ပညာမဲ့တို့ရဲ့ ဣႆာ ႏွင့္ ပညာရွိတို့ရဲ့ ဣႆာ ....
ပညာမဲ့တို့ရဲ့ ဣႆာက ေပၚလြင္ထင္ရွားသည္ ...
ပညာရွိတို့ရဲ့ ဣႆာက သိမ္ေမြ ့ႏူးညံ့ဧ။္ .... မေပၚလြင္မထင္ရွား ...... ။
ေမြးမည့္ေမြးလွ်င္ ၾကက္ေတြ ဘဲေတြပဲေမြးပါ .... မနာလိုစိတ္နဲ့ ၀န္တိုစိတ္ကိုမေမြးပါႏွင့္ ... ။
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ အကုသိုလ္ၿဖစ္တာၿခင္း .... အပါယ္က်တာၿခင္းတူေသာ္လည္း ၾကက္ေတြ ဘဲေတြ ေမြးတာက ၾကက္ဥ .. ဘဲဥ စားၿပီးမွ အပါယ္က်တာ ..... မနာလိုစိတ္နဲ့
၀န္တုိစိတ္ကိုေမြးတာက်ေတာ့ ဘာမွမစားရပါဘဲ အပါယ္ကိုက်တာေၾကာင့္ပါ .... ။
( ၀န္းသိုၿမိဳ့ ခႏၱီးဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ဘဒၵႏၱသုဇန )
ကုသိုလ္ၿဖစ္တာၿခင္းတူေသာ္လည္း ၿမန္မာအမ်ားစုသည္ ကရုဏာကုသိုလ္ကိုသာ ယူတတ္ၾကၿပီး မုဒိတာကုသို္လ္ကိုမယူတတ္ၾကေပ ...... ။
ေသခ်ာေတြးၾကည့္လွ်င္ ကရုဏာကုသိုလ္ၿဖစ္ဖို့ အတြက္ မိမိအိတ္ထဲက စိုက္ထုတ္ရေသးေသာ္ လည္း မုဒိတာကုသိုလ္ၿဖစ္ဖို့အတြက္ကား တစ္ၿပားတစ္ခ်ပ္မွ မကုန္ၿခင္းပင္ၿဖစ္ဧ။္ .... ။
သို့ေသာ္ ၿမန္မာအမ်ားစုသည္ ပိုက္ဆံကုန္ေသာ ကရုဏာ ကုသိုလ္သာ ၿဖစ္လိုၾကဧ။္ ...
ပိုက္ဆံမကုန္ေသာ မုဒိတာကုသိုလ္ကား မၿဖစ္လိုၾက......
မုဒိတာကုသိုလ္အၿဖစ္နည္းေသာေၾကာင့္ ယေန့ ၿမန္မာႏိုင္ငံသည္ သယံဇာတပစၥည္းေပါၾကြယ္၀ ပါလွ်က္ ႏိုင္ငံေရး .... စီးပြားေရး .... လူမွုေရး ...ဘာသာေရးတို့တြင္ ေအာက္ဆံုးအဆင့္သို့ ေရာက္ေနရၿခင္းပင္ၿဖစ္ပါသည္ ... ။
ေမတၱာရွင္ ေရႊၿပည္သာ ( အရွင္ဇ၀န )
**********************************************************
" ရက္ရာဇာေန့မွာ ငရုတ္သီးစားရင္ မစပ္ဘူးလား "
" စပ္ပါတယ္ဘုရား.."
" ရက္ရာဇာေန့မွာလုပ္ေသာ အကုသိုလ္သည္ မေကာင္းက်ိဳးကိုမေပးပဲေနပါ့မလား..."
" မေနပါဘုရား.."
" ကံမေကာင္းေသာသူသည္ ရက္ရာဇာေန့မွာအိမ္တိုင္ထူၿခင္းေၾကာင့္ ခ်မ္းသာပါ့မလား "
" မခ်မ္းသာပါဘုရား..."
