အရွင္နာဂေသနဘုရား၊ အခ်ိန္ကာလဟူသည္ အဘယ္နည္း။
မင္းျမတ္၊ အတိတ္သည္ အခ်ိန္ကာလမည္၏။ အနာဂတ္သည္ အခ်ိန္ကာလမည္၏။ ပစၥဳပၸန္သည္ အခ်ိန္ကာလမည္၏။
အရွင္ဘုရား၊ အခ်ိန္ကာလ သံုးမ်ဳိးလံုးသည္ ရွိေနၾကပါသေလာ။
မင္းျမတ္၊ အခ်ဳိ႕ေသာ အခ်ိန္ကာလသည္ ရွိ၍ အခ်ဳိ႕ေသာ အခ်ိန္ကာလသည္ မရွိေပ။
အရွင္ဘုရား၊ အဘယ္အခ်ိန္ကာလသည္ရွိ၍ အဘယ္အခ်ိန္ကာလသည္ မရွိပါသနည္း။
မင္းျမတ္၊ ခ်ဳပ္ၿငိမ္း ပ်က္စီးခဲ့ေလၿပီးေသာ အတိတ္သခၤါရတရားတို႔၏ ထိုအတိတ္ အခ်ိန္ကာလသည္မရွိေတာ့ၿပီ။ ေရွးေရွးကအေၾကာင္း
တရားေၾကာင့္ ယခု ျဖစ္ေပၚေနေသာ အက်ဳိးတရား၊ အနာဂတ္အက်ဳိးကို ေပးၾကမည့္ ယခုရွိေနေသာ အေၾကာင္းတရား၊ တပါးေသာဘ၀၌
ပဋိသေႏၶကို ျဖစ္ေစတတ္ေသာ တရား၊ ထိုတရားတို႔၏ အခ်ိန္ကာလ သံုးမ်ဳိးတို႔ရွိၾကကုန္၏။ ဘ၀တစ္ခုမွ ေသဆံုးခဲ့ၾကၿပီးေနာက္ဘ၀သစ္၌
ပဋိသေႏၶ တည္ေနဆဲ သတၱ၀ါ၏ ထိုအခ်ိန္ကာလသည္လည္းရွိ၏။ ဘံုဘ၀တစ္ခုခုသို႔ ပဋိသေႏၶ မတည္ေနၾကကုန္၍ ဘံုဘ၀မွ လြတ္
ေျမာက္ေသာ ရဟႏၱာပုဂၢဳိလ္တို႔၏ ထိုအခ်ိန္ကာလသည္လည္း မရွိေပ။ ရဟႏၱာပုဂၢဳိလ္တို႔သည္ ပရိနိဗၺာန္စံ၀င္ကာခႏၶာဇာတ္သိမ္းသြား
ၾကေသာေၾကာင့္ေပတည္း။
အရွင္ဘုရား၊ သင့္ေလ်ာ္လွပါေပ၏။
အခ်ိန္ကာလ၏ အရင္းအျမစ္ကား အဘယ္နည္း။ အရွင္နာဂေသနဘုရား၊ အတိတ္ကာလ၏အရင္းအျမစ္ကား အဘယ္ပါနည္း။ အနာဂတ္ကာလ၏ အရင္းအျမစ္သည္ အဘယ္ပါ
နည္း။ ပစၥဳပၸန္ ကာလ၏ အရင္းအျမစ္သည္ အဘယ္ပါနည္း။
မင္းျမတ္၊ ကာလသံုးတန္၏ အရင္းအျမစ္ကား သစၥာေလးပါးကို မ သိျမင္ေသာ အ၀ိဇၨာပင္တည္း။ အ၀ိဇၨာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ သခၤါရတို႔
ျဖစ္ကုန္၏။ သခၤါရ အေၾကာင္းေၾကာင့္၀ိညာဥ္ျဖစ္၏။ ၀ိညာဥ္ အေၾကာင္းေၾကာင့္ နာမ္႐ုပ္ ျဖစ္၏။ နာမ္႐ုပ္ အေၾကာင္းေၾကာင့္ အဇၥ်တၱိ
ကာယတန ေျခာက္ပါးျဖစ္၏။ အဇၥ်တၱိကာယတန ေျခာက္ပါးအေၾကာင္းေၾကာင့္ ဖႆျဖစ္ ၏။ ဖႆအေၾကာင္းေၾကာင့္ ေ၀ဒနာျဖစ္၏။ ေ၀ဒနာအေၾကာင္းေၾကာင့္ တဏွာျဖစ္၏။
တဏွာအေၾကာင္းေၾကာင့္ ဥပါဒါန္ျဖစ္၏။ ဥပါဒါန္ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ဘ၀ျဖစ္၏။ ဘ၀အေၾကာင္းေၾကာင့္ ဇာတိျဖစ္၏။ ဇာတိ အ
ေၾကာင္းေၾကာင့္ ဇရာ မရဏသည္ လည္းေကာင္း၊ ေသာက၊ ပရိေဒ၀၊ ဒုကၡ၊ ေဒါမနႆ၊ ဥပါယာသတို႔သည္လည္းေကာင္း ျဖစ္ေပၚလာၾကကုန္၏။ ဤသို႔အားျဖင့္ အခ်ိန္ကာလအားလံုးတို႔၏ ေရွ႕အစြန္းကား မထင္
ရွားေပ။
အရွင္ဘုရား၊ သင့္ေလ်ာ္လွပါေပ၏။
မိလိႏၵပဥွာ
No comments:
Post a Comment