★ ၀င္ေလထြက္ေလကို ရႈမွတ္တဲ့ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ပြားမယ္ဆိုရင္ ပင္ကိုထိေနက်ေနရာမွာပဲ စိတ္ကို ထားရမယ္။ႏွားသီး၀(၀ါ) အထက္ႏႈတ္ခမ္း ဒီႏွစ္ေနရာထဲက ထင္ရွားရာတစ္ခုခုမွာ စိတ္ကိုထားရမယ္။ အာေခါင္ထဲမွာ ၀မ္းဗိုက္ထဲမွာ စိတ္ကိုမထားနဲ႔။ ပင္ကိုထိေနက်ေနရာ ပံုမွန္ထိေနက်ေနရာ ခါတိုင္းထိေနက်ေနရာ အမ်ားဆံုးထိေနက်ေနရာ အဲ့ဒီေနရာမွာပဲ စိတ္ကိုထားရမယ္။
★ ၀င္ေလရဲ႕ အတြင္းထဲလိုက္သြားေတာ့ အတြင္းပ်ံ႕လြင့္မႈျဖစ္တယ္။ထြက္ေလရဲ႕ အျပင္ဘက္လိုက္သြားေတာ့ အျပင္ပ်ံ႕လြင့္မႈျဖစ္တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ၀င္ေလ ထြက္ေလ မွတ္ေနရင္းတန္းလန္းနဲ႔ အတြင္းမွာလည္း မပ်ံ႕လြင့္ေအာင္၊ အျပင္မွာလည္း မပ်ံ႕လြင့္ေအာင္ ႏွာသီး၀(၀ါ) အထက္ႏႈတ္ခမ္း ပံုမွန္ထိေနက်ေနရာေလးမွာပဲ စိတ္ကိုကပ္ျပီး ရႈမွတ္ရပါတယ္။ ဒါကေတာ့ အားထုတ္ခါစ ပုဂၢိဳလ္ေတြနဲ႔ ဉာဏ္ႏုေသးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြအတြက္ ေျပာတာေနာ္။ တကယ္လို႔ သတိ သမာဓိ ဉာဏ္အားေတြ ရင့္က်င္သြားျပီး ထက္ျမတ္သြားျပီဆိုရင္ေတာ့ အာေခါင္မွာပဲထားထား ၀မ္းဗိုက္မွာပဲထားထား ခႏၶာကိုယ္ အတြင္းပိုင္း တစ္ေလွ်ာက္လံုးမွာပဲထားထား ထားလို႔ရပါတယ္။ ဘယ္ေနရာမဆို ေလထိတဲ့ေနရာတိုင္းမွာ လိုက္သိလို႔ ရပါတယ္။
★ ႏွာသီး၀တစ္ေနရာထဲကိုမွ ေလကထိတာမွ မဟုတ္ဘဲ။အာေခါင္ထဲလည္းထိတာပဲ။ ၀မ္းဗိုက္လည္းထိတာပဲ။ ဒီေတာ့ သတိ၊သမာဓိ ဉာဏ္အားေတြေကာင္းသြားရင္ေတာ့ ဘယ္ေနရာမွာပဲ စိတ္ကိုထားထား ရပါျပီ။ အဲ့ဒီေနရာေတြလည္း ပိုျပီးထင္ရွားလာပါျပီ။
ရႈမွတ္မႈေတြ အားေကာင္းလာျပီဆိုရင္ အာေခါင္ေတြ ေအးလာတာ၊
၀မ္းေအးလာတာ၊ လည္ေခ်ာင္းတစ္ခုလံုး ေအးလာတာ၊ ၀မ္းဗိုက္ ေအးလာတာ၊ မ်က္ႏွာႏွင့္တကြ ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး ေအးသြားတာ၊ အဲဒီလို ေအးတဲ့သေဘာေတြ ျငိမ္းတဲ့သေဘာေတြ သိမ္ေမြ႕တဲ့ သေဘာေလးေတြ ထင္ရွားတဲ့ ဘယ္ေနရာမွာမဆို စိတ္ထားလို႔ ရပါတယ္။ ပြားမ်ားလို႔ ရပါတယ္။ အားထုတ္ခါစမွာေတာ့
