Tuesday, May 10, 2011

အခ်စ္ဦးမဟုတ္ေပမဲ႔ အခ်စ္ဆံုးျဖစ္ခဲ႔တယ္

* သူနဲ႔ကၽြန္မ စေတြ႕ခဲ့တာ အြန္လိုင္းေပၚမွာပါ ။

စေတြ႕တုန္းကဘုနဲ႔ေဘာက္ ကၽြန္မကလည္း ေပါက္ကရေတြပဲေျပာတယ္ သူလည္း အဲလိုပဲ ေပါက္ကရ ေတြေျပာတယ္ေလ အဲဒီလိုနဲ႔ပဲ ကၽြန္မသူ့႕ကိုခင္သြားတယ္
သူကရီစရာေတြေျပာလို႔ေလ အခ်ိန္ေတြ ၾကာလာတာနဲ႔အမွ်
ကၽြန္မသူ့႕ကိုပုိပိုခင္လာမိတယ္
ကၽြန္မက၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ေလ အလယ္တန္းျပ ေက်ာင္းဆရာမေပါ့၊ သူကလည္း
နုိင္ငံျခားမွာပညာေတာ္သင္သြားေနတဲ့
၀န္ထမ္းပဲ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုး ရန္ကုန္ဇာတိေတြြပါ ေန့တုိင္း
အြန္လိုင္းမွာ ေတြ႕တာၾကာေတာ့ သံေယာဇဥ္
ျဖစ္မိလာတယ္ သူ့ကသူ႕့အေၾကာင္းေတြအကုန္ ကၽြန္မကိုေျပာျပေလ့ရွိတယ္၊
သူ႕မိဘေတြအေၾကာင္း၊
သူ႔မွာ ရည္းစားရွိတဲ႔အေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ေပါ့ေလ ကၽြန္မကလည္း သူဘာေျပာေျပာ
သူ့ေျပာရင္
စိတ္၀င္တစားနဲ႔ အၿမဲနားေထာင္ေပးတယ္ေလ၊သူစိတ္ညစ္ေနရင္
ကၽြန္မႏွစ္သိမ့္ေပးမိတယ္
၊ သူအားငယ္

စိတ္ပ်က္ေနတဲ႔အခ်ိန္ေတြဆို စိတ္မပ်က္ဖို႕ အားေပးမိတယ္ ၊ၾကာလာေတာ့ သံေယာဇဥ္ျဖစ္လာတာလည္း ပါတယ္ေလ၊ကၽြန္မ တျခားသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ေတာင္ မေျပာမိေတာ့ဘူး
သူနဲ႔ပဲေျပာေနမိတယ္၊ သူမရွိတဲ႔ အခ်ိန္ေတြဆို
ကၽြန္မအြန္လိုင္းေတာင္မတက္ျဖစ္ေတာ့ဘူး၊သူရွိမယ့္
အခ်ိန္ေလးပဲ ေရြးျပီး ကၽြန္မ အြန္လိုင္းေပၚ တက္ျဖစ္ေတာ့တယ္၊ တေန႔
သူကေျပာတယ္ သူ သူ႕ရည္းစားနဲ႔ျပတ္သြားပီတဲ႔ ၊ ကၽြန္မ
သူ႕ကိုနွစ္သိမ့္မိတယ္၊စိတ္လည္းမေကာင္းပါဘူးသူ့့႕အတြက္ေလ
သူနဲ႔သူ့႕ခ်စ္သူက ငယ္ငယ္တည္းက ခ်စ္လာတာတဲ႔ခုသူ့ရည္းစားကသူ႕ကိုပစ္သြားေတာ့
သူစိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနမွာပဲ ကၽြန္မသူ့႕ကိုသနားတယ္၊

ဒီလိုနဲ႔ပဲအခိ်န္ေတြၾကာလာတာနဲ႔အမွ်သူနဲ႔ကၽြန္မပိုပ္ိုပီးရင္းႏွီးလာတယ္ေလသူလည္းကၽြန္မကိုပုိပိုပီးခင္လာတယ္၊တေန႔သူကကၽြန္မကိုဖြင့္ေျပာတယ္ ”နင့္ကိုငါခ်စ္တယ္”တဲ႔ ကၽြန္မအရမ္းေပ်ာ္သြားတယ္ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္မသူေျပာတာမယံုခဲ့ဘူး
ကၽြန္မမွာအက်င့္တစ္ခုရွိတယ္ ကၽြန္မကိုအြန္လိုင္းမွာရည္းစားစကားေျပာရင္
ကၽြန္မက ဘေလာ့လုပ္လိုက္ေလ့ရွိတယ္
ကၽြန္မအဲလိုလုပ္တတ္တာသူကသိတယ္ေလ ၊ကၽြန္မသူ႕ကို ျပန္ေျပာလိုက္မိတယ္
”နင့္ကိုငါမခ်စ္ဘူး”လို႔ေလ၊ နင္ကငါ့ကို အစားထိုးတာလို႔လည္း ေျပာလိုက္တယ္
ဒါေပမဲ႔
သူငယ္ခ်င္းလိုေတာ့ခင္ပါတယ္လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္တယ္၊ သူကလည္း
ျပန္ေတာင္းပန္ပါတယ္
ငါမွားသြားတယ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္း ဘာေတြေျပာမိမွန္း မသိဘူးတဲ႔
ကၽြန္မကလည္း
သူ႕ကို ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္၊ ”ရပါတယ္ နင္မေျပာခဲ့ဘူးလို႔မွတ္လိုက္မယ္
ငါလည္းမၾကားခဲ့ဘူးလို႔ မွတ္လိုက္မယ္လို႔”
သူ့႕ကိုေျပာလိုက္တယ္ အဲဒါနဲ႔ကၽြန္မနဲ႔သူ အရင္အတုိင္းပံုမွန္
ျပန္ျဖစ္သြားၾကတယ္
ကၽြန္မလဲ အဲဒီကိစ္စကိုေမ့လိုက္တယ္ သူ့႕ကိုကၽြန္မခ်စ္ခဲ့ပါတယ္ ဒါေပမဲ႔
ကၽြန္မ၀န္မခံခဲ့မိဘူး သူ့ကို႕ခ်စ္တယ္ဆိုတာကိုေပါ့ ဒီလိုနဲ႔ပဲ
အခ်ိန္ေတြတေရြ႕ေရြ႕ ကုန္ဆံုးလာခဲ့ပါေတာ့တယ္
သူလည္း နိုင္ငံျခားက ျပန္လာခဲ့တယ္ ၊ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္
အျပင္မွာေတြ႔ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္
ပိုပီးခင္မင္လာခဲ့တယ္ သူကၽြန္မကို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ခ်စ္ခြင့္ထပ္ပန္ခဲ့တယ္
ဒီတစ္ခါေတာ့ကၽြန္မ မျငင္းမိေတာ့ဘူး ခ်စ္တယ္လို႔

ျပန္ေျပာလိုက္မိတယ္ ၊ဒီလိုနဲ႔ပဲ ကၽြန္မတို႔ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္၊ သူကကၽြန္မကိုအရမ္းခ်စ္သလို ကၽြန္မလည္း သူ႕ကိုအရမ္းခ်စ္ခဲ့တယ္၊သူကကၽြန္မကို ထူးထူးဆန္းဆန္း
”ခ်စ္ဆံုး”လို႔ေခၚတယ္
၊ ကၽြန္မက နင္ဘာလို႕ ငါ့ကိုအဲဒီလိုေခၚတာလဲလို႔ေမးရင္ သူဘာမွျပန္မေျပာဘူး
ျပံဳးေနတတ္တယ္ ကၽြန္မကလည္း အၿမဲတမ္းေမးတယ္ သူကလည္း ေမးလိုက္တိုင္း
ျပံဳးပီးေတာ့ပဲေနခဲ့တယ္
တစ္ေန႔ေတာ့သိမွာေပါ့တဲ႔ တစ္ခါေတာ့သူ အဲလိုေျပာဘူးတယ္ ကၽြန္မကေတာ့သူ႕့ကို
”ကို”လို႔ေခၚခဲ့တယ္၊ စကားေျပာရင္ေတာ့ နင္နဲ႕ ငါနဲ႕ပဲေျပာျဖစ္ၾကတယ္၊ သူနဲ႕က
(၁)ႏွစ္ပဲကြာတာေလ ၊သူကကၽြန္မထက္(၁)ႏွစ္ၾကီးတယ္၊

ေရွ႔ဆက္ရမယ့္ေန႔ရက္ေတြဟာေပ်ာ္စရာေတြနဲ႔ပဲျပည့္ေနမွာပဲလို႔ ကၽြန္မထင္ခဲ့မိတယ္ ၊သူ့႕ရည္းစားေဟာင္း အေၾကာင္းလည္း ေယာင္လို႔ေတာင္ကၽြန္မသူ့႕ကိုမေမးမိပါဘူး၊ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မသူ႕ကို
သိပ္ခ်စ္ခဲ့လို႔ေလ
အရင္ကသူဘာပဲျဖစ္ခဲ့ျဖစ္ခဲ့ ခုခ်ိန္မွာသူက ကၽြန္မခ်စ္သူဆိုတာပဲ ကၽြန္မသိတယ္
အဲေလာက္ေတာင္ကၽြန္မသူ့႕ကိုစူးစူးနစ္နစ္ခ်စ္ခဲ့မိတယ္၊ဒါေပမဲ႔သိတယ္မလား
ကံၾကမာက
ကၽြန္မကို မ်က္နွာသာမေပးခဲ့ပါဘူး၊သူ႕အရင္ရည္းစားနုိင္ငံျခားကျပန္လာတယ္တဲ႔ေလ
၊သူကၽြန္မကို
ေျပာခဲ့တာေတာ့ မဟုတ္ဘူး၊ သူ့႔သူငယ္ခ်င္းက ေျပာခဲ့တာပါ
ေအာ္သူ့႕သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း
ကၽြန္မကိုခင္ၾကတယ္ေလ၊

ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္မသူ႕ကိုမေမးခဲ့ပါဘူး သူကလည္းမေျပာခဲ့ဘူး သူမျပန္လာတဲ႔ေနာက္ပိုင္း သူ႕ရဲ႕ ပံုစံေတြ ေျပာင္းလာခဲ့တယ္
ခ်ိ္န္းထားရင္ အရင္လို တိတိက်က် ေရာက္မလာေတာ့ဘူး အၿမဲေနာက္က် တတ္လာတယ္
တခါတေလ သူမအားတာ
ပိုမ်ားလာတယ္၊ ဒါေပမဲ႔ကၽြန္မသူ႕ကို အျပစ္မျမင္ခဲ့ပါဘူး ဘာမွလည္း
မေမးမိေအာင္ ၾကိဳးစားပီးေနခဲ့ပါတယ၊္
ရင္ထဲမွာေတာ့ ေ၀ဒနာေတြအျပည့္နဲ႔ေပါ့ ၊ တခါတခါ ၾကိတ္မွိတ္ပီး ခံစားရလို႔
ရူးမတတ္ပါပဲ၊
ဒါေပမဲ႕ ကၽြန္မသူ႕ကိုထူးဆန္းစြာ အျပစ္မျပင္မိခဲ့ဘဲ သနားလို႔ေတာင္
ေနမိပါတယ၊္
ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူ့အရင္ရည္းစားက သူ႕ကိုျပန္ဆက္သြယ္ခဲ့တယ္ ဆိုပဲ ၊
သူကၽြန္မကကိုေျပာတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး၊ သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာတာပါ၊
သူနဲ႔သူ႕ရည္းစားက
(၇)နွစ္ေလာက္ခ်စ္ခဲ့ၾကတာေလ၊(၇)နွစ္ဆိုတဲ႔ သံေယာဇဥ္က နည္းမွမနည္းတာ၊
သူနဲ႔ကၽြန္မခ်စ္တာက ေတာ့ (၁)နွစ္ေတာင္ မျပည့္ေသးပါဘူး၊ ဒါေပမဲ႕ တစ္ခုေတာ့
ရဲရဲၾကီး
ကၽြန္မအာမခံတယ္၊ သူနဲ႔ကၽြန္မခ်စ္သက္တမ္းဟာ (၁)နွစ္မျပည့္ေသးေပမယ့္
ကၽြန္မသူ႕ကို
ခ်စ္ခဲ႕တဲ႔ အခ်စ္ကေတာ့ ကၽြန္မဘ၀တစ္ခုလံုး ပါဆိုတာေလ၊တခါတေလ
ကၽြန္မစဥ္းစားမိတယ္
သူ႕မွာ အရင္ရည္းစားနဲ႔ ျပန္တြဲခ်င္တာေတာင္ ကၽြန္မကို အားနာေနရွာမွာပဲလို႔
ေတြးမိတယ္။ ကၽြန္မသူ႕ကို ဘယ္လိုကူညီရမလဲလို႔ အၿမဲေတြးေနမိတယ္၊ခက္တာက
သူကကၽြန္မကို
ဘာမွမေျပာဘူး သူ႔အရင္ရည္းစားနဲ႔ပတ္သက္ပီးေတာ့ေပါ့၊ အဲ ကၽြန္မတို႔မွာ
အက်င့္တစ္ခုရွိတယ္
လ(၁)လရဲ႕ လကုန္တဲ႔ရက္တုိင္း တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္
ေတြ႕သည္ျဖစ္ေစ၊မေတြ႕သည္ျဖစ္ေစ ခ်က္တင္ထဲမွာ
Offline Message ပို႔ေလ့ရွိတဲ႔ အက်င့္ေလးပါ၊ စကားလံုးေလးကေတာ
့ဘာမွမထူးဆန္းပါဘူး
”ခ်စ္တယ္”ဆိုတဲ႔ (၂)လံုးထဲ အဲဒါသူနဲ့ ကၽြန္မအၿမဲတမ္း မပ်က္မကြက္လုပ္ေနက်
အက်င့္ေလးတစ္ခုပါ။ကၽြန္မတို႔ အြန္လိုင္းမသံုးျဖစ္ၾကေတာ့ေပမဲ႔
အဲဒါေလးကိုေတာ့ လကုန္ရက္တိုင္း
မပ်က္မကြက္ ျပဳလုပ္ခဲ့ဲၾကတယ္၊ ဘယ္လိုအေၾကာင္းနဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္
မပ်က္မကြက္လုပ္ပါ့မယ္လို့လည္း
ကၽြန္မတို႔ ကတိထားခဲ့ၾကတယ္၊ ဒီေန႔က လကုန္တဲ႔ရက္ေလ ကၽြန္မကေတာ့
ထံုးစံအတုိင္း တာ၀န္ကို
မပ်က္မကြက္ထမ္းေဆာင္ခဲ့တယ္၊ေနာက္ေန႔ ကၽြန္မ အေကာင့္ ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့
သူမက္ေဆ့ပို႕မထားဘူး၊
ကၽြန္မ၀မ္းနည္းသြားခဲ့တယ္၊ဒါေပမဲ့ သူ့႕ကိုဖြင့္မေမးျဖစ္ခဲ့ပါဘူး၊
သူနဲ႕ကၽြန္မမေတြ႕ၾကတာ (၄) ရက္ေလာက္ေတာ့ရွိပီ၊ မေန႔ကေတာ့
သူေက်ာင္းကိုဖုန္းဆက္တယ္၊ မနက္ျဖန္ေတြ႕မယ္တဲ႔ေလ၊
ကၽြန္မအရမ္း၀မ္းသာသြားတယ္ ဟုတ္တယ္ေလ သူ႕ကိုကၽြန္မလြမ္းေနရတာ
(၄)ရက္ေတာင္ရွိပီေလ၊
ဒါေပမဲ႕ ခ်ိန္းထားတဲ႔အခ်ိန္သူေရာက္မလာခဲ့ပါဘူး အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္း
စုိးရိမ္ၿပီး
သူ႕အိမ္ကို လိုက္သြားမိတယ္၊ အဲဒီမွာစေတြ႕တာပါပဲေလ သူ႕အိမ္မေရာက္ခင္
