ဤကမၻာေလာကအတြင္းမွာ ဘုရားပြင့္တယ္ဆိုေသာ္လည္း ေလးကၽြန္း တစ္ျမင့္မိုရ္ တစ္ကမၻာလံုးမွာပြင့္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ မဇၥ်ိမေဒသအရပ္
ဟာ ေလးကၽြန္း တစ္ျမင့္မိုရ္ႏွင ့္ႏႈိင္းစာခဲ့လွ်င္ အလြန္ပင္ ေသးငယ္လွပါတယ္။ ဘုရားပြင့္ရာ မဇၥ်ိမတိုက္မွာေသာ္ပင္လည္း ဗုဒၶဘုရားရွင္ႏွင့္ ၿပိဳင္ဘက္ တိတၳိဘုရားရဲ႕ ဘက္ေတာ္သား အ
ေျမာက္အမ်ားရွိေနၾကတယ္။ အဲဒီတိတၳိဘက္ေတာ္သားမ်ားဟာ ဗုဒၶရွင္ေတာ္ဘုရား အဆံုးအမေတာ္ကို ယံုၾကည္သူေတြမဟုတ္ၾကဘူး။
ေလာကမွာ ပုဂၢဳိလ္ခင္မွ တရားမင္တယ္ဆိုတဲ့အတိုင္း တတၳိ ဘက္ေတာ္သားေတြဟာ ဘုရားရွင္ကိုမခင္ၾကဘူး။ ဘုရားရွင္ကို မခင္ေလေတာ့ ဘုရားရွင္ရဲ႕အဆံုးအမေတာ္ကိုလည္း ဘယ္မွာ
ယံုၾကည္ၾကပါမလဲ။ ဒါေၾကာင့္ ဘယ္ေလာက္ တိက်မွန္ကန္တဲ့ တရားကို ဘုရားရွင္က ေဟာေပမယ့္ သူတို႔ကေတာ့ ဟားတိုက္ၿပီး ျပက္ရယ္
ျပဳၾကေပလိမ့္မယ္...။ ယံုၾကည္ လိုက္နာၾကမွာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ထိုသူတို႕အတြက္ဘုရားရွင္ရဲ႕အဆံုးအမ တရားေတာ္ဟာ ဘာမွ်တန္ဖိုးမရွိဘူး။ မရွိလို႔ ထိုသာသနာပပုဂၢဳိလ္ေတြကိုလည္း
ဘုရားရွင္ကရည္ရြယ္ၿပီးတရားမေဟာခဲ့ပါဘူး။ ဒီေနရာမွာ အဂၤုတၱနိကာယ္ စတုကၠနိပါတ္ကလာတဲ့ ေကသီသုတ္ကို ထုတ္ႏႈတ္တင္ျပပါမယ္။
ေကသီဆိုတာ ျမင္း႐ုိင္းမ်ားကိုယဥ္ေက်းေအာင္ ဆံုးမတတ္တဲ့ ျမင္းဆရာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေန႔ေသာအခါ ျမင္းဆရာ ေကသီဟာ ဘုရားရွင္ထံ
အဖူးအေျမာ္ ေရာက္ခဲ့တယ္။ ဘုရားရွင္ကို ဖူးေျမာ္ၿပီး သင့္တယ္တဲ့ေနရာမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ျမင္းဆရာေကသီကို ဘုရားရွင္က
ေကသီသင္ဟာ ျမင္းဆရာလို႔ ထင္ရွားသူ ျဖစ္တယ္။ ျမင္း႐ိုင္းမ်ားကို ယဥ္ေက်းေအာင္ဘယ္လိုဆံုးမသလဲ။
အရွင္ဘုရား တပည့္ေတာ္ဟာ ျမင္း႐ုိင္းမ်ားကို အႏုနည္းနဲ႔လဲ ဆံုးမပါတယ္။ အၾကမ္းနည္းနဲ႔လဲ ဆံုးမပါတယ္. ..အႏုအၾကမ္းနည္းနဲ႔လဲ ဆံုးမပါတယ္ဘုရား။
ေကသီ အကယ္လို႔ သင့္ရဲ႕ ျမင္း႐ုိင္းဟာ အႏုနည္းနဲ႔လည္းအဆံုးအမမခံ၊ အၾကမ္းနည္းနဲ႔လည္း အဆံုးမ မခံ၊ အႏု အၾကမ္းနည္းႏွင့္လည္း အဆံုးမ
မခံလွ်င္အဲဒီျမင္း႐ိုင္းကုိ ဘယ္လိုလုပ္ေသးသလဲ.။