‘ပကတိဖုေ႒ာကာေသ’ လို႔ေခၚတဲ့ ပံုမွန္ထိေနက်ေနရာမွာပဲ စိတ္ကိုထားျပီး ရႈ႕မွတ္ပါ။
★ လယ္သမားတစ္ေယာက္ လယ္ထြန္ရင္းနဲ႔ ေမာပန္းလာလို႔ ခဏနားတယ္။ ႏြားေတြကို ထြန္တံုးကေန ျဖဳတ္လိုက္တယ္။ႏြားေတြကို စားက်က္ကို ပို႔တယ္။ လယ္သမားကေတာ့ ႏြားေတြကို စားက်က္ကိုပို႔ျပီး သစ္ပင္ရိပ္မွာ အနားယူ အပန္းေျဖတယ္။ အပန္းေျဖျပီးေတာ့ ႏြားေတြ ျပန္ေရာက္မလာေသးဘူး ရွာရဦးမယ္။ ႏြားေတြကလည္း စားက်က္လည္း လြတ္လိုက္ေရာ ေတာထဲ၀င္ျပီး အစာေတြ လိုက္ရွာျပီးေတာ့ စားၾကတယ္။ ႏြားေတြကို ျပန္ရွာမဲ့ လယ္သမားဟာ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ လယ္သမား၊ ဉာဏ္ရိွတဲ့ လယ္သမားဆိုရင္ ေတာထဲ၀င္သြားတဲ့ ႏြားေတြရဲ႕ေျခရာေနာက္ကို လိုက္ျပီး ေနရာအႏံွ႕ ႏြားေပ်ာက္မရွာပါဘူး။
★ ႏြားေတြေန႔စဥ္ စားက်က္မွာစားျပီးရင္ ေရဆိပ္ေလးတစ္ခုမွာ ေရေသာက္တယ္။ ဒါကိုသိေတာ့ လယ္သမားက သူတို႔ေသာက္ေနက် ေရဆိပ္ေလးမွာပဲ သြားထိုင္ေစာင့္တယ္။ ႏြားေတြကလည္း အစာစားေသာက္ျပီး ေရဆိပ္မွာ ေရေသာက္ၾကတယ္။ အဲ့ဒီမွာ
လယ္သမားက အလြယ္တကူ ၾကိဳးနဲ႔ခ်ည္ ႏွင္တံေလးနဲ႔ တို႔ျပီးေတာ့ ႏြားေတြကို ေခၚလာတယ္။ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ လယ္သမားဟာ ႏြားေတြကို
ေျခရာေနာက္ ေတာက္ေလွ်ာက္ လိုက္မဖမ္းဘဲ ေနာက္ဆံုး နားေနရာမွာပဲ ေအးေအးေဆးေဆး ထိုင္ျပီးေတာ့ ဖမ္းယူသလို ေယာဂီမ်ားဟာလည္း ၀င္ေလထြက္ေလရဲ႕ အတြင္းအျပင္၊ ၀င္ေလထြက္ေလ ပ်ံ႕ႏွံရာေနရာတိုင္းကို ေလွ်ာက္မလိုက္ဘဲ
အမ်ားဆံုထင္ရွားတဲ့ ပံုမွန္ျဖစ္ေနတဲ့ ႏွာသီး၀နဲ႔ အထက္ႏႈတ္ခမ္း ေနရာေလးမွာပဲ စိတ္ကိုကပ္ထားျပီးေတာ့ ရႈ႕မွတ္ၾကရမယ္။ ဒါမွ မိမိရဲ႕ကမၼ႒ာန္းဟာ ျပည့္စံုနိဳင္ပါတယ္။
