သာသနာပြဲဆိုတာ တစ္နည္းအားျဖင့္
ဘုရားကိုလွဴထားတဲ့ ဘုရားပြဲ မဟုတ္လား။
ဘုရားမွာ အုန္းသီးစိမ္းနဲ႔ ငွက္ေပ်ာသီးစိမ္းကို ပြဲလုပ္ၿပီးလွဴတာ။
ဂိုဏ္းသမားေတြ လုပ္ၾကတာပဲ။
သူတို႔ကေတာ့ ဘယ္လိုရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ လုပ္ၾကတယ္ မသိဘူး။
တကယ္ဆိုရင္ ဘုရားအမွဴးရွိတဲ့ သံဃာေတာ္ေတြကို စားဖြယ္ ေသာက္ဖြယ္ေတြ လွဴမယ္ဆိုရင္ အဆင္သင့္ ဘုဥ္းေပး သံုးေဆာင္ႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ၿပီးလွဴရတယ္။
သံဃာေတာ္ေတြက အုန္းသီးကို ကိုယ္တိုင္ခြဲ၊ ငွက္ေပ်ာသီးကို ကိုယ္တိုင္အုပ္ၿပီးစားတာ ေတြ႔ဖူးလို႔လား။ အဲဒီလိုလုပ္ရင္လည္း အာပတ္ေတြ သင့္ေတာ့မွာေပါ့။
ေနာက္ၿပီး စားေသာက္ဖြယ္ကိုလွဴရင္လည္း မြန္းမတိမ္းခင္လွဴရတယ္။
မြန္းတိမ္းသြားရင္ ဘုရားအမွဴးရွိတဲ့ သံဃာေတာ္ေတြက အဲဒီ လွဴဖြယ္ဝတၳဳကို အကပ္မခံၾကဘူး။
ကာလလြန္ၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အလွဴဒါန္းသူမွာလည္း အလွဴရဲ႕အက်ိဳးကို ရသင့္သေလာက္ မရဘူး။
အခုေတာ့ အုန္းပြဲငွက္ေပ်ာပြဲကို ၂၄နာရီပတ္လံုးသာမက ငွက္ေပ်ာသီး မမွည့္မခ်င္း၊ အုန္းမသီးမေျခာက္မခ်င္း ဘုရားစင္ေပၚ တင္ထားတာဆိုေတာ့ ဘုရားရွင္ကို ေစာင့္ၾကည့္ခိုင္းထားသလို ျဖစ္မေနဘူးလား။
ငွက္ေပ်ာသီးလည္း မွည့္ေရာ၊ အစိမ္းနဲ႔ လဲ၊ အမွည့္ စားလိုက္ၾကေရာ မဟုတ္လား။
တစ္ခါတေလ ငွက္ေပ်ာသီးဟာ အမွည့္လြန္ၿပီး ပုပ္ေနတာေတာင္ ေတြ႔ဖူးတယ္။
အဲဒီေတာ့ သာသနာပြဲလွဴတဲ့အဓိပၸာယ္က ဘယ္လို အက်ိဳးသက္ေရာက္ေတာ့မွာလဲ။
တကယ္ဆိုရင္ ပြဲက အဓိကမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ။
ကိုယ္က်င့္တရားကသာ အဓိကပါ။
ကိုယ္က်င့္တရားမေကာင္းဘဲ ပြဲေတြ လမ္းေတြ ဘယ္ေလာက္လုပ္ေနေန
ဘာမွျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
စာေရးဆရာကိုျမင့္ေဌး (ဟသၤာတ)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
မင္းနန္(ေမာ္ကၽြန္း)
အေမွာင္မွသည္ အလင္းဆီသို႔ (ႏွာ-၅၁) မွ
ေကာက္ႏုတ္ပူေဇာ္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment