Tuesday, June 28, 2011

တစ္ဖက္သတ္ ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ ကၽြန္မ ဘဝ

တစ္ေန ့ မထင္မွတ္ပဲ ကၽြန္မ ကို ့အနားေရာက္လာခဲ့ရတယ္..။ ကို ့အပါးမွာ ကို လိုအပ္သမွ် ကူညီလုပ္ကိုင္ေပးရင္း ကိုနဲ ့ အျမဲတမ္းမခြဲအတူ ေနခြင့္ရလာခဲ့တယ္..။ အဲ့ဒီလို ကိုနဲ ့ အတူသြားလာခြင့္ေတြ ရလာေတာ့ ကၽြန္မရင္ထဲ ကို ့ကို အတိုင္းမသိ ခ်စ္ျမတ္နိုးျခင္းေတြ ေပါက္ဖြားလာခဲ့ရျပီေပါ့ရွင္..။ကိုနဲ ့အတူရွိေနရတဲ့ အခ်ိန္ေတြကို ကၽြန္မႀကည္နူးမိတယ္..။ အလုပ္ေတြ မအားလပ္တဲ့ ကို ့အနားေနျပီး ကို ့ကို ကူညီခြင့္ရေနတဲ့ အျဖစ္ေလးကပဲ ကၽြန္မအတြက္ အဖိုးမျဖတ္နိုင္တဲ့ အခ်ိန္ေတြပါပဲ...။

                      ကို ့ကို ခ်စ္တဲ့စိတ္ကို ကို မသိေအာင္သိုဝွက္ဖံုးကြယ္ရင္း ကို ့အနားမွာပဲ ကို ့ရဲ ့ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ တစ္ေယာက္ပမာ သစၥာရွိရွိ ကၽြန္မေနခဲ့တဲ့သူပါရွင္..။  ကို ့ရဲ ့ ရင္ဖြင့္သံ ၊ညီးညဴသံေတြကို တိုးတိတ္စြာနားဆင္သူက ကို ့ကိုခ်စ္တဲ့ ကၽြန္မပဲေပါ့..။ ကို ့ရဲ ့ အလုပ္ေတြကို ဝိုင္းကူေပးရင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ကို ့မ်က္နွာကိုလဲ ႀကည္နူးမွဳအျပည့္နဲ ့ ကၽြန္မေငးေမာခဲ့ဖူးသလို စိတ္ရွဳပ္ေထြးေနတတ္တဲ့ တစ္ခါတစ္ရံ ေဒါသေတြ ထြက္ေနတတ္တဲ့ ကို ့မ်က္နွာကိုလဲ ကိုနဲ ့ထပ္တူ ခံစားမွုမ်ိဳးနဲ ့ ကၽြန္မ ေငးခဲ့ရဘူးတယ္..။
                        ကို ့ရဲ ့ အလုပ္နဲ ့ ပတ္သက္တာေတြ ၊အထူးလွ်ိဳ ့ဝွက္ခ်က္ေတြကို ကိုက ကၽြန္မကို သိခြင့္ေပးသလို ကိုရဲ ့ တိုင္ပင္ေဖာ္ တိုင္ပင္ဖက္ တစ္ေယာက္ျဖစ္မွန္းမသိျဖစ္လာခဲ့ရတယ္...။ ကို ့ရဲ ့ရင္ခြင္ထဲမွာ မွီခိုဝင္ရင္း ကို ့ရဲ ့ အသက္ရွဳသံ တိုးတိုးေလးကို ခိုးနားေထာင္ေနရတဲ့ အျဖစ္ေလးကို ကၽြန္မမက္ေမာေနမိတယ္...။တစ္ခါတစ္ရံ ေခၽြးစို ့ေနတတ္တဲ့ ကိုယ့္ရဲ ့ ကိုယ္နံ ့သင္းသင္းေလးကို နမ္းရွိဳက္ရင္း ကို ့ရဲ ့ ပင္ပမ္းႏြမ္းနယ္မွဳကို ေျဖသိမ့္ဖို ့ ကၽြန္မ ႀကိဳးစားေပမဲ့ အရာမတြင္ခဲ့ပါဘူး..။ ကၽြန္မမွ မစြမ္းေဆာင္နိုင္တာေနာ္..။
                   ကၽြန္မကို ထိေတြ ့ကိုင္တြယ္ေနတဲ့ ကို ့ရဲ ့ ေမြးညွင္းစိမ္းစိမ္းလက္ကေလးကို ကို မသိေအာင္ ခိုးနမ္းခဲ့ရတာလဲ အႀကိမ္ႀကိမ္ပါပဲ...။ ညဘက္ထိတိုင္ အလုပ္မ်ားတတ္တဲ့ ကို ့ရဲ ့ အပါးေတာ္နား မခြဲမခြာ ကို ့ကို အေဖာ္ျပဳရင္း ကိုအလိုရွိတဲ့ အခ်ိန္တိုင္းမွာ ကူညီေပးဖို ့ေစာင့္ေနမိသူက ကိုယ့္ကိုခ်စ္တဲ့ ကၽြန္မပဲေပါ့..။.
                     အိပ္ရာဝင္ဖို ့ ကၽြန္မကို တစ္ေယာက္ထဲ ထားရစ္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္တိုင္း ကၽြန္မ အထီးက်န္စြာငိုေနမိတယ္..။ ကၽြန္မကို ေခၚပါကို...။ ကၽြန္မ ကိုနဲ ့အတူတူ ဒီလိုညေလးေတြကိုလဲ ကုန္ဆံုးခ်င္တယ္..။ ကၽြန္မ ကို ့ရဲ ့ေဘးမွာ လဲေလ်ာင္းရင္း ကို ့ရဲ ့ ရင္ေငြ ့ခိုလံုခ်င္တယ္ကို...။ ကၽြန္မရဲ ့ ဆႏၵကို ေက်းဇဴးျပဳျပီးျဖည့္ဆည္းေပးပါကိုရယ္ေနာ္...။
                  ကိုအနားမခြဲအတူူတူေနရင္း ကၽြန္မ အျမဲတမ္း ေျပာျဖစ္တဲ့ စကားတစ္ခြန္းကေတာ့
ကို ့  ့ကို   ရမ္း  ခ်စ္  တယ္ ို ကို  