လမ္းထိပ္ေလးက
ေကာ္ဖီဆုိင္မွာ သူနဲ႕ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ပါ ေသခ်ာၾကည့္မိလိုက္ေတာ့ သူ့႕အရင္
ရည္းစားေကာင္မေလးပါ
၊ သူ႕အရင္ရည္းစားက ကၽြန္မကိုသိခ်င္မွသိမွာပါ၊ ကၽြန္မကသူျပလို႔ ဓါတ္ပံုထဲမွာ
ျမင္ဖူးတယ္၊ သူတို႕က ကၽြန္မကိုမျမင္ပါဘူး ေကာင္မေလးက ငိုေနတယ္ သူကေတာ့
လက္ကိုင္ပု၀ါေလး ထုတ္ေပးလိုက္တာေတြ႕လိုက္တယ္၊ ကၽြန္မမတ္တပ္ရပ္ေနရင္း
အရွင္လတ္လတ္ၾကီး ေသသြားသလို ခံစားရတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ထူးဆန္းတာတစ္ခုက
ကၽြန္မသူ့႕ကိုနည္းနည္းေလးမွ အျပစ္မျမင္မိဘူး သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မ
သနားေတာင္သနားသြားမိတယ္
၊ ေၾသာ္ --သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ႔ ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ ငါ့ေၾကာင့္စိတ္ဆင္းရဲရပီ
ဆိုပီးေတာ့ေလ
ကၽြန္မကိုယ့္ကိုကုိသာ အျပစ္တင္မိတယ္ ၊ငါသာ သူ႕ကိုခ်စ္တယ္လို႔
ျပန္မေျပာမိခဲ့ရင္
ခုဆို သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ေပ်ာ္ေနရမွာ၊ ခုေတာ့ငါ့ေၾကာင့္ ငိုေနရပီ
ဆိုပီးေတာ့ေပါ့၊ ကၽြန္မေၾကာင့္သူမ်ားေတြစိတ္ဆင္းရဲရမွာကို
မလိုလားပါဘူး၊ သူကလည္း အားနာတတ္ေတာ့ ကၽြန္မကို သူ႕အရင္
ရည္းစားနဲ႔ျပန္ဆက္သြယ္ပါရေစလို႔
ေျပာမွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မသိပါတယ္၊ အဲဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္မဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကို
ေသေသခ်ာခ်ာခ်လိုက္တယ္ ၊အဲဒါက ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္မသူ့႕ေဘးနားက
တိတ္တိတ္ေလးထြက္သြားဖို႕ပါ ဟုတ္တယ္ေလ ဒါမွသူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ေပ်ာ္ရမွာေလ၊
ကၽြန္မသူ႕ကိုသိပ္ခ်စ္ေပမယ့္ စြန္႕လႊတ္ေပးလိုက္ေတာ့မယ္ ၊သူေပ်ာ္ေအာင္လို႔ပါ၊
သူေပ်ာ္မယ္ဆိုရင္
ကၽြန္မဘာပဲေပးဆပ္ရ ေပးဆပ္ရပါ၊ အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္း ကၽြန္မရဲ႕ အလုပ္မွာ
Transfer
ေတာင္းပီး တနသၤာရီတိုင္းဘက္ ကိုေျပာင္းခဲ့ပါတယ္ ၊
သူ႕ကိုေတာ့အသိမေပးခဲ့ပါဘူး အလုပ္ကိုေတာ့
သူလာေမးခဲ့လို႔ရွိရင္၊ တနသၤာရီတိုင္းဘက္ ေျပာင္းသြားတယ္လို႔ပဲ
ေျပာေပးပါလို႔ေျပာခဲ့တယ္၊
တနသၤာရီတိုင္းဘက္မွာက ၿမိဳ႕ငယ္ေလးေတြ အမ်ားၾကီးရိွတယ္ေလ ၊မေျပာင္းခင္တစ္ရက္
ကၽြန္မသူနဲ႔ ေတြ႕ခဲ့ေသးတယ္ ကၽြန္မသူ႕မ်က္နွာကို အၾကာၾကီးစိုက္ၾကည့္ေနမိတယ္
သူက”ခ်စ္ဆံုးဘာလို႕ကို႕ ကို ၾကည့္ေနတာလဲ”လို႔ေျပာတယ္ ကၽြန္မျပန္မေျဖမိဘူး၊
ျပံဳးပီးေနလိုက္တယ္ ဟုတ္တယ္ေလ ေနာက္ဆို ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တဲ႔ သူ႕ကို
အဲလိုၾကည့္ရေတာ့မွာမွ မဟုတ္တာ၊ ကၽြန္မသူနဲ႔ေ၀းရာကို သြားရေတာ့မွာ ၊ ကၽြန္မ
အရမ္းငိုခ်င္လာတယ္
ဒါေပမဲ့ မငိုခဲ့ပါဘူး၊ ကၽြန္မသူ႕ေရွ႕မွာ ဟန္ေဆာင္ ေကာင္းခဲ့တယ္
ကၽြန္မသူ႕ကိုေမးေနက်
ေမးခြန္းေလးျဖစ္တဲ႔ နင္ငါ့ကိုဘာလို႔ ”ခ်စ္ဆံုး”လို႔ ေခၚတာလဲလို႔
ေမးခဲ့ျပန္တယ္ ၊

သူကလည္း ထံုးစံအတိုင္း ျပံဳးေနတယ္ ၊ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္မလည္း ထပ္မေမးျဖစ္ေတာ့ပါဘူး ၊ အိမ္ေရာက္မွပဲ ေရခ်ိဳးခန္း ထဲ၀င္ပီး အားရပါးရ ငိုလိုက္တယ္
၊ အိမ္ကိုေတာ့ကၽြန္မ နယ္တခါမွမသြားဘူးလို႔ ေလွ်ာက္လိုက္တာလို႔ပဲေျပာခဲ့တယ္၊
အိမ္ကို ကၽြန္မဖြင့္မေျပာရေသးပါဘူး၊ သူနဲ႔ခ်စ္သူျဖစ္တာ၊ သူငယ္ခ်င္းလို႔ပဲ
ေျပာထားတယ္၊ သူလာေမးရင္လည္း ထား၀ယ္ဘက္လို႔ပဲေျပာလိုက္ပါလို႔
ေျပာထားခဲ့တယ္၊ေနာက္ေန႔ ကၽြန္မ ထား၀ယ္ကို ထြက္ခြါခဲ့တယ္၊ကၽြန္မတာ၀န္က်တာ
ထား၀ယ္ၿမိဳ႕မွာ

မဟုတ္ဘူးေလ ၊ ”ေလညာ”ဆိုတဲ႕ ရြာ ေလးမွာပါ ၊ေရာက္စကေတာ ့ေနသားမက်ဘူးေပါ့ ဒါေပမဲ႔ကၽြန္မမွာ အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႔ တပည့္ေလးေတြ ရခဲ့တယ္၊
သူတို႕က သိပ္ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတယ္ ၊ရိုးသား ျဖဴစင္ၾကတယ္၊ အဲရြာေလးက
မ်ားေသာအားျဖင့္ ေရလုပ္ငန္း
လုပ္ၾကတယ္ေလ၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း စိုက္ပ်ိဳးေရးလုပ္ၾကတယ္၊ ေရာက္စကေတာ့ ရန္ကုန္သူ
ကၽြန္မငါးညီွနံ႕မခံနုိင္ဘူး၊တခါတေလဆို
ထမင္းေတာင္မစားနုိင္ဘူး၊သူ့႕ကိုလြမ္းတာေရာေပါ့ (၁)လေလာက္ၾကာေတာ့ ကၽြန္မ
ေနသားက်သြားတယ္
၊ ဒါေပမယ့္ သူ႕ကုိေတာ့ တေန႔မွ မေမ့ခဲ႕ပါဘူး ညေန ေနညိဳခ်ိန္ဆို ခရုေလးေတြ
ေကာက္ရင္း၊
၀င္သြားေတာ့မယ္႕ ေနမင္းၾကီးကိုၾကည့္ရင္း ကၽြန္မသူ႕ကို လြမ္းေနခဲ့မိတယ္
၊တခါတေလ
လသာတဲ႔ညေတြတို ေသာင္ျပင္မွာ တစ္ေယာက္တည္း လမင္းၾကီးကို ေမာ့ၾကည့္ရင္း
သူ႕ကိုလြမ္းေနမိတဲ႔အေၾကာင္း တိုင္တည္ေနမိခဲ့တယ္ ၊ခုခ်ိန္ေလာက္ဆို
သူေပ်ာ္ေနမွာပဲလို႕ေတာင္
ေတြးမိေသးတယ္၊ အဲဒီလိုနဲ႔ပဲ ေလညာရြာေလးမွာ(၃)ႏွစ္ၾကာခဲ့တယ္၊
ကၽြန္မသူ႕အေၾကာင္းကို
မစံုစမ္းခဲ့ပါဘူး၊မက္ေဆ့လည္းမပို႕ျဖစ္ေတာ့ဘူး ၊ကတိေလးကို ကၽြန္မဖ်က္ခဲ့တယ္၊
သူငယ္ခ်င္း
ေတြကေတာ့ ေျပာတယ္ ၊ နင္ေျပာင္းပီး (၃)ရက္ေလာက္ၾကာေတာ့
သူနင့္ကိုလာစံုစမ္းတယ္တဲ႔
ငါတို႔လည္း နင္မွာတဲ႔အတုိုင္း ေျပာလိုက္ေရာ မ်က္ႏွာပ်က္ပီး ထြက္သြားတယ္လို႔
ေျပာတယ္္
၊ကၽြန္မ စိတ္မေကာင္း ပါဘူး၊ ေအာ္ဒါေပမဲ႕လည္း သူခုမ်က္နွာပ်က္သြားေပမယ့္
ေနာက္ေတာ့ ေပ်ာ္သြားမွာပါေလလို႔
ကၽြန္မ ေျဖေတြးခဲ႔တယ္၊ ကၽြန္မဒီ(၃)ႏွစ္အတြင္းမွာ
သူ႕ကိုလြမ္းတဲ႔စိတ္ေတြနဲ႔ပဲရွိေနခဲ့တယ္ ၊ရန္ကုန္က
ေျပာင္းလာပီးတဲ႔ေနာက္ပိုင္း
ကၽြန္မလည္းအြန္လိုင္းမသံုးျဖစ္ေတာ့ဘူးေလ၊သံုးစရာလည္းမလိုေတာ့ဘူးလို႔
ထင္လို႕ပါ၊သူနဲ႔စေတြြ႕ခဲ့တဲ႕အြန္လိုင္းကိုလည္းကၽြန္မ(၃)ႏွစ္လံုးလံုး
ေမ့ထားခဲ့တယ္၊
တေန႕ ကၽြန္မ ေက်ာင္းကိစ္စ တစ္ခုနဲ႔ ထား၀ယ္ၿမိဳ႕ကို သြားခဲ့တယ္ ၊
(၃)ရက္ေလာက္ေနရမွာေလ ၊ ပထမရက္ေတာ့ အလုပ္ကိစ္စေတြနဲ႔ ရႈပ္ေနခဲ့တယ္။
ဒုတိယတစ္ရက္
ကၽြန္မထူးထူးဆန္းဆန္း အြန္လိုင္း အရမ္းသံုးခ်င္ေနမိတယ္၊
လံုး၀ကိုမေနနိုင္ဘူး
အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္မလည္း ထား၀ယ္ၿမိဳ႕ထဲက အင္တာနက္ဆိုင္ကို သြားခဲ့မိတယ္၊
မသံုးျဖစ္တာ(၃)နွစ္ၾကာတဲ႔ အေကာင့္ေလးကိုဖြင့္လိုက္မိတယ္ဆိုရင္ပဲ Offline
Message

ေလးေတြ အမ်ားၾကီးတက္လာခဲ့တယ္ ၊သူပို႔ထားခ့ဲတာပါ ကၽြန္မသူ႕နားက အေ၀းထြက္သြားတဲ႔အခ်ိန္က စပီး မေန႕ကထိေပါ့ ၊ကၽြန္မ၀မ္းသာလြန္းလို႔
မ်က္ရည္ေတြေတာင္က်မိတယ္ သူကၽြန္မကို အရမ္းခ်စ္တဲ႔အေၾကာင္း၊သူ့႕ေဘးနားက
ဘာလို႔ထြက္ေျပးသြားတာလဲဆိုတဲ႕အေၾကာင္း၊ကၽြန္မကို
သူအရမ္းလြမ္းေနတယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း၊သူလည္း
ခုထိ ကၽြန္မကို ေစာင့္ေနတယ္ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းေတြပါ၊