" ေမာင္စိန္တို့ရြာမွာ အိမ္ေၿခဘယ္ေလာက္ရွိသလဲ "
" ၁၀၀ ရွိပါတယ္ဘုရား..."
" ၄င္း အိမ္ေၿခ ၁၀၀ မွာ ရက္မေရြးဘဲ ေဆာက္တဲ့အိမ္ ပါရဲ့လား "
" မပါ ပါဘုရား "
" ရက္ေရြးၿပီးေဆာက္တဲ့အိမ္ေတြသည္ ခ်မ္းသာတဲ့အိမ္ေတြ ခ်ည္းပဲလား "
" မြဲေသာ အိမ္ေတြသာ မ်ားပါတယ္ဘုရား "
" ဒီလိုဆိုရင္ ရက္ေကာင္းေတြက ေကာင္းက်ိဳးေပးႏိုင္ပါသလား..."
" မေပးႏိုင္ပါဘုရား "
" ရက္မေရြးဘဲ မဂ္လာေဆာင္တဲ့ လင္မယားရွိရဲ့လား "
" မရွိပါဘုရား "
" လင္မယားတုိင္း မကြဲမကြာႏွင့္ ခ်မ္းသာတာခ်ည္းပဲလား "
" မဟုတ္ပါဘုရား..."
" ရက္ေကာင္းေတြကိုအားကိုးရတာ အလကားေပါ့ .. "
" အလကားပါဘုရား.."
" ကုသိုလ္ကိုအားကိုးမွ ဗုဒၶ’ဘာသာကြယ့္ ေမာင္စိန္ရဲ့..."
" မွန္ပါ့ဘုရား.."
**********************************************************
" ၿပႆဒါးေန့မွာ ထန္းလ်က္ခဲကို စားရင္မခ်ိဳဘူးလား "
" ခ်ိဳပါတယ္ဘုရား.."
" ကုသိုလ္လုပ္ရင္ ကုသိုလ္မၿဖစ္ဘူးလား "
" ၿဖစ္ပါတယ္ဘုရား "
" ကုသို္လ္ကံသည္ အက်ိဳးေပးခြင့္ရေသာ္လည္း ၿပႆဒါးေန့မွာ အက်ိဳးမေပးေသးဘဲ ဆိုင္းငံ့ေနတယ္လို့ဘုရားေဟာပါသလား "
" မေဟာပါဘုရား "
" ဒီလိုဆိုရင္ ကံေကာင္းေထာက္ပံ့ေနေသာသူသည္ ၿပႆဒါးေန့မွာ အိမ္တိုင္ထူၿခင္းေၾကာင့္ မေကာင္းက်ိဳးကို ရဦးမွာလား "
" မရပါဘုရား "
" ေၾကာက္စရာမဟုတ္ အကုသိုလ္ကိုသာ ေၾကာက္ရမယ္မဟုတ္လား "
" မွန္ပါ့ဘုရား "
" ဒီလိုဆိုရင္ ၿပႆဒါးေန့က ေၾကာက္စရာမဟုတ္ ... အကုသိုလ္သာေၾကာက္ရမယ္မဟုတ္လား ...အဲ့တာေၾကာင့္ အကုသိုလ္ကိုမေၾကာက္ပဲ ၿပႆဒါးကိုေၾကာက္ေနလွ်င္ ၿဗာဟၼဏ ဘာသာ ..ၿပႆဒါးကိုမေၾကာက္ အကုသိုလ္ကိုေၾကာက္ မွ
ွဗုဒၶဘာသာ လို့မွတ္ကြဲ ့..."