ဒါေပမဲ့ ဘယ္တုန္းကမွ ကၽြန္မစကားကို  ကိုအေလးအထားခဲ့ပါ..။
ကို ့အနားမွာ ကၽြန္မ အိုမင္းရင့္ေရာ္လာတဲ့ အထိေနရင္း ကို ့ရဲ ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ပါတယ္..။ ကၽြန္မ အားအင္ေတြ ကုန္ခမ္းလာျပီး...။ ကၽြန္မ ယိုင္နဲ ့တုံခ်ိကာ နာမက်န္းျဖစ္လာျပီး..။ ခုတေလာ ကၽြန္မ အရမ္းခ်ဴခ်ာလာတယ္..။ ဟင္အင္း..ကၽြန္မ ေနမေကာင္းျဖစ္လို ့မရဘူး ..ကၽြန္မ ကို ့အနားကေန တစ္ဖဝါးမွ ခြာလို ့မရဘူး....။ ကၽြန္မ ကို ့ ့အနားမွာ အတူရွိခ်င္ေနေသးတယ္..။ ကၽြန္မကို ကို ့အနားမွာပဲ ကို ့တစ္သက္လံုး အတူေနခြင့္ျပဳပါေနာ္...။
               ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မရဲ ့ ဆႏၵေတြ မျပည့္ဝခဲ့ပါဘူးး..။ တစ္ေန ့ ကိုနဲ ့အတူတူ သြားေနတုန္း ကၽြန္မ အားအင္ေတြ ကုန္ခမ္းျပီး ကၽြန္မရဲ ့ ေသြးလည္ပတ္မွဳေတြ ရပ္တန္ ့ သြားတယ္လို ့ ကၽြန္မ ခံစားမိပါတယ္..။ ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကိုက ကၽြန္မကို အလိုရွိတယ္တဲ့ေလ..။ သူလို အပ္တဲ့ တစ္ခဏမွာ ကၽြန္မ ကို ့ကို ဘာမွမကူညီနိုင္ခဲ့ဘူး..။ 
ကို.....ကၽြန္မကို ေဒါသ မျဖစ္ပါနဲ ့ေနာ္..။ေက်းဇူးျပဳျပီး ျပစ္တင္စကားမဆိုပါနဲ ့ေနာ္...။

ကၽြန္မရဲ ့ ေတာင္းပန္စကားတိုးတိုးေလးမွ မဆံုးေသးခင္
ကို ့ဆီက မေက်းမခ်မ္း ႀကားလိုက္ရတဲ့ စကားတစ္ခြန္းက......
“ဟာကြာ....အေရးထဲ ဒီေဘာပင္ကလဲ မွင္ကုန္ေနလိုက္ေသးတယ္”
                  ကို ့ရဲ ့ ညီးညဴးသံ အဆံုးမွာေတာ့ ကၽြန္မခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး ေလဟာနယ္ထဲ ေျမွာက္တက္သြားသလို ခံစားရျပီး ရင္တစ္ခုလံုးက ေအးခနဲ   ့..။ ေလဟာနယ္ထဲက ျပန္က်လာတဲ့ ကၽြန္မ အမွိဳက္ပံုေလးတစ္ခုရဲ ့ေဘးမွာ ပံုပံုေလးလဲလို ့.....။
ကၽြန္မ ပါးျပင္ေပၚမွာ မ်က္ရည္စ တစ္ခ်ိဳ ့နဲ ့....။ကၽြန္မကို ေက်ာခိုင္းထြက္သြားျပီး ေနာက္ထပ္ေဘာပင္ အသစ္တစ္ေခ်ာင္းဝယ္ယူဖို ့ ႀကိဳးစားေနတဲ့ ကို ့ကို မ်က္ရည္ေတြ လွ်ံတက္လာတဲ့ မ်က္ဝန္းတစ္စံုနဲ ့ ေငးကာႀကည့္ရင္း ..........
ကၽြန္မ ဘဝရဲ ့ နိဂံုးခ်ိန္ေလးကို ေဆြးေျမ ့ဝမ္းနည္းစြာနဲ ့ေပါ့....။

ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ ေက်နပ္ပါတယ္ကို....။ကိုနဲ ့အတူရွိေနခြင့္ရခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြအတြက္..။ ကို ့ကို အနီးကပ္ ကူညီေစာင့္ေရွာက္ခြင့္ရခဲ့တဲ့ အတြက္..။ကို ့အနားမွာ ေနျပီး ကိုလိုအပ္တဲ့ အခ်ိန္ေတြတိုင္းမွာ ရွိေနခြင့္၊ ကို ့ကို တိတ္တစ္ခိုးေလး ခ်စ္ေနခြင့္ ရခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြကို ကၽြန္မ အတိုင္းမသိႀကည္နူးခဲ့မိပါတယ္ကို ..။ ကို ့ရဲ ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြ ျဖည့္ဆည္းခြင့္ရခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြကပဲ ကၽြန္မ အတြက္ တန္ဖိုးမျဖတ္နိုင္တဲ့ အခ်ိန္ေတြပါ...။


            ေနာက္ထပ္ ေဘာပင္သစ္ေလးတစ္ေခ်ာင္းကို အက်ီ ၤအိပ္ထဲ ထိုးထည့္ေနရင္း ျပံဳးျမျမ ထြက္ခြာသြားတဲ့ ကို ့ေက်ာျပင္ကို ေငးေမာႀကည့္ရင္ ကၽြန္မရဲ ့ မ်က္နွာမွာလဲ ကိုယ္နဲ ့ ထပ္တူ ဝမ္းသာႀကည္နူးမွဳ အျပံဳးမ်ားႏွင့္..ကိုေပ်ာ္ရင္ ကၽြန္မလဲ ေပ်ာ္ပါတယ္  ကို.....။
                    ကို ့အတြက္ျပံဳးေနတဲ့ နွဳတ္ခမ္းတစ္စံုက ကၽြန္မမ်က္နွာမွာ ထင္ဟပ္ေနျပီး ခ်ိဳျမိန္စြာ ကၽြန္မျပံဳးေနပါတယ္..မ်က္ဝန္းတစ္စံုမွာေတာ့ မ်က္ရည္စေတြနွင့္ေပါ့....။





**********************ေမသဇင္****************************
http://alwankhayeethe.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment