟူေသာ “တဏွာ”စသည့္ သံသရာနယ္ခ်ဲ႕တရား မ်ားျဖင့္ ခံစားမွတ္သိႀကံေတြးသိရွိလို႔ေနေတာ့ ငရဲမီးေတာက္ ႀကီးထြားေအာင္ လုပ္ေနသည္ႏွင့္ တူသည္ဟု ေက်းဇူးေတာ္ရွင္မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက ဆံုးမေတာ္မူခဲ့၏။ ၀ိပႆနာ တရား အားထုတ္တယ္ဆိုတာ ဒီကေန ငရဲမီးၿငွိမ္းေနျခင္းျဖစ္သည္ဟုလည္း ဆံုးမေတာ္မူခဲ့ပါ သည္။ ငါဆိုသည္ကား အေခၚပညတ္မွ်သာျဖစ္၍ တကယ့္အရွိတရားမ်ားမွာ ခႏၶာငါးပါး သေဘာတရားမ်ားသာျဖစ္ေပသည္။
ထိုသေဘာတရားအစုကို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ႐ႈတတ္ေသာ ယထာဘူတဉာဏ္ျဖင့္ အဖန္ဖန္ရႈပြား ရင္း သခၤါရကို ၿငီးေငြ႔ေသာနိဗၺိႏၵဥာဏ္ အမွန္ပိုင္ၿပီးလွ်င္ ထိုမွတဆင့္ ႐ႈပြားရင္းျဖင့္ သခၤါရကို မုန္း ေနာက္ဆံုး၌ ဒုကၡ၏အဆံုးကို မဂ္ဥာဏ္ျဖင့္ ဧကန္စင္စစ္ ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ၾကရေအာင္ ဒိ႒ိကိုျဖဳတ္ ၀ိပႆနာအလုပ္ျဖင့္ တဏွာျပဳတ္ေအာင္ ျဖဳတ္ႏိုင္ၾကေစေၾကာင္း စာရႈသူ ပရိတ္ သတ္အေပါင္းအား ဓမၼဒါနျပဳ ႏိႈးေဆာ္မႈျပဳလိုက္ရပါသည္။
စာေရးသူ - ထြန္းထြန္းလိႈင္
No comments:
Post a Comment