သူ႕အရင္ရည္းစားလည္း လက္ထပ္သြားပီဆိုတဲ႕အေၾကာင္း အစံုပါပဲ၊ သူ႕မက္ေဆ့ကို ရရင္လည္း သူ႕ဆီစာျပန္ပါဆိုတဲ႕အေၾကာင္းလည္းပါပါေသးတယ္၊ အိုး---၀မ္းသာမႈဟာ
ကၽြန္မရင္ထဲမွာ အတိုင္းမသိပဲ၊ ခုခ်ိန္ငွက္ေတြလိုသာ ကၽြန္မမွာ အေတာင္ပံပါရင္
ခ်က္ခ်င္းပဲ
ပ်ံသန္းပီး သူ႔အနားကိုေျပးလိုက္ခ်င္ပါရဲ႕ တကယ္ပါ၊ ကၽြန္မလည္းခ်က္ခ်င္းပဲ
သူ႕ကို
Offline Message ျပန္ပို႕ခဲ့တယ္၊ ကၽြန္မလည္းသူ႕ကို
ခ်စ္ေနတုန္းပဲဆိုတဲ႕အေၾကာင္း၊
သူနဲ႔ သူ႕အရင္ရည္းစားတို႕ ကိုေကာ္ဖီဆိုင္မွာ ေတြ႕ခဲ့တဲ႕အခ်ိန္က စပီး
သူတုိ႕ႏွစ္ေယာက္ ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ သူ႕အနားကေန အေ၀းကိုထြက္သြားခဲ႔တဲ႔အေၾကာင္း
စံုေနေအာင္ရိုက္ပီး ပို႔လိုက္မိတယ္ ၊ မၾကာခင္ ကၽြန္မသူ႕အနားကို
ျပန္လာမယ္ဆိုတဲ႕အေၾကာင္းလည္း ပါပါေသးတယ္ ဟုတ္တယ္ေလ ကၽြန္မသူ႕ကို
မုန္းခဲ႕လို႕
သူ႕နားကထြက္ေျပးခဲ့တာမွ မဟုတ္ဘဲ၊လာမယ့္ တနဂၤေနြေန႕ မွာ
ကၽြန္မရန္ကုန္ကိုျပန္လာမယ္ဆိုတဲ႕အေၾကာင္းလည္းရိုက္လိုက္တယ္ ၊ ညေနက်ရင္
ကၽြန္မတို႕ေတြ႕ေနက်

ကၽြန္မတို႕လမ္းထိပ္နားက ပန္းျခံေလးကိုလာခဲ့ဖို႕အေၾကာင္းလည္း ပါေသးရဲ႕၊ေတြ႕တဲ႕အခါက်ရင္လည္း ကၽြန္မေမးေနက်ေမးခြန္းေလးရဲ႕အေျဖကိုေျဖေပးဖို႕ အေၾကာင္းလည္း
မေမ့မေလ်ာ့ရိုက္လိုက္ပါေသးတယ္၊
ကၽြန္မေလ အဲဒီထဲမွာ အာရံုဘယ္ေလာက္၀င္စားေနမိလဲဆိုေတာ့
ထမင္းစားဖို႔ေတာင္ေမ့ေနတယ္
၊အခ်ိန္ေတြလည္း ေတာ္ေတာ္ေတာင္ ကုန္သြားတယ္ ညေနေတာင္ေစာင္းသြားတယ္၊ ဒါနဲ႔
ကၽြန္မလည္း

အေဖၚပါလာတဲ႔ အစ္မစိတ္ပူမွာစိုးလို႔ ကမန္းကတန္းဆုိင္ကျပန္လာခဲ့တယ္ ၊ခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္မဟာ ငွက္ေမႊးေလးလိုပဲ အရမ္းကိုေပါ့ပါးပီး ေနလို႔ထိုင္လို႔ေကာင္းေနတယ္ ၊သူနဲ႔ေတြ႕ရမယ့္ရက္ကိုလည္း
ေတြးပီးေပ်ာ္ေနမိတယ္၊
ရင္ထဲမွာလည္းျပည့္ေနတယ္ ၊ဆာလည္းမဆာဘူး၊ အခ်စ္က တကယ္ကို ထူးဆန္းပါတယ္။
တည္းတဲ႔ေနရာျပန္ေရာက္ေတာ့
အေဖၚပါလာတဲ႔အစ္မက စိတ္ေတြ ပူေနလို႔ ေတာင္းပန္လိုက္ရေသးတယ္၊ ဒါနဲ႔
ကၽြန္မလည္းအဲဒီအစ္မကို
အက်ိဳးအေၾကာင္းေျပာျပပီးခြင့္ယူမယ့္ အေၾကာင္း
တိုင္ပင္လိုက္တယ္၊သူကလည္းေျပာပါတယ္
ညီမေလးခြင့္ျမန္ျမန္ရမွာပါတဲ႔၊
ဟုတ္တယ္ေလ

ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ေရာက္တဲ႔ခ်ိန္ကစပီး (၃)ႏွစ္လံုးလံုး ကၽြန္မခြင့္တစ္ရက္မွ မယူခဲ့လို႕ေပါ့၊ကၽြန္မစိတ္ေတြကို စာသင္တဲ႔ထဲမွာ ျမွဳပ္ႏွံထားခဲ့တယ္၊ဒီလိုနဲ႔ပဲ ရန္ကုန္ျပန္မယ့္ရက္ကို
ေရာက္လာတယ္၊ ေပ်ာ္လိုက္တာအရမ္းပဲ၊
ဒီေန႔ေလယာဥ္စီးရမွာေလ၊ျမန္ျမန္ ေရာက္ခ်င္လို႔ ကားေတာင္မစီးဘူးေလ၊ ထား၀ယ္ကေန
(၄၅)မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ၾကီးကို ေရာက္ပီ ၊ ေမေမတို႔လာၾကိဳၾကတယ္၊
အိမ္ေရာက္ေတာ့
အိမ္သားေတြနဲ႔ အလြမ္းသယ္ၾကတယ္ေလ၊ ညေန ျမန္ျမန္ေရာက္ဖို႔ ကၽြန္မ
ဆုေတာင္းေနမိတယ္၊ဟုတ္တယ္ေလ
ကၽြန္မသူ႕ကို သိပ္ေတြ႕ခ်င္ေနမိပီေလ၊ ညေနေရာက္ေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳးပီး
ပါးကြက္ကေလးကြက္လို႔ ခ်ိန္းထားတဲ႔ေနရာေလးကို ကၽြန္မ ေစာေစာ
သြားခဲ့တယ္၊”အခ်ိန္ေတြရယ္ျမန္ျမန္ကုန္ပါေတာ့
ကိုရယ္ျမန္ျမန္လာပါေတာ့” ဆိုပီး ရင္ထဲက ဆုေတာင္း
မိတယ္၊ခ်ိန္းထားတဲ႔အခ်ိန္ေတာ့ ေရာက္ပီ
၊ ဒါေပမဲ႕ သူမလာေသးဘူး၊ ရပါတယ္ ကၽြန္မ ေစာင့္ေနနုိင္ပါတယ္၊
(၃)နွစ္လံုးလံုးေတာင္ ေစာင့္ေနခဲ့ေသးတာပဲဆိုပီး
ကၽြန္မေစာင့္ေနခဲ့ပါတယ္၊ ၊ေနာက္ထပ္(၂)နာရီေလာက္ ၾကာေတာ့ ကၽြန္မ
၀မ္းနည္းလာမိတယ္
၊သူေမ့သြားပီလား မသိဘူးဆိုပီးေတာ့ေပါ့၊ ပါးျပင္ေပၚကိုမ်က္ရည္ေတြ
ဘယ္ကေနဘယ္လိုပိုးပိုး
ေပါက္ေပါက္ က်လာခဲ့မွန္း မသိပါဘူး ၊ဒီလိုနဲ႔ ညေတာင္မိုးခ်ဳပ္သြားတယ္ ၊
ေကာင္းကင္မွာ
ၾကယ္ေလးေတြေတာင္ထြက္ေနပါပီ ၊ ကၽြန္မ အရုပ္တစ္ရုပ္လိုပဲ
ေတာင့္ေတာင့္ကေလးရပ္ရင္း
သူမလာမခ်င္း ေစာင့္ေနမိတယ္ သူကေတာ့ ေပၚမလာပါဘူး ၊ အဲဒါနဲ႔ပဲ
ပန္းျခံေစာင့္ဦးေလးၾကီးက လာေျပာတယ္ ”ကေလးမ ေနာက္ (၁၀)မိနစ္ေလာက္ေနရင္
ပန္းျခံပိတ္ေတာ့မယ္တဲ႔” ကၽြန္မလည္း ”ဟုတ္ကဲ့ ခဏေနရင္ ကၽြန္မလည္း
ျပန္ေတာ့မွာပါ”လို႔
ျပန္ေျပာလိုက္တယ္ ၊ပန္းျခံပိတ္ဖို႔ (၅)မိနစ္အလိုမွာ ကၽြန္မလည္း
ျပန္ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္၊ သူ႕အတြက္ပါလာတဲ႔ ထား၀ယ္ျပန္
လက္ေဆာင္ထုပ္ေလးကိုေတာင္
ကၽြန္မ ျပန္မယူခဲ့မိေတာ့ဘူး၊၀မ္းနည္းပက္လက္ မ်က္ရည္ စက္လက္နဲ႔ ကၽြန္မ
အိမ္ျပန္ဖို႔
ေျခလွမ္းစတင္ လိုက္တယ္ ၊ေျခလွမ္းေတြက အသက္မပါဘူး၊ ပထမေျခလွမ္း၊
ဒုတိယေျခလွမ္း၊ တတိယေျခလွမ္း ေျမာက္မွာ
ေနာက္နားကေန ”ခ်စ္ဆံုး”လို႔ ေခၚသံသဲ့သဲ့ ကၽြန္မ ၾကားလိုက္မိတယ္ ၊
စိတ္ထဲကေတာ့ ငါစိတ္ထင္လို႔ေနမွာပါ
ဆိုပီး လွည့္မၾကည့္မိဘူး၊ ေနာက္တစ္လွမ္းလွမ္းဖို႔ ျပင္လိုက္တဲ႕
အခ်ိန္မွာေတာ့
”ခ်စ္ဆံုး”လို႕ ေခၚလိုက္တဲ့ အသံကို ပီပီသသၾကီး ၾကားလိုက္ရတယ္၊ကၽြန္မလည္း
ေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါမွာ
မ်က္ႏွာမွာ စက္ဆီေတြေပေနတဲ႔ ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ရတဲ႕ သူ႕ကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္၊
သူနည္းနည္းပိန္သြားတာကလြဲရင္ အရင္အတိုင္းပဲ မေျပာင္းလဲေသးဘူး၊ လက္ထဲမွာ
ေတာ့ ႏွင္းပန္းျဖဴျဖဴေလး
တစ္စည္းနဲ႔ေပါ့ ရုတ္တရက္ ကၽြန္မၾကက္ေသေသပီး ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔
ၾကည့္ေနမိတယ္၊ သူက
”ခ်စ္ဆံုး ဘာလို႔ကို့ကိုၾကည့္ေနတာလဲ စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ကြာ လမ္းမွာ
ကားပ်က္ေနလို႔