မွန္ပါ..။ အဆံုးအမကို ဘယ္လုိမွ နားမေထာင္တဲ့ ျမင္း႐ိုင္းကိုေတာ့ တပည့္ေတာ္ သတ္ၿပစ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ နာမည္ပ်က္ မခံခ်င္လို႔ပါပဲ ဘုရား၊ အရွင္ဘုရားကိုလည္း ေလွ်ာက္ထားပါရေစ။ အရွင္ဘုရားဟာ ဆံုးမထိုက္သူကို ဆံုးမတတ္တဲ့ အတုမဲ့ပုဂၢဳိလ္ ဲျဖစ္ပါတယ္။ ဆံုးမထိုက္သူမ်ားကို ယဥ္ေက်းေအာင္ ဘယ္လိုမ်ား ဆံုးမေတာ္မူတယ္ ဆိုတာ မိန္႔ေတာ္မူေစခ်င္ပါတယ္ အရွင္ဘုရား။
ေကသီ . .... ငါလည္း အသင္ျမင္း႐ုိင္းကို ဆံုးမသလို အႏုနညး္ အၾကမ္းနည္း အႏုအၾကမ္းနည္းတို႔ႏွင့္ဆံုးမထိုက္သူကို ဆံုးမေတာ္မူတယ္။
ေကသီငါ့ရဲ႕ အႏုနည္းဆံုးမပံုက ေဟာဒါက ကာယသုစ႐ုိက္၊ ေဟာဒါက ကာယသုစ႐ုိက္ရဲ႕ အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက ၀စီသုစ႐ုိက္၊ ၀စီသုစ႐ုိက္ရဲ႕ အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက မေနာသုစ႐ုိက္၊ မေနာသုစ႐ုိက္ရဲ႕အက်ဳိးျဖစ္တယ္။ ေဟာဒါက လူျဖစ္တယ္။နတ္ျဖစ္တယ္လို႔ အႏုနည္းနဲ႔ ဆံုးမေတာ္မူတယ္။
အၾကမ္းနည္းနဲ႔ဆံုးမပံုက ေဟာဒါက ကာယဒုစ႐ုိက္၊ ေဟာဒါက ကာယဒုစ႐ုိက္ရဲ႕အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက ၀စီဒုစ႐ုိက္၊ ၀စီဒုစ႐ုိက္ရဲ႕အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက မေန ဒုစ႐ုိက္၊ မေနာဒုစ႐ုိက္ရဲ႕ အက်ဳိးျဖစ္တယ္။ ေဟာဒါက
ငရဲ၊ေဟာဒါက တိရစၧာန္ျဖစ္တယ္လို႔အၾကမ္းနည္းနဲ႔ ဆံုးမေတာ္မူတယ္။
အႏု အၾကမ္းနည္းနဲ႔ ဆံုးမပံုက ေဟာဒါက ကာယသုစ႐ုိက္၊ ေဟာဒါက ကာယသုစ႐ုိက္ရဲ႕ အက်ဳိး၊ ေဟာဒါကကာယဒုစ႐ုိက္၊ ေဟာဒါက ကာယ ဒုစ႐ုိက္ရဲ႕အက်ဳိး ၊ ေဟာဒါက ၀စီ သုစ႐ုိက္၊ ၀စီ သုစ႐ုိက္ရဲ႕ အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက ၀စီဒုစ႐ုိက္၊ ေဟာဒါက ၀စီဒုစ႐ုိက္ရဲ႕ အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက မေနာ သုစ႐ုိက္၊ ေဟာဒါက မေနာ သုစ႐ုိက္ရဲ႕ အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက
မေနာဒုုစ႐ုိက္၊ ေဟာဒါက မေနာဒုစ႐ုိက္ရဲ႕အက်ဳိး၊ ေဟာဒါက လူ၊ ေဟာဒါက နတ္၊ ေဟာဒါက ငရဲ၊ ေဟာဒါက တိရ စၧာန္၊ ေဟာဒါက ၿပိတၱာလို႔အႏု အၾကမ္းနည္းနဲ႔ ဆံုးမေတာ္မူတယ္။
မွန္ပါ.......။ ေလွ်ာက္ထားပါရေစဦး အရွင္ဘုရား၊ အကယ္လို႔ အရွင္ဘုရားရဲ႕ ဆံုးမထိုက္သူဟာ အႏုနည္းနဲ႔ဆံုးမတာကိုလည္းမခံ၊ အၾကမ္းနညး္နဲ႔ ဆံုးမလည္း မခံ၊ အႏုအၾကမ္းနည္းနဲ႔ ဆံုးမတာကိုလည္း
မခံယူခဲ့လွ်င္ ဘယ္လိုမ်ားျပဳလုပ္ပါေသးသလဲအရွင္ဘုရား။
ေကသီ ငါဆံုးမထိုက္သူဟာ အကယ္၍အႏုနည္းနဲ႔ ဆံုးမလည္း မရ၊ အၾကမ္းနည္းနဲ႔ ဆံုးမလို႔လည္းမရ၊ အႏုအၾကမ္းနည္းနဲ႔ ဆံုးမလို႔လည္း မရခဲ့လွ်င္ သင္သည္ျမင္းကိုသတ္ျပစ္သလို ငါလည္း ထိုသူ႐ိုင္းကို
သတ္ပစ္ေတာ္မူတယ္။
အရွင္ဘုရား သူ႔အသက္ သတ္ျခင္းအမႈကို ရွင္ပင္ ဘုရားဟာ ျပဳေတာ္မမူဘူး မဟုတ္ပါလား။ သို႔ပါလ်က္ အဘယ္ကိုရည္ရြယ္ၿပီး ထိုသူ႐ိုင္းကို သတ္ပစ္ေတာ္မူတယ္လို႔ မိန္႔ေတာ္မူပါသလဲဘုရား။
ေကသီ ငါဘုရားဟာ သူ႔အသက္သတ္ျခင္းကို မျပဳလုပ္တာမွန္တယ္။ အမွန္ကေတာ့ ဆံုးမလို႔မရမည့္သူကို ဆံုးမထိုက္သူလို႔ ငါဘုရား အသိအမွတ္မျပဳေတာ့ဘူး။ ထိုသူအတြက္ငါဘုရားတရားေဟာေတာ္
မမူဘူး။ ဤသည္ကိုပင္ သတ္ပစ္တယ္လို႔ ေခၚဆိုရတယ္။
မွန္လွပါ ဆံုးမလို႔ မရမည့္သူကို အသိအမွတ္မျပဳ၊ လ်စ္လ်ဴ႐ႈျခင္းဟာ ထိုသူရဲ႕အတြက္ တိုးတက္မႈေသေသာေၾကာင့္ သတ္ပစ္သည္ဟု ဆိုထိုက္လွပါေပတယ္။ အရွင္ဘုရား ဤဓမၼ ေဒသနာေတာ္ဟာ
အလြန္ႏွစ္သက္စရာေကာင္းလွတယ္။ ဤယေန႔မွ စၿပီး တပည့္ေတာ္ကို ရတနာသံုးပါးအား ယံုၾကည္ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္တဲ့ ဥပါသကာ ဒါယကာလို႔ မွတ္ယူေတာ္မူပါအရွင္ဘုရား။
အခု တင္ျပခဲ့တဲ့ ေကသီသုတ္ရဲ႕ဆိုလိုရင္းက ဘုရားရွင္ရဲ႔ တရားေတာ္ဟာ လူတုိင္းအတြက္မဟုတ္ဘူး။ သာသနာကို သက္၀င္ ယံုၾကည္တဲ့ အမ်ဳိးေကာင္းသား သမီးတို႔အတြက္သာျဖစ္တယ္။ သာသနာေတာ္ကို မယံုၾကည္တဲ့ သူတို႔ကိုေတာ့ ဘုရားရွင္က ေစာ
ေစာ တုန္းကပင္လွ်င္လ်စ္လ်ဴ႐ႈထားၿပီး ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုလိုရင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သာသနာေတာ္ကို သက္၀င္ ယံုၾကည္သူတို႔အတြက္ အားႀကီးေသာ မီွခိုအားထားရာ ဘာရွိသလဲဆိုလွ်င္ သီလသာရွိတယ္။. သီလမွတစ္ပါး ဘာမွ်အားထားမီွခိုစရာ မရွိပါဘူးလိူ႔ ထိုဂါထာကျပဆိုပါတယ္.။
ထီးခ်ဳိင့္ၿမိဳ႔ တည္ေတာဆရာေတာ္
သီလဟူသည္မွ
No comments:
Post a Comment