****************************************************************
" ေဗဒင္တိုင္းသာ သတၱ၀ါေတြၿဖစ္ေနၾကရင္ သိဒၶတၳမင္းသား ဖြားၿမင္ေသာအခါ ဖြားဖက္ေတာ္ ခုႏွစ္ေယာက္ လည္း တစ္ခ်ိန္တည္း ေမြးဖြားၾကတယ္ ... ဖြားဖက္ေတာ္တို့ရဲ့ ဇာတာခြင္ ႏွင့္ သိဒၶတၳမင္းသားဧ။္ ဇာတာခြင္ သည္အတူတူပဲ ...သိဒၶတၳမင္းသား.ဘုရားၿဖစ္လွ်င္
ဖြားဖက္ေတာ္ေတြလည္း ၿဖစ္သင့္တယ္ ... အခုေတာ့ သတၱ၀ါေတြ ၿဖစ္ၾကရတာက ေဗဒင္ ဇာတာခြင္အတိုင္းမဟုတ္...ကံၾကမၼာအတိုင္း
သာၿဖစ္ၾကရေသာေၾကာင့္.သိဒၶတၳမင္းသား.့္ က ဘုရားၿဖစ္ ...ကာဠဳဒါယီတို့က ရဟႏၱာ ၿဖစ္ၾကရတယ္ မဟုတ္လား "
" မွန္ပါ့ဘုရား "
" အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေဗဒင္အေခၚၿဖစ္ေသာ ၿပႆဒါး...ရက္ရာဇာ...ရွမ္းရက္ ...တာေနာရက္...ကမၻာပ်က္ရက္တို့သည္ ပညတ္ေတြဟုမွတ္...ေကာင္းက်ိဳးဆိုးက်ိဳးမေပးႏိုင္ ...ေဗဒင္ဆရာေတြကို ထမင္းအုိးခြဲတာမဟုတ္ဘူးကြဲ ့...ပညတ္စြဲကြာေအာင္ ခြာရတာပဲကြယ့္ ေမာင္စိန္ရဲ့...."
" မွန္ပါ့ဘုရား .."
****************************************************************
ဘုရားေဟာထက္ ေဗဒင္ကို ယံုသူေတြ နမႏၱာက်မ္းကို ယံုသူေတြ မ်ားပါတယ္....တႏွစ္ေခါက္ ထုတ္တဲ့ သၾက္န္စာမွာၿဗဟၼာမင္းၾကီးက
ႈဦးေခါင္းၿပတ္ၾကီးကို နတ္သမီးမ်ားတစ္ေယာက္ လက္က တစ္ေယာက္ကမ္းေနတာ ၿမင္တယ္မဟုတ္လား ...ၿမတ္စြာဘုရားက နတ္ၿဗဟၼာတို့ဧ။္ ခႏၶာကိုယ္သည္ ကမၼဇ ရုပ္ေတြခ်ည္းမို့ ေသလွ်င္ မီးေတာက္ သဖြယ္ ေပ်ာက္ကြယ္တတ္တာလို့ ေဟာတယ္ ....
ေဗဒင္က ယခုအထိ ေခါင္းၿပတ္ၾကိီးဟာ မပုပ္ေသးဘူး...ၿမန္မာၿပည္ကယံုၾကည္လက္ခံေနသမွ် ပုပ္မွာမဟုတ္ဘူးကြယ့္....
ေဗဒင္က ရက္ရာဇာနဲ့ ၿပႆဒါးကုိ ပဓာန ထားသကြဲ ့....
ၿမတ္စြာဘုရားက ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ကို ပဓာန ထားသကြဲ ့....
ေဗဒင္က မဟာဘုတ္ကို အဓိကထား ၍ထူသကြယ့္....
ၿမတ္စြာဘုရားက သမၸတိၱေလးပါးကို အဓိကထား၍ ထူသကြယ့္ ....
ကဲ ...မဆန့္က်င္ပါလား ...ၿမတ္စြာဘုရားႏွင့္ ဆန့္က်င္တာကို ယံုလွ်င္ ဘုရားတရားကို မယံုရာက်တာေပါ့....
ၿမတ္စြာဘုရားေဟာက " သေဗၺကမၼသကာသတၱာ ၊ ကမၼံသေတၱ ၀ိဘဇၹတိ " တဲ့....