★ လယ္သမားဟာ ႏြားေတြကိုၾကိဳးနဲ႔ခ်ည္ ႏွင္တံနဲ႔တို႔ျပီး ေခၚလာသလိုပဲ၊ တရားနာပရိတ္သတ္မ်ားကလည္း ၀င္ေလထြက္ေလတည္းဟူေသာ ႏြားတစ္ေကာင္ကို သတိတည္းဟူေသာ ၾကိဳးနဲ႔ခ်ည္။ ပညာတည္းဟူေသာ ႏွင္တံနဲ႕တို႔ျပီးေတာ့ ေခၚသြားရပါမယ္။ ေယာဂီမ်ာရဲ႕စိတ္ဟာလည္း ပံုမွန္ဆိုရင္ေတာ့ ဟိုအေၾကာင္းေတြးလိုက္ ဒီအေၾကာင္းေတြးလိုက္ ဟိုေရာက္လိုက္ ဒီေရာက္လိုက္နဲ႔ ပ်ံ႕လႊင့္ျပီးေတာ့ေနတယ္။ေလာဘျဖစ္လိုက္ ေဒါသျဖစ္လိုက္ မာနျဖစ္လိုက္ ကိေလသာအမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္ေနတယ္။ စိတ္ဟာ ႏြားရိုင္းေလးနဲ႔ တူပါတယ္။
★ ႏြားရိုင္းနဲ႔တူတဲ့ စိတ္ကို ယဥ္ေက်းေအာင္ ဆံုးမေတာ့မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ခ်ည္တိုင္က ဘယ္မွာလဲ၊ နာသီး၀ေလထိတဲ့ ေနရာမွာေနာ္။ ၾကိဳးကဘာလဲ သတိ။ သတိတည္းဟူေသာ ၾကိဳးကေလးနဲ႔ ႏွာသီး၀တည္းဟူေသာ ခ်ည္တိုင္မွာ စိတ္တည္းဟူေသာ ႏြားရိုင္းေလးကို ခိုင္ျမဲေအာင္ ခ်ည္ထားျပီးေတာ့ ထားရမယ္။
★ ထိေနက် ေနရာကေန ေစာင့္ဖမ္းရင္းဖမ္းရင္းနဲ႔ ၀င္ေလထြက္ေလဟာ ထင္ရွားလာပါတယ္။ ဒီေတာ့ ထိတာကိုမိဖို႔ သိပ္အေရးၾကီးပါတယ္။ ‘ထိ’ တာကို ‘မိ’ မွပဲ ‘သိ’ နိဳင္တာပါ။
‘မိ’ ဆိုတာဟာ ထိတဲ့သေဘာေလး မိမိရဲ႕စိတ္အစဥ္မွာ ထင္ရွားျပီးေတာ့ေနတာကို ေျပာတာပါ။ ထိတိုင္းထိတိုင္း မိေနျပီဆိုရင္ ရုပ္နဲ႔နာမ္ရဲ႕သေဘာကို ပထမဆံုးသိမယ္။ ထိေနတဲ့သေဘာေလးက ရုပ္တရား၊ထိတာကိုသိေနတဲ့ သေဘာေလးက နာမ္တရားလို႔ ထင္ထင္ရွားရွား ဉာဏ္ထဲမွာ ကြဲသြားတယ္။ ထိတယ္ဆိုတာ သိတာနဲ႔တျပိဳင္နက္ ဓာတ္ၾကီးေလးပါး ထင္ရွားသြားတာပါပဲ။ထိတယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ အဓိကအားျဖင့္ ဓာတ္သံုးပါး ထင္ရွားပါတယ္။ပထ၀ီဆိုတာ မာတဲ့သေဘာ ေပ်ာ့တဲ့သေဘာ၊ ၾကမ္းတဲ့သေဘာ ေခ်ာတဲ့သေဘာ ေလးတဲ့သေဘာ ေပါ့တဲ့သေဘာ။ အာေပါဆိုတာက ဖြဲ႕စည္းတဲ့သေဘာ ယိုစီးတဲ့သေဘာ။ ေတေဇာဆိုတာ ပူတဲ့သေဘာ ေႏြးတဲ့သေဘာ။ ၀ါေယာဆိုတာက ေတာင့္တင္းတဲ့သေဘာ တြန္းကန္တဲ့သေဘာ။
★ ထိတဲ့သေဘာေလးကို သတိမိလာရင္ မိတိုင္းမိတုိင္း မာတဲ့သေဘာ၊ ေပ်ာ့တဲ့သေဘာ၊ ေလးတဲ့သေဘာ ေခ်ာတဲ့သေဘာ ၾကမ္းတဲ့သေဘာ ေပါ့တဲ့သေဘာေလးေတြလည္း တြဲျပီးေတာ့ သိလာတာပါပဲ။ပထ၀ီဓာတ္ကို သိသြားတာ။ ထိတယ္ဆိုတာ ေဖာ႒ဗၺရုပ္၊ ေဖာ႒ဗၺရုပ္ဆိုတာ အာေပါဓာတ္မပါဘူး။ ေတေဇာဓာတ္က ပိုထင္ရွားတယ္။ ေလ၀င္သြားရင္ ေအးတဲ့သေဘာ ထြက္သြားရင္ ေႏြးတဲ့သေဘာ ေလပိုထင္ရွားတယ္။ ဒါ ေတေဇာဓာတ္ကိုသိတာ။၀ါေယာဆိုတာ အထူးေျပာစရာ မလိုဘူး။ တိုက္တြန္းျပီးေတာ့ ၀င္သြားတာ၊ ေရြ႔လ်ားသြားတာ ရုန္းကန္သြားတာ ဒါေတြဟာ ၀ါေယာဓာတ္ကို သိတာပဲ။ ကိုယ္က ဒါပထ၀ီ ဒါေတေဇာလို႕ နာမည္မတပ္တာပဲရိွတယ္။ ၀င္ေလထြက္ေလ မွတ္ရင္း ထိတိုင္းသိေနျပီဆိုရင္ ဒီသေဘာ(၃)မ်ိဳး သိသြားတာပါပဲ။ မွတ္တာကေတာ့ ၀င္ေလထြက္ေလပဲ မွတ္ေနရမယ္။
★ ထိျခင္းဆိုတဲ့သေဘာတရားကို ပါဠိလို ေဖာ႒ဗၺရုပ္လို႔ေခၚတယ္။အာရံုအေနနဲ႔ေျပာမယ္ဆိုရင္ ရူပါရံု၊ သဒၵါရံု၊ ဂႏၶာရံု၊ ရသာရံု၊ ေဖာ႒ဗၺာရံု၊ဓမၼရံုဆိုတဲ့အထဲက ေဖာ႒ဗၺာရံုကိုေျပာတာ။ ေဖာ႒ာဗၺာရံုဆိုတာ ‘အာေပါဓာတု၀ိ၀ဇၨိတံ ဘူတတၱယသခၤါတံ ေဖာ႒ဗၺံ’
ဆိုတဲ့အတိုင္း အာေပါဓာတ္မပါတဲ့ ပထ၀ီ၊ ေတေဇာ၊ ၀ါေယာ ဓာတ္သံုးမ်ိဳးကို ေဖာ႒ဗၺရုပ္လို႔ေခၚတယ္။ သို႕ေသာ္လည္းပဲ အာေပါကေတာ့ ပါေတာ့ ပါေနပါတယ္။ သူ႔ခ်ည္းသက္သက္ကေတာ့ မထင္ရွားဘူး။ ပထ၀ီရဲ႕ မာတဲ့ ေပ်ာ့တဲ့သေဘာကို သိနိဳင္တာလည္း အာေပါရဲ႕ဖြဲ႕စည္းမႈေလးပါလို႔ သိတာပါ။ ၀ါေယာရဲ႕ ေတာင့္တင္းမႈ လႈပ္ရွားမႈသေဘာေတြကို သိတာလည္း အာေပါဓာတ္ရဲ႕
ဖြဲ႔စည္းထားတဲ့ သေဘာေလးပါလို႔ပါ။ ဒီေတာ့ ပထ၀ီ၊ ေတေဇာ၊၀ါေယာဓာတ္ သံုးမ်ိဳးသိရင္ အာေပါဓာတ္ကို သိျခင္းကိစၥအလိုလို ျပီးျပီးသားပါ။ သံုးမ်ိဳးသိရင္ ေလးမ်ိဳးသိတယ္လို႔ ဆိုနိဳင္တာပါပဲ။ဓာတ္ၾကီးေလးပါးရဲ႕ သေဘာကိုသိျပီဆိုရင္ တျခားတျခားေသာ
ရုပ္တရားေတြရဲ႕ သေဘာကိုလည္း အလိုလိုသိျပီးသား ျဖစ္သြားတာပါပဲ။
★ ဘာဟင္းခ်က္လဲေမးရင္ ၾကက္သားဆိုျပီး အဓိကက်တဲ့ဟင္းကို ေခါင္းစဥ္တပ္ျပီး ေျပာပါတယ္။ တကယ္စားရေတာ့ ၾကက္သားတစ္မ်ိဳးတည္း မဟုတ္ပါဘူး။ အရံဟင္းေတြပါ ပါေသးတယ္။ဒီလိုပါပဲ ဓာတ္ၾကီးေလးပါးရဲ႕ သေဘာကိုသိသြားရင္ ဒီဓာတ္ၾကီးေလးပါးကို မွီျပီး ျဖစ္ေနတဲ့ တျခားရုပ္ေတြရဲ႕ သေဘာကိုလည္း သိသြားတာပါပဲ။ တကယ္ရႈ႕မွတ္တဲ့အခါ