ကားျပင္ေနရလို႔ ေနာက္က်ေနလို႔ပါ ”ဆိုပီး ပုခံုးကိုကိုင္ေျပာေတာ့မွ သတိ၀င္လာမိေတာ့တယ္ ၊ ဟား --ေပ်ာ္လိုက္တာအရမး္ပဲ ကၽြန္မ ၀မ္းသာလိုက္တာ သူကႏွင္းပန္းေလး
ကၽြန္မကိုကမ္းေပးလိုက္တယ္
ကၽြန္မ လည္းယူပီး အားပါးတရနမ္းလိုက္တယ္၊
ပန္းျခံပိတ္ေတာ့မွာဆုိေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ပန္းျခံထဲက ထြက္လာ ခဲ့တယ္ ၊
လမ္းေလွ်ာက္ရင္း ကၽြန္မတို႔ စကားေျပာလာခဲ့တယ္
ေျပာရင္းမွပဲသိလာတယ္ ေကာ္ဖီဆုိင္မွာ
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုေတြ႕တဲ႔ေန႔က သူက အရင္ရည္းစားကို ဘာေျပာခဲ့တာလဲဆိုေတာ့
သူက ”နင့္ကိုငါ
သူငယ္ခ်င္းလိုပဲ ခင္ေတာ့ေၾကာင္း ၊ ခုသူ႕မွာ
ကၽြန္မရွိေနပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ကၽြန္မကိုပဲ သူအရမ္း ခ်စ္ေၾကာင္း၊
ကၽြန္မကိုပဲလက္ထပ္မယ္ဆိုတဲ႔အေၾကာင္း
ေျပာေနခဲ႕တာတဲ႔၊ အဲလိုေျပာေတာ့ အဲဒီတစ္ေယာက္ကငိုလို႔ သူကလက္ကိုင္ပု၀ါ
လွမ္းအေပး
ကၽြန္မကေတြ႕သြားပီး ကိုယ္ထင္ရာ ျမင္ရာေတြကိုေလွ်ာက္ေတြးပီး တဖက္သတ္
အေတြးေတြနဲ႔ သူ့႕နားက ကၽြန္မ ထြက္ေျပးသြားခဲ့တာပါ၊
ခုေတာ့အားလံုးရွင္းသြားပီေလ၊ကၽြန္မရဲ႕ ကိုယ္လိုရာကိုယ္ စြဲေတြးမႈေၾကာင့္
ကၽြန္မတို႔ (၃)ႏွစ္ၾကီးမ်ားေတာင္ေ၀းခဲ့ရတယ္၊ဒါကလည္း
ကၽြန္မသူ႕ကိုသိပ္ခ်စ္ခဲ့လို႕ပါ၊
သူကကၽြန္မကို ေျပာတယ္ ”ခ်စ္ဆံုး ေနာက္တစ္ခါေတာ့ ကို႕ကို တစ္ေယာက္
တည္းထားပီး အဲလိုအေ၀းကုိ
တိတ္တိတ္ေလး ထပ္ ထြက္ေျပးမသြားနဲ႔ေတာ့ေနာ္တဲ႕
၊ ကိုအရမ္းခံစားရလို႕ပါတဲ႔” ကၽြန္မလည္းျပံဳးရင္း ေခါင္းကို
အသာညိမ့္ျပလိုက္တယ္၊
ကၽြန္မက ၀မ္းသာလြန္းလို႔ စကားေတာင္သိပ္မေျပာနုိုင္ပါဘူး တလမ္းလံုးသူပဲ
စကားေျပာလာတာ၊ ကၽြန္မက နားေထာင္သမားသက္သက္ေပါ့ ၊ဒီလိုနဲ႔
အိမ္ေရွ့ကိုေရာက္လာေရာ
ကၽြန္မက မနက္ျဖန္မွ ေတြ႕မယ္ေနာ္လို႔ ႏႈတ္ဆက္လိုက္တယ္ ၊ ကၽြန္မသူ႕ကို
နႈတ္ဆက္ပီး
အိမ္ထဲ၀င္ေတာ့မယ့္ခ်ိန္ သူက ”ခ်စ္ဆံုးခဏေလး ခ်စ္ဆံုးေမးထားတဲ႔
ေမးခြန္းေလးေလ ကိုအခု
ေျပာျပမလို႔တဲ႔” အို --ဟုတ္ပါရဲ႕
ၾကည့္စမ္း ကၽြန္မအေပ်ာ္လြန္ပီး ေမ့ေနတာေလ၊ ”အင္း” ေျပာျပေလ

သူကၽြန္မ နားနားကို တိုးတိုးေလးကပ္ေျပာလိုက္တယ္ ”ခ်စ္ဆံုးက ကို႕ဘ၀မွာ အခ်စ္ဦးမဟုတ္ခဲ့ေပမဲ႕ ကို႕ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုး မို႔လို႕ပါတဲ႕” ဟား
”ကို ကၽြန္မကိုအဲေလာက္ခ်စ္မွန္း ကၽြန္မမသိခဲ့ဘူး
” ကၽြန္မေပ်ာ္လြန္းလို႔ ကို႕မ်က္ႏွာ ကိုၾကည့္ရင္း မ်က္ရည္ေတြေတာင္
က်လာမိတယ္ ၊ကိုက
မ်က္ရည္ေတြကို အသာအယာ သုတ္ေပးရင္း ကၽြန္မကို ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲသြင္းလိုက္တယ္၊
ကၽြန္မလည္း
သူ့႕ကိုေပ်ာက္သြားမွာ ဆိုးတဲ႔အလား ခပ္တင္းတင္းေလး ဖက္ထားမိပါေတာ့တယ္၊
အဲဒီအခ်ိန္
ေလျပည္ညွင္းက သြဲ႕သြဲ႕ေလး တုိက္ေနတယ္
၊ညေမႊးပန္းရန႕ံေလးကလည္းသင္းလို႔၊အရာအားလံုးက
အခ်စ္ေၾကာင့္ လွပေနတယ္ ၊ ေကာင္းကင္က ၾကယ္ေလးေတြကေတာ့ ကၽြန္မတို႕ကို
ခိုးၾကည့္ေနေလရဲ႕......

၊ျပီးပါပီ၊

ကဲ ..သူငယ္ခ်င္းတို႕ေရာ ဘယ္လိုလဲ အခ်စ္ဦးျဖစ္ခ်င္လား ? အခ်စ္ဆံုးျဖစ္ခ်င္လား?

No comments:

Post a Comment