ကဲ...ဘယ္မွာလဲကြယ္....နဂါးခံတြင္း က်ရင္ ပ်က္စီးတတ္တယ္လို့လဲမပါ....မသာကိုစုန္ခ်ရင္ တစ္ေလာင္းနဲ့ ကိစၥမၿပီးတတ္ဘူးလို့လဲ
မပါ.....အိမ္တိုင္ထူတာ နကၡတ္မေကာင္းရင္ပ်က္ဆီးတတ္တယ္လို့လဲမပါ....ဓမၼာ..ေသာက...အင္း၀..ရာဇာ က်လို့ပ်က္ဆီးတာလည္းမပါ....တနဂ္ေႏြ...တနလာ္..အဂ္ါ...ဆိုတာေတြဟာ ပညတ္သေက္တေတြပဲ...လူကို ေကာင္းေအာင္ ဆိုးေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး...အကုသိုလ္ကံကသာ မေကာင္းေအာင္လုပ္ႏိုင္တယ္
ဒီေတာ့ အကုသို္လ္ ဆိုရင္ ေၿမြဆိုး ကင္းဆုိးကဲ့သို့ ေၾကာက္လန့္ၿပီး ကုသိုလ္ကံကို ကၠုစၦာသယပတၱၿမားကဲ့သို့ သေဘာထား
ကာ အားကိုးၾကမွ ဓမၼံသရဏံ ဂစၦာမိမွာ မဟုတ္လား......
ေက်းဇူးရွင္ နမၼားဆရာေတာ္ၾကီး အရွင္ဥာဏ
ဆရာ မင္းနန္ ( ေမာ္ကြ်န္း) ဧ။္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားဧ။္ ၾသ၀ါဒေတာ္မ်ား ေပါင္းခ်ုဳပ္မွ ထုတ္ႏွုတ္တင္ၿပ အပ္ပါသည္ ရွင္ .
*****************************************************
ပြဲက် ..... စြဲၾက........တကယ္ပဲမထခ်င္သလို....လို.......
အစအဆံုး တစ္ညလံုး ေနလို.........
ဘုရားအၾကိဳက္ တရားစိုက္ေတာ့ ......
ခါးကိုက္ သလိုလို .........
ေၾသာ္ ..... အက်ိဳးမဲ့ .... ဆိုးတဲ့ ..... ေဟာဒီ့ကိုယ္ .....။
အရပ္စကား ... ဇာတ္စကား ...တဟားဟား ေနလို......
သူ့အတင္း.....ငါ့အတင္း......ခုမၿငင္းေၿပာဆို ........
ဘုရားစကား .....တရားစကား ......နားခါးသလိုလို ......
ေၾသာ္ .... အက်ိဳးမဲ့ .... ဆိုးတဲ့....ေဟာဒီ့ကိုယ္ .... ။
ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲ .... နင္ပဲေခါင္ဗိုလ္ .....
သူမရ .... ငါမရ .... တိုးၾကေရွ့ကို .....
တရားက် ... အနားမၾကြ .... အဖ်ားကေခ်ာင္ခို .....
ေၾသာ္ ... အက်ိဳးမဲ့.....ဆိုးတဲ့ ေဟာဒီ့ကိုယ္ ...........။
မင္းသမီး .. .မင္းသား.....သီခ်င္းသားဘယ္လို ..........
ရယ္လံုး ... ၿပက္လံုး ... .တစ္သက္လံုးမေမ့သကို ......
ေဟာသမွ် ေၿပာသမွ် .....ေသာတမနာလို ...........
ေၾသာ္ ......အက်ိဳးမဲ့ ..... ဆိုးတဲ့ ..... ေဟာဒီ့ကိုယ္ ........ ။
အမရပူရၿမိဳ့ ( ပထမ မဟာဂႏၶာရံု ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး )
*******************************************************
**** တရားသၿဖင့္ေနထိုင္သူ .. ****
ကို္ယ္မလိုခ်င္တာ သူမ်ားကိုလံုး၀မေပးပါႏွင့္ ... ~
ကိုယ္လိုခ်င္တာ သူမ်ားကို အကုန္ေပးပါ .....