ထိတာကရုပ္ သိတာကနာမ္လို႔ ၊ ဒီလိုဆင္ျခင္စရာ မလိုေတာ့ဘူးေနာ္။ ၀င္တယ္ထြက္တယ္ လို႔ရႈမွတ္ ေနရံုနဲ႔ ထိတဲ့သေဘာကို ခိုင္ခိုင္ျမဲျမဲၾကီး မိလာျပီဆိုရင္ အဲ့ဒီရုပ္ နာမ္သေဘာကို အလိုလိုသိလာေတာ့တာပဲ။ထိတဲ့သေဘာက တျခား၊ သိတဲ့သေဘာက တျခား၊ တျခားစီ ကြဲျပီးေတာ့ လာတာပဲ။ ပူတာက တျခား၊ ပူတာကို သိေနတာက တျခား။
★ ထိတဲ့သေဘာေလးထဲမွာလည္း ငါမပါဘူး။ သိတဲ့ သေဘာထဲမွာလည္း ငါမပါဘူး။ ထိတဲ့သေဘာနဲ႔ သိတဲ့သေဘာေလး ဒီသေဘာႏွစ္မ်ိဳးပဲ အစံုလိုက္ အစံုလိုက္ ဆက္ကာဆက္ကာ ျဖစ္ပ်က္ေနတာပဲဆိုတာ ဉာဏ္ထဲမွာ ထင္ရွားလာေတာ့
‘ငါ’ ဆိုတဲ့ သေဘာလည္း ေပ်ာက္သြားတယ္။ ပုဂၢိဳလ္ သတၱ၀ါ ေယာကၤ်ား မိန္းမ ဆိုတဲ့ အစြဲေတြ ေပ်ာက္ကုန္တယ္။ အဲ့ဒီလို တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ သတိ သမာဓိ ဉာဏ္ေတြ ရင့္သန္လာျပီးဆိုရင္ အေၾကာင္းနဲ႔အက်ိဳးကိုပါ ခြဲျခားျပီးေတာ့ သိလာတယ္။ ထိတဲ့သေဘာေလးရိွလို႔ ထိတာကိုသိေနတဲ့ သေဘာေလး ျဖစ္ေနတာပါလား။ ရွဴခ်င္တဲ့စိတ္ေလးရိွလို႔ ရွဴရတာပါလား။ ရိႈက္ခ်င္တဲ့ စိတ္ကေလးရိွလို႔ ရိႈက္ရတာပါလား။ ရိႈက္တယ္ဆိုတာ ထြက္ေလထုတ္တာကို ေျပာတာပါပဲ။
★ ဒီေတာ့ ၀င္ေလရွဴခ်င္တဲ့ စိတ္ကေလးရိွလို႔ ၀င္ေလျဖစ္လာတယ္။ထြက္ေလ ရႈက္ခ်င္တဲ့ စိတ္ကေလးရိွလို႔ ထြက္ေလျဖစ္လာတယ္။
စိတ္ကအေၾကာင္းတရား ျဖစ္ေနတယ္။ ၀င္ေလ ထြက္ေလက အက်ိဳးတရား ျဖစ္ေနတယ္။ အေၾကာင္းအက်ိဳးဆိုတာ တခါတရံမွာ စိတ္ကအေၾကာင္းျဖစ္လိုက္၊ ရုပ္ကအက်ိဳးျဖစ္လိုက္၊ တခါတရံမွာ ရုပ္ကအေၾကာင္းျဖစ္လိုက္ စိတ္ကအက်ိဳးျဖစ္လိုက္
ဒီလိုသြားေနၾကတယ္။ ျပီးေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ရယ္၊ ႏွာေခါင္းရယ္ စိတ္ရယ္ ဒီအေၾကာင္းသံုးပါးရိွလို႔သာ ၀င္ေလထြက္ေလ ေတြျဖစ္ေနတာ။
ဒီသံုးမ်ိဳးသာမရိွဘူးဆိုရင္ ၀င္ေလထြက္ေလဆိုတာ ရွိမွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ ၀င္ေလထြက္ေလ ျဖစ္ျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းတရားကိုေရာ၊ ခ်ဳပ္ျခင္းရဲ႕အေၾကာင္းတရားကိုပါ သိသြားပါတယ္။
★ ရႈမွတ္လိုက္တိုင္း ၀င္ေလခ်ဳပ္သြားလိုက္ ထြက္ေလျပန္ျဖစ္လာလိုက္၊ ထြက္ေလခ်ဳပ္သြားလိုက္ ၀င္ေလျပန္ျဖစ္လာလိုက္ ျဖစ္လိုက္ပ်က္လိုက္နဲ႔ ပ်က္စီးတဲ့သေဘာကိုလည္း ျမင္လာတယ္။ ဒီထက္ပိုျပီးေတာ့ အေသးစိပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၀င္ေနတဲ့တခ်ိန္ထဲမွာပဲ
ျဖစ္လိုက္ ပ်က္လိုက္၊ ျဖစ္လိုက္ ပ်က္လိုက္ အဆင့္ဆင့္ပါပဲ။ အစ အလယ္ အဆံုးလို႔ ေျပာထားတဲ့အထဲမွာ စထိေတာ့အစ၊
တံုးသြားေတာ့ အဆံုး၊ အစနဲ႔ အဆံုးကို ျမင္တယ္ဆိုရင္ပဲ ၀င္ေလတစ္ခုတည္းမွာ ျဖစ္တာပ်က္တာ ႏွစ္ခုျမင္ေနရျပီ။ ၀င္ေလ မဆံုးခင္မွာ မဆံုးမခ်င္း ဆက္တုိက္ထိေနတဲ့ သေဘာေလးကို သိေနရင္လည္းပဲ မဆံုးမခ်င္း တစ္ခုျဖစ္လိုက္ တစ္ခုပ်က္လိုက္နဲ႔ အဆင့္ဆင့္ ဆယ္ခ်က္ ဆယ့္ငါးခ်က္ ျဖစ္ပ်က္ေတြ အမ်ားၾကီး ျမင္နိဳင္ပါတယ္။
★ သတိ သမာဓိ အားေကာင္းလာျပီဆိုရင္ ၀င္ေလတစ္ခုတည္းမွာပဲ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္လိုက္ပ်က္လိုက္၊ ထြက္ေလမွာလည္း ဒီအတိုင္းပဲ အၾကိမ္မ်ားစြာ ျဖစ္လိုက္ပ်က္လိုက္ အဲ့ဒီလိုျမင္လာတယ္။ ဘယ္လိုျဖစ္မွ သိလဲဆိုေတာ့ ထိတိုင္း မိမွ သိတယ္ေနာ္။ ထိတာကို မမိရင္ေတာ့ မသိပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ ရိုးရိုးရွင္းရွင္းေလး ‘ထိတာကို မိလာရင္ သိပါလိမ့္မယ္’ လို႕မွတ္ထားရမယ္။
ေဆာင္ပုဒ္ေလးနဲ႔ မွတ္ခ်င္သပဆိုရင္လည္း ဆိုၾကည့္ေပါ့။
"ထိတိုင္း မိေတာ့ သိတာေပါ့၊ သြားေရာ့ နိဗၺာန္ျပည္"
အပၸမာေဒန သမၸာေဒထ
{ဆရာေတာ္အရွင္ဆႏၵာဓိက(ေရႊပါရမီေတာရ)}
(၀င္ေလထြက္ေလကို ဗဟိုျပဳ၍ တရားေတာ္မွေကာက္ႏႈတ္ခ်က္)
ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ား အာနာပါနကမၼ႒ာန္းပြားမ်ားျပီး သံသရာတဖက္ကမ္းကို
လြယ္ကူစြာကူးခတ္နိဳင္ ၾကပါေစဗ်ာ။
_/\\_ _/\\_ _/\\_
Shared from Pay Thoe (FB)
No comments:
Post a Comment