ကုိယ္ေပးထားတဲ့အတိုင္း ၿပန္ရပါလိမ့္မယ္ .... ။
( ေတာရ ဆရာေတာ္ၾကီး )
ကိုယ္ေတြ ့ၾကံဳ ခံစားရတဲ့အခါ
" ဒါကေတာ့ သက္သက္မတရားတာပဲ .. ေက်ကိုမေက်နပ္ဘူး " ဆိုတာမ်ိဳးကို
သူမ်ားကိုလံုး၀ မေပးမိေအာင္ေနပါ .. ။ အဲ့ဒါဆို မတရားမွု ကင္းၿပီး အသက္ရွင္ ေနထိုင္သူ
ၿဖစ္မယ္ ... ။
ကိုယ္ေတြ ့ၾကံဳ ခံစားရတဲ့အခါ
" ဒါမ်ိဳးေတာ့ တရားတယ္ ... မ်ွတတယ္ .. ၀မ္းသာ ေက်နပ္စရာေကာင္းတယ္ "
ဆိုတာမ်ိဳး သူမ်ားကို ေပးႏိုင္သေလာက္ေပးပါ .. ။ ဒါဆိုရင္ ေလာကမွာ တရားသၿဖင့္ အသက္ရွင္ ေနထိုင္သူၿဖစ္ၿပီ တဲ့ .. ။
ၿမတ္ဗုဒၶ အလိုေတာ္အရ သတၱ၀ါတိုင္းမွာ တူညီတဲ့ အေၿခခံ အခြင့္အေရး ႏွစ္ခုစီ ရွိၾကပါတယ္ ..
" ၿပဳလုပ္ပိုင္ခြင့္ " နဲ့ .. " ခံစားခြင့္ "
( ကံ နဲ့ ကံဧ။္ အက်ိဳး ) ၿဖစ္ပါတယ္ .. ။
ၿပဳလုပ္ပိုင္ခြင့္ကို ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါးအသံုးခ်သူဟာ ခံစားခြင့္ကိုလည္း ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါး ခံယူရပါလိမ့္မယ္
ခံစားခ်ိန္ေရာက္မွ ၿငင္းပယ္ခြင့္မရွိပါဘူး .. ။
ၿပဳလုပ္ပိုင္ခြင့္ကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္အသံုးခ်သူဟာေတာ့ ခံစားခြင့္ကို လဲေကာင္းေကာင္းမြန္ မြန္ ရရွိမွာ ၿဖစ္ပါတယ္ .. ။ ေတာင့္တေနစရာ ေမွ်ာ္လင့္ေနစရာ ကို မလုိအပ္ပဲနဲ့ေပါ့ .. ။
ဒါဟာ ကမၼသကတ လမ္းစဥ္အမွန္ပဲ ၿဖစ္ပါတယ္ ...
သတိထားအသိပြားၿပီး တရားသၿဖင့္ အသက္ရွင္ေနထိုင္သူမ်ား ၿဖစ္ႏိုင္ၾကပါေစ လို့ .. ဘုန္းဘုန္း ဓမၼေဘရီ အရွင္ ၀ီရိယ ( ေတာင္စြန္း ) ဆရာေတာ္ က ေရးသားထားတာေလးေတြကို ဒို့ရုပ္ရဲ့ ... ဓမၼမိတ္ေဆြေတြ အတြက္ ၿပန္လည္ ေ၀မွ်ေပးလိုက္ရပါတယ္ ရွင္ ..
********************************************************
ေရႊဆိုတာ ငရဲမီးနဲ့ တို့လို့ မစား ....
မီးဖုတ္လို့ မမဲ .... ~
တူထုလို့ မကြဲ ....
နန္းဆြဲလို့ မၿပတ္ရဘူး .......
ဒီစမ္းသပ္ခ်က္ေတြကို မခံႏိုင္ရင္ ေရႊရည္မၿပည့္တဲ့အတြက္ ေရႊမစစ္ဘူး .... ။
လူတိုင္းၾကံဳေတြ ့ရမဲ့ေလာကဓံဆိုတာလဲ .. ငရဲမီးလိုပဲ .. စားလဲစားတတ္တယ္ ...
မီးလိုလဲပူတတ္တယ္ ...
ထူနဲ့ထုခံရသလိုလဲ ၿပင္းထန္မယ္ .. ~
နန္းဆြဲေပါက္ထက္လဲ က်ဥ္းခ်င္ က်ဥ္းမယ္ ......
ဒီစမ္းသက္ခ်က္ေတြကို မခံႏိုင္ရင္ေတာ့ .. .
" လူရည္မၿပည့္ဘူးလို့ပဲ " ဆိုရလိမ့္မယ္ .....
ဓမၼေဘရီ အရွင္၀ီရိယ ( ေတာင္စြန္း )
မေထရ္ၿမတ္တို့ စကား၀ိုင္း ( ၃ ) မွ ထုတ္ႏွုတ္မွ်ေ၀ပါတယ္ရွင္ ..
Shared from Doh Yote
အစအဆံုး တစ္ညလံုး ေနလို.........
ဘုရားအၾကိဳက္ တရားစိုက္ေတာ့ ......
ခါးကိုက္ သလိုလို .........
ေၾသာ္ ..... အက်ိဳးမဲ့ .... ဆိုးတဲ့ ..... ေဟာဒီ့ကိုယ္ .....။
အရပ္စကား ... ဇာတ္စကား ...တဟားဟား ေနလို......
သူ့အတင္း.....ငါ့အတင္း......ခုမၿငင္းေၿပာဆို ........
ဘုရားစကား .....တရားစကား ......နားခါးသလိုလို ......
ေၾသာ္ .... အက်ိဳးမဲ့ .... ဆိုးတဲ့....ေဟာဒီ့ကိုယ္ .... ။
ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲ .... နင္ပဲေခါင္ဗိုလ္ .....
သူမရ .... ငါမရ .... တိုးၾကေရွ့ကို .....
တရားက် ... အနားမၾကြ .... အဖ်ားကေခ်ာင္ခို .....
ေၾသာ္ ... အက်ိဳးမဲ့.....ဆိုးတဲ့ ေဟာဒီ့ကိုယ္ ...........။
မင္းသမီး .. .မင္းသား.....သီခ်င္းသားဘယ္လို ..........
ရယ္လံုး ... ၿပက္လံုး ... .တစ္သက္လံုးမေမ့သကို ......
ေဟာသမွ် ေၿပာသမွ် .....ေသာတမနာလို ...........
ေၾသာ္ ......အက်ိဳးမဲ့ ..... ဆိုးတဲ့ ..... ေဟာဒီ့ကိုယ္ ........ ။
အမရပူရၿမိဳ့ ( ပထမ မဟာဂႏၶာရံု ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး )
*******************************************************
**** တရားသၿဖင့္ေနထိုင္သူ .. ****
ကို္ယ္မလိုခ်င္တာ သူမ်ားကိုလံုး၀မေပးပါႏွင့္ ... ~
ကိုယ္လိုခ်င္တာ သူမ်ားကို အကုန္ေပးပါ .....
ကုိယ္ေပးထားတဲ့အတိုင္း ၿပန္ရပါလိမ့္မယ္ .... ။
( ေတာရ ဆရာေတာ္ၾကီး )
ကိုယ္ေတြ ့ၾကံဳ ခံစားရတဲ့အခါ
" ဒါကေတာ့ သက္သက္မတရားတာပဲ .. ေက်ကိုမေက်နပ္ဘူး " ဆိုတာမ်ိဳးကို
သူမ်ားကိုလံုး၀ မေပးမိေအာင္ေနပါ .. ။ အဲ့ဒါဆို မတရားမွု ကင္းၿပီး အသက္ရွင္ ေနထိုင္သူ
ၿဖစ္မယ္ ... ။
ကိုယ္ေတြ ့ၾကံဳ ခံစားရတဲ့အခါ
" ဒါမ်ိဳးေတာ့ တရားတယ္ ... မ်ွတတယ္ .. ၀မ္းသာ ေက်နပ္စရာေကာင္းတယ္ "
ဆိုတာမ်ိဳး သူမ်ားကို ေပးႏိုင္သေလာက္ေပးပါ .. ။ ဒါဆိုရင္ ေလာကမွာ တရားသၿဖင့္ အသက္ရွင္ ေနထိုင္သူၿဖစ္ၿပီ တဲ့ .. ။
ၿမတ္ဗုဒၶ အလိုေတာ္အရ သတၱ၀ါတိုင္းမွာ တူညီတဲ့ အေၿခခံ အခြင့္အေရး ႏွစ္ခုစီ ရွိၾကပါတယ္ ..
" ၿပဳလုပ္ပိုင္ခြင့္ " နဲ့ .. " ခံစားခြင့္ "
( ကံ နဲ့ ကံဧ။္ အက်ိဳး ) ၿဖစ္ပါတယ္ .. ။
ၿပဳလုပ္ပိုင္ခြင့္ကို ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါးအသံုးခ်သူဟာ ခံစားခြင့္ကိုလည္း ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါး ခံယူရပါလိမ့္မယ္
ခံစားခ်ိန္ေရာက္မွ ၿငင္းပယ္ခြင့္မရွိပါဘူး .. ။
ၿပဳလုပ္ပိုင္ခြင့္ကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္အသံုးခ်သူဟာေတာ့ ခံစားခြင့္ကို လဲေကာင္းေကာင္းမြန္ မြန္ ရရွိမွာ ၿဖစ္ပါတယ္ .. ။ ေတာင့္တေနစရာ ေမွ်ာ္လင့္ေနစရာ ကို မလုိအပ္ပဲနဲ့ေပါ့ .. ။
ဒါဟာ ကမၼသကတ လမ္းစဥ္အမွန္ပဲ ၿဖစ္ပါတယ္ ...
သတိထားအသိပြားၿပီး တရားသၿဖင့္ အသက္ရွင္ေနထိုင္သူမ်ား ၿဖစ္ႏိုင္ၾကပါေစ လို့ .. ဘုန္းဘုန္း ဓမၼေဘရီ အရွင္ ၀ီရိယ ( ေတာင္စြန္း ) ဆရာေတာ္ က ေရးသားထားတာေလးေတြကို ဒို့ရုပ္ရဲ့ ... ဓမၼမိတ္ေဆြေတြ အတြက္ ၿပန္လည္ ေ၀မွ်ေပးလိုက္ရပါတယ္ ရွင္ ..
********************************************************
ေရႊဆိုတာ ငရဲမီးနဲ့ တို့လို့ မစား ....
မီးဖုတ္လို့ မမဲ .... ~
တူထုလို့ မကြဲ ....
နန္းဆြဲလို့ မၿပတ္ရဘူး .......
ဒီစမ္းသပ္ခ်က္ေတြကို မခံႏိုင္ရင္ ေရႊရည္မၿပည့္တဲ့အတြက္ ေရႊမစစ္ဘူး .... ။
လူတိုင္းၾကံဳေတြ ့ရမဲ့ေလာကဓံဆိုတာလဲ .. ငရဲမီးလိုပဲ .. စားလဲစားတတ္တယ္ ...
မီးလိုလဲပူတတ္တယ္ ...
ထူနဲ့ထုခံရသလိုလဲ ၿပင္းထန္မယ္ .. ~
နန္းဆြဲေပါက္ထက္လဲ က်ဥ္းခ်င္ က်ဥ္းမယ္ ......
ဒီစမ္းသက္ခ်က္ေတြကို မခံႏိုင္ရင္ေတာ့ .. .
" လူရည္မၿပည့္ဘူးလို့ပဲ " ဆိုရလိမ့္မယ္ .....
ဓမၼေဘရီ အရွင္၀ီရိယ ( ေတာင္စြန္း )
မေထရ္ၿမတ္တို့ စကား၀ိုင္း ( ၃ ) မွ ထုတ္ႏွုတ္မွ်ေ၀ပါတယ္ရွင္ ..
Shared from Doh Yote
No comments:
Post